Lapsiperhe oli ruokaostoksilla. Ostivat punaista maitoa
Perhe jossa oli kolme lasta oli tänään ruokakaupassa. Näin kun ostivat punaista maitoa. Lapset olivat hieman pulskia, nainen todellinen wt-amatsoni ja mies yllättäen sellainen tossun alla oleva vässykkä. Kyllä minä pahelsun sitä, että lasten terveyden pilaavat jo noin aikaisessa vaiheessa. Se punainen maitohan on niin rasvaista. Ja suuhun jää semmoinen lipevä tunne. Meillä ainakin juodaan vain rasvatonta!
Kommentit (48)
Siinähän paheksut onneksi negatiivinen asenteesi lyhentää vain omaa elinikääsi.
Et sitten muuta keksinyt kun kytätä toisten ostoksia? Sitäkö varten menet kauppaan?
Se punainen onkon terveellisempää kuin mitä lie käsittelyjä kokenut rasvaton.
Ne maitojuomat vasta terveellisiä onkin kun maitoa juuri nähnytkään :D Valkoista vettä.
Kyllä parempi kun jättää sen maidon kokonaan ostamatta. Rasvaton nyt on sama kuin joisi vettä muutenkin.
Meni käytetään vaan punaista maitoa. Ja ollaan kaikki normaali painoisia, lapsia myöten. Ei sitä pelkällä maidolla lihoa. Että ihan turhaan syyllistät punaista maitoa käyttäviä. Rasvaton maito on niin onnetonta litkua ettei sitä juo pirukaan.
Minä laitan aina punaisen maidon sekaan vähän kermaa, jotta saisin rasvaa.
Ovat viimeinkin huomanneet valita ravitsevaa ruokaa.
Punaisesta maidosta saa parempia pannukakkuja.
Mistäs tiedät jos wt-amatsoni käyttää maitoa vaikka leivontaan
Ehkä halusivat tehdä riisipuuroa? Itse ainakin silloin tällöin herkuttelen riisipuurolla. Tuskin on vaarallista, jos muutaman kerran vuodessa ostan punaista maitoa.
Rasvaton maito se vasta myrkkyä onkin! Lasu sun lapsista pitäisi tehdä!!!
vittuako se sulle kuuluu mitä muut ihmiset ostaa, tekee, ajattelee, puhuu, syö, juo, pieree.
Vierailija kirjoitti:
Se punainen onkon terveellisempää kuin mitä lie käsittelyjä kokenut rasvaton.
Itse asiassa se punanen maito on rasvatonta maitoa, johon on lisätty rasva erikseen tasaisen laadun takaamiseksi. Eli teknisesti rasvaton maito on vähiten käsiteltyä.
En ole varma, mutta maito pitäisi varmaan ostaa homogenoimattomana, jos haluaaahdollisimman käsittelemätöntä maitoa ostaa. Ravistaa itse purkkia ennen lasiin kaatoa.
Mitä se sinulle kuuluu?