Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsiperhe oli ruokaostoksilla. Ostivat punaista maitoa

Vierailija
07.05.2017 |

Perhe jossa oli kolme lasta oli tänään ruokakaupassa. Näin kun ostivat punaista maitoa. Lapset olivat hieman pulskia, nainen todellinen wt-amatsoni ja mies yllättäen sellainen tossun alla oleva vässykkä. Kyllä minä pahelsun sitä, että lasten terveyden pilaavat jo noin aikaisessa vaiheessa. Se punainen maitohan on niin rasvaista. Ja suuhun jää semmoinen lipevä tunne. Meillä ainakin juodaan vain rasvatonta!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se punainen onkon terveellisempää kuin mitä lie käsittelyjä kokenut rasvaton.

Itse asiassa se punanen maito on rasvatonta maitoa, johon on lisätty rasva erikseen tasaisen laadun takaamiseksi. Eli teknisesti rasvaton maito on vähiten käsiteltyä.

En ole varma, mutta maito pitäisi varmaan ostaa homogenoimattomana, jos haluaaahdollisimman käsittelemätöntä maitoa ostaa. Ravistaa itse purkkia ennen lasiin kaatoa.

Meille ostetaan vain homogenoimatonta luomu punaista maitoa. Sitä saa onneksi joka kaupasta ja valion ja arlan tekemänä, ei ole edes juuri kalliimpaa. Sitä ei ole prosessoitu poistamalla rasvaa ja lisäilemällä rasvaa. Makukin on ihan eri maailmasta..

Niin arvelinkin. Tarinahan ei kerro, minkälaista punaista maitoa ostettiin. Mutta se perus punainen maito on rasvatonta maitoa, johon on lisätty rasva erikseen. Alapeukuttajat vissiin kuvittelee, että lehmänmaito on tasalaatuista rasvan suhteen ja se on aina 3,5% vuodenajasta/vuorokauden ajasta riippumatta.

Vai että lypsetään lehmistä rasvatonta maitoa... Rohkenen olla eri mieltä tämän valistuneen kaupunkilaisen kanssa. Ja tiedän jopa hänen vastauksenkin :D

Heikkolahjaisille tiedoksi, että meijerissä maito ensimmäiseksi separoidaan, selkosuomella tarkoittaa, että siitä poistetaan rasva.

Eli punainen maito on ihan samaa tonkanpesuvettä kuin rasvatonkin, paitsi siihen on lisätty erikseen rasvaa.

Vierailija
42/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa se punanen maito on rasvatonta maitoa, johon on lisätty rasva erikseen tasaisen laadun takaamiseksi. Eli teknisesti rasvaton maito on vähiten käsiteltyä.

En ole varma, mutta maito pitäisi varmaan ostaa homogenoimattomana, jos haluaaahdollisimman käsittelemätöntä maitoa ostaa. Ravistaa itse purkkia ennen lasiin kaatoa.

Meille ostetaan vain homogenoimatonta luomu punaista maitoa. Sitä saa onneksi joka kaupasta ja valion ja arlan tekemänä, ei ole edes juuri kalliimpaa. Sitä ei ole prosessoitu poistamalla rasvaa ja lisäilemällä rasvaa. Makukin on ihan eri maailmasta..

Niin arvelinkin. Tarinahan ei kerro, minkälaista punaista maitoa ostettiin. Mutta se perus punainen maito on rasvatonta maitoa, johon on lisätty rasva erikseen. Alapeukuttajat vissiin kuvittelee, että lehmänmaito on tasalaatuista rasvan suhteen ja se on aina 3,5% vuodenajasta/vuorokauden ajasta riippumatta.

Vai että lypsetään lehmistä rasvatonta maitoa... Rohkenen olla eri mieltä tämän valistuneen kaupunkilaisen kanssa. Ja tiedän jopa hänen vastauksenkin :D

Heikkolahjaisille tiedoksi, että meijerissä maito ensimmäiseksi separoidaan, selkosuomella tarkoittaa, että siitä poistetaan rasva.

Eli punainen maito on ihan samaa tonkanpesuvettä kuin rasvatonkin, paitsi siihen on lisätty erikseen rasvaa.

Ei lehmistä tule rasvatonta maitoa. Siinä maidossa on noin 5% rasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävän huono provo. Paistaa läpi kirjoitustyylistä..

44/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei käytetä toisen eläimen tissimaitoa ollenkaan.

Vierailija
45/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on erikoistunut lähimmäisenrakkauteen.

Vierailija
46/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin just näin :D jatka vaan vielä niin saadaan nauraa lisää!

Vierailija
47/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina esim pullataikinaan Arlan punaista luomumaitoa. Ihan parasta pullaa tulee siitä.

Vierailija
48/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä parasta maitoa ikinä oli luomutilalta suoraan ostettu maito. Harmi kun emme enää asu siellä, pitää hakea maito kaupasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi