Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tavannut muuten ihanan miehen, mutta hänellä on kamala etunimi.

Onneton ov.
07.05.2017 |

Mitä teen? Hän olisi muuten täydellinen mies minulle, mutta en kestä sitä etunimeä eikä hän suostu siihen, että kutsuisin häntä hänen toisella nimellään tai lempinimellä. Kun ehdotin sitä hänelle, hän loukkaantui niin, että oli todella lähellä, että hän ei enää halunnut tavata minua sen jälkeen enää koskaan. En vain voi sille mitään, että en pidä siitä nimestä.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sen nimi Narko?

Vierailija
2/35 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirkka Torikka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero :D

Vierailija
4/35 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tottuu. Minunkin miehen nimi kuulosti aluksi kamalalta, nykyään on ihanin nimi maailmassa.

Vierailija
5/35 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ummetus vaivannut pitkään?

Vierailija
6/35 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässähän puhutaan sen verran vakavasta aiheesta jonka merkitys parisuhteeseen on aivan hirvittävän iso, niin jää vain yksi vaihtoehto ja se on: Jätä se sika!

Vierailija
7/35 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hö! Kaikkea sitä taas. Ei nimi miestä pahenna, ellei mies nimeä.

Vierailija
8/35 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tero :D

Ja kutsu vielä lempinimellä Terska, ei ihme että meinas lähtee lätkimään.

Vierailija
9/35 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma?

Vierailija
10/35 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän samanlainen tilanne aikanaan. Miehen nimi oli mielestäni outo eikä tuntunut jotenkin sopivan edes omaan suuhun ollenkaan :D. Välttelin nimen lausumista ääneen ja harmittelin kuinka mies on muuten niin ihana, että olisipa sillä normaali nimi! Ihan älyttömän typerää näin jälkikäteen ajateltuna että on moisia tosissaan edes miettinyt.

Jotenkin sitä vaan kuitenkin korva tottui nimeen ajan kanssa ja nykyään en enää edes ajattele koko asiaa tai että nimi olisi millään lailla kummallinen. Yhdessä oltu nyt muutama vuosi. Että anna ajan kulua ja aikaa itsellesi totutella nimeen, kyllä se siitä :D

Vierailija
11/35 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen nimensä on Herman :-(

En edes tajua, että miten tuo nimi taivutetaan, sillä jos sanon vaikka jostain tavarasta, että se on tämän miehen tavara, niin sanonko, että se on Hermanin, Hermannin vai miten?

Vierailija
12/35 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tottuuhan noihin. Itsekin olen miettinyt jokusen kerran että ompa ihmislapselle kauhea nimi lätkäisty kun olen nimen nähnyt, mutta sitten kun olen henkikön livenä tavannut ja ko. henkilö sattuukin olemaan hurmaavan kaunis yksilö niin siinä alkaa nimikin muuttua kauniiksi pikkuhiljaa. :-)

Vierailija
13/35 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon kuuluisia ja menestyneitä Hermaneja.

http://www.ranker.com/list/famous-people-named-herman/reference

Vierailija
14/35 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneton ov kirjoitti:

En edes tajua, että miten tuo nimi taivutetaan, sillä jos sanon vaikka jostain tavarasta, että se on tämän miehen tavara, niin sanonko, että se on Hermanin, Hermannin vai miten?

Herman, Maanilan Härski-Hermanniko?

Ei tuo niin paha ole, kun vaikka vertaa Kullervoon tms.

Ja se on Hermanin, Hermannin = Hermanni nimestä.

Vierailija
15/35 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneton ov kirjoitti:

Sanot vaan, että se on Herkun tavara.

Vierailija
16/35 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneton ov kirjoitti:

Kiva nimi! Taivutetaan Hermannin, Hermannille jne.

Vierailija
17/35 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on kamala etunimi, ei kannata edes miettiä mitään vakavampaa hänen kanssaan. Kyllä nimen pitäisi olla joku Jesse, Jonne, Jami tai Nico tai Mico.

Vierailija
18/35 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä saat jonkun turhan Pelle Hermanni mielleyhtymän. Mut kyl outoon nimeen tottuu, voin sanoa.

Vierailija
19/35 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herska!

Vierailija
20/35 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas niiiin lapsellista ,että voi hyvää päivää ! Jo on ihmisellä kovat vastoinkäymiset. Kylla elämä vielä opettaa valittamaan OIKEISTA asioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi