Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsiperhe oli ruokaostoksilla. Ostivat punaista maitoa

Vierailija
07.05.2017 |

Perhe jossa oli kolme lasta oli tänään ruokakaupassa. Näin kun ostivat punaista maitoa. Lapset olivat hieman pulskia, nainen todellinen wt-amatsoni ja mies yllättäen sellainen tossun alla oleva vässykkä. Kyllä minä pahelsun sitä, että lasten terveyden pilaavat jo noin aikaisessa vaiheessa. Se punainen maitohan on niin rasvaista. Ja suuhun jää semmoinen lipevä tunne. Meillä ainakin juodaan vain rasvatonta!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä halusivat tehdä riisipuuroa? Itse ainakin silloin tällöin herkuttelen riisipuurolla. Tuskin on vaarallista, jos muutaman kerran vuodessa ostan punaista maitoa.

On se vaarallista, jos ostat vain muutaman kerran vuodessa. Ja muuten rasvatonta.

Vierailija
22/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se punainen onkon terveellisempää kuin mitä lie käsittelyjä kokenut rasvaton.

Itse asiassa se punanen maito on rasvatonta maitoa, johon on lisätty rasva erikseen tasaisen laadun takaamiseksi. Eli teknisesti rasvaton maito on vähiten käsiteltyä.

En ole varma, mutta maito pitäisi varmaan ostaa homogenoimattomana, jos haluaaahdollisimman käsittelemätöntä maitoa ostaa. Ravistaa itse purkkia ennen lasiin kaatoa.

Meille ostetaan vain homogenoimatonta luomu punaista maitoa. Sitä saa onneksi joka kaupasta ja valion ja arlan tekemänä, ei ole edes juuri kalliimpaa. Sitä ei ole prosessoitu poistamalla rasvaa ja lisäilemällä rasvaa. Makukin on ihan eri maailmasta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa hyvä että ovat tajunneet etyä jos maitotuotteita haluaa juoda, niin täysmaitoa ja mielellään vielä luomua.

Ei ihmisen elimistö tahdo tunnistaa sitä rasvatonta yliprosessoitua litkua enään ravinnoksi....

Vierailija
24/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän maitoa vain ruoanlaittoon, ja silloin se on aina punaista. Olen ilmeisen wt ja läski   ; )

Vierailija
25/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun join aikoinaan rasvatonta maitoa, niin tuli juotua sitä 1,5 litraa päivässä. Vaihdoin punaiseen, ja sitä juon noin 3 dl päivässä. Arvatkaas saanko nyt vähemmän kaloreita ja olenko laihempi nykyään?

Vierailija
26/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh :D minä ja lapset juodaan aina punaista maitoa, mies juo kevytmaitoa. Just parasta täysmaito! Ja ei olla ylipainoisia, lapset itseasiassa melkein alipainoisia, vaikka hyvää ja ravitsevaa ruokaa saavat päivittäin.

Vierailija
27/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonnousu ei kyllä ole maidon rasvasta kiinni. Siinä rasvaisimmassakin on vain 3,5% rasvaa ja se on sitä paitsi kaikkein terveellisintä maitoa jos rehellisiä ollaan. Lihavat juovat lähes poikkeuksetta nimenomaan rasvatonta maitoa, sitä joka näyttää tiskivedeltä ja maistuu liisteriltä.

Vierailija
28/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitoa ei ylipäätään ole pakko juoda litratolkulla. Jo kevytmaidossa on enemmän kaloreita kuin Coca-colassa. Voihan se punainen maito mennä kahviin tai ruoanlaittoon.

Vierailija
29/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa se punanen maito on rasvatonta maitoa, johon on lisätty rasva erikseen tasaisen laadun takaamiseksi. Eli teknisesti rasvaton maito on vähiten käsiteltyä.

En ole varma, mutta maito pitäisi varmaan ostaa homogenoimattomana, jos haluaaahdollisimman käsittelemätöntä maitoa ostaa. Ravistaa itse purkkia ennen lasiin kaatoa.

Meille ostetaan vain homogenoimatonta luomu punaista maitoa. Sitä saa onneksi joka kaupasta ja valion ja arlan tekemänä, ei ole edes juuri kalliimpaa. Sitä ei ole prosessoitu poistamalla rasvaa ja lisäilemällä rasvaa. Makukin on ihan eri maailmasta..

Niin arvelinkin. Tarinahan ei kerro, minkälaista punaista maitoa ostettiin. Mutta se perus punainen maito on rasvatonta maitoa, johon on lisätty rasva erikseen. Alapeukuttajat vissiin kuvittelee, että lehmänmaito on tasalaatuista rasvan suhteen ja se on aina 3,5% vuodenajasta/vuorokauden ajasta riippumatta.

Vierailija
30/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin arvelinkin. Tarinahan ei kerro, minkälaista punaista maitoa ostettiin. Mutta se perus punainen maito on rasvatonta maitoa, johon on lisätty rasva erikseen. Alapeukuttajat vissiin kuvittelee, että lehmänmaito on tasalaatuista rasvan suhteen ja se on aina 3,5% vuodenajasta/vuorokauden ajasta riippumatta.

Vai että lypsetään lehmistä rasvatonta maitoa... Rohkenen olla eri mieltä tämän valistuneen kaupunkilaisen kanssa. Ja tiedän jopa hänen vastauksenkin :D

Vierailija
31/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään leipomiseen. Jos sitä ei saa muka ostaa niin miksi edes on myynnissä?

Vierailija
32/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään vain valkoista maitoa.

Vierailija
33/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän lapsiperheen aikuiset käyttävät punaista maitoa kahvissa.

Vierailija
34/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä myydään punaista maitoa? Minä olen nähnyt myynnissä vain valkoista maitoa, tosin erivärisissä purkeissa. On kyllä punaisia purkkeja, mutta niissäkin maito on valkoista.

Vierailija
35/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhe jossa oli kolme lasta oli tänään ruokakaupassa. Näin kun ostivat punaista maitoa. Lapset olivat hieman pulskia, nainen todellinen wt-amatsoni ja mies yllättäen sellainen tossun alla oleva vässykkä. Kyllä minä pahelsun sitä, että lasten terveyden pilaavat jo noin aikaisessa vaiheessa. Se punainen maitohan on niin rasvaista. Ja suuhun jää semmoinen lipevä tunne. Meillä ainakin juodaan vain rasvatonta!

Ihan selkeästi se perhe on hiljattain aloittanut laihtumiseen tähtäävän elämäntavan. Maitorasvan on tutkimuksissa todettu estävän painonnousua. Vuoden päästä nuo kaikki lienevät normaalipainossa.

Vierailija
36/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittyisit siellä kaupassa tai missä vaan omiin tekemisiin äläkä muiden olemiseen.

Niin ei tarvitse täällä turhaan maukua.

Vierailija
37/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittyisit siellä kaupassa tai missä vaan omiin tekemisiin äläkä muiden olemiseen.

Niin ei tarvitse täällä turhaan maukua.

Vierailija
38/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja

Vierailija
39/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juodaan kuohukermaa eikä mitään vitun kurria!

Vierailija
40/48 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he olivat menossa leipomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi