Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

35-40v nainen, näytätkö vielä tyttömäiseltä ja nuorelta?

Vierailija
06.05.2017 |

Miten olet onnistunut säilyttämään nuorekkuuden?

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on suhteellista, mutta kyllä, näytän. Olen 38-vuotias, minua luullaan kaksikymppiseksi. En tavoittele sitä esim pukeutumalla teinivaatteisiin tms. Geenit, geenit, geenit. Elintapani olivat ihan hirveät 32-vuotiaaksi asti, poltin ja alkoholia kului.

Vierailija
2/111 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tunnetta siitä että on nuori, ei sillä tavalla nuori kuin 20 v, mutta nuori kuten että elämää on vielä paljon edessä ja koettavaa. Ulkoiset piirteet tuohon päälle eli yksinkertaisesti on sellainen yhdistelmä ominaisuuksia ettei näytä vanhalta. Mikä se sitten kelläkin on. Kokonaisuus ratkaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska haluan näyttää aikuiselta naiselta. Minusta olisi kamalaa olla vieläkin tyttömäinen.

Vierailija
4/111 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ainakin mua aina luullaan paljon nuoremmaksi. Kai paljon on kiinni vaan geeneistä. Hoikka kroppa ja lapsekas naama. Vähän on lapsekkuus hälvennyt turhan miellyttämishalun hälvenemisen myötä, mutta lapsellisille kasvonpiirteille ei mitään voi. Eiköhän kohta iske kunnon rypyt. Josko sitten menis ikäisestään.

Vierailija
5/111 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaan vaikka näin esim., että näytän ainakin 15 vuotta nuoremmalta kuin Jenni Kokander. Olemme samanikäisiä.

Vierailija
6/111 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva suomalainen nainen on tyttömäinen kun 30 lähestyy :)

Vierailija
7/111 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan väittää, että suurin osa tässä ketjussa nuorekkaiksi tai nuoren näköiseksi julistautuvista ei sitä todellisuudessa ole. Siis muuten kuin omasta mielestään.

Vierailija
8/111 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

39 v olen ja papereita kysyi Alkon täti torstaina hakiessani viiniä.

Paperithan kysytään kaikilta alle 30v näyttäviltä, joten kehaisenpa koska olen kohta nelikymppinen.

Luonnonkaunis olen ja pitkä hyväkuntoinen tukka.

Ei ylipainoa, hyvä kunto, ei ryppyjä, joten kaipa olemukseni on vielä osapuilleen tyttömäinen.

Vierailija
9/111 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva suomalainen nainen on tyttömäinen kun 30 lähestyy :)

Tässä puhutaan nyt niistä jotka ovat.

Vierailija
10/111 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu?

Ap on itse sellainen elähtänyt kevyesti känninen rupsake,

joka viestittelee sieltä baatitiskin reunalta, kun ei kukaan jää viereen istumaan. ;)

Vierailija
11/111 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ainakin mua aina luullaan paljon nuoremmaksi. Kai paljon on kiinni vaan geeneistä. Hoikka kroppa ja lapsekas naama. Vähän on lapsekkuus hälvennyt turhan miellyttämishalun hälvenemisen myötä, mutta lapsellisille kasvonpiirteille ei mitään voi. Eiköhän kohta iske kunnon rypyt. Josko sitten menis ikäisestään.

Lisään vielä, etten koe mitenkään "onnistuneeni", koska mua pikemminkin ottaa päähän nuorelta näyttäminen. Okei, jos ääripäistä pitäisi valita, niin mieluummin omaa ikää nuoremman kuin vanhemman näköinen, mutta mukavinta olisi näyttää ikäiseltään tai edes aikuiselta.

En suoraan sanottuna käsitä YHTÄÄN, miksi aikuiset naiset pitävät teiniltä näyttämistä jotenkin ihanteellisena. Ensinnäkään nuori ei ole yhtä kuin kaunis, ja toiseksi kun luullaan nuoreksi, luullaan myös osaamattomammaksi, kokemattomaksi ja elämän pikku keltanokaksi, joka alkaa jossakin vaiheessa aikuisuutta jo käymään hermoille. Ikään kuin pitäisi koko ajan todistella olevansa aikuinen eikä joku aikuisuuden rajamailla kompuroiva tytöntyllerö.

Vierailija
12/111 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39 ja yhä tyttömäinen. Suurimman vaikutuksen tekee tyyli, en pukeudu teinimäisesti, mutta kuitenkin ehkä voisi kuvailla, että persoonallisen nuoren aikuisen vaatteisiin. Hiukseni ovat pitkät ja kasvot rypyttömät, jälkimmäinen lienee kiinni geeneistä. Ei minua parikymppisenä pidetä, mutta noin 5-7 vuotta nuorempana ja tyylistä tulee paljon kehuja.

Vierailija
13/111 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotiaana mua luultiin parikymppiseksi, ja nyt kymmenen vuotta myöhemmin kolmekymppiseksi. En ole mitenkään pyrkinyt "nuorekkuuteen" ja tunnen itseni hiukan väsähtäneeksi keski-ikäiseksi. Olen aika pienikokoinen  enkä vaan jostain syystä ole (vielä) rypistynyt. 

Vierailija
14/111 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskallan väittää, että suurin osa tässä ketjussa nuorekkaiksi tai nuoren näköiseksi julistautuvista ei sitä todellisuudessa ole. Siis muuten kuin omasta mielestään.

Voi sinua :) Kun näkisit minut kadulla, luulisit 27- vuotiaaksi. Sori :)

Vierailija
15/111 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tykännyt tyttömäisestä tyylistä tai olemukesta, skandinaavinen tyylikkyys jaksaa vaan aina viehättää sekä naisilla että miehillä myös +40.

terv. rotunainen

Vierailija
16/111 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tykännyt tyttömäisestä tyylistä tai olemukesta, skandinaavinen tyylikkyys jaksaa vaan aina viehättää sekä naisilla että miehillä myös +40.

terv. rotunainen

Sitä ei kysytty, vaan sitä että näyttääkö joku tyttömäiseltä ja miksi. Rotunaiseus ei varmaan ole noitten tyttömäisten juttu, joten turha sun on kilpasille alkaa :)

Vierailija
17/111 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmiset sanovat olevansa rypyttömiä, tarkoitetaanko tällä otsaryppyjä joita harvalla alle nelikymppiselle on? Naururypyt silmäkulmissa ja niiden alla ovat jo aika tavallisia.

Vierailija
18/111 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Happamia on pihlajan marjat :)

Vierailija
19/111 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muokkaamaton kasvokuvani arvioitiin noin 20 tuntemattoman toimesta 36 -vuotiaana 17 vuotiaaksi :)

Nyt olen jo paaaljon vanhempi ja alan näyttää vanhemmalta niin kuin kuuluukin.

Vierailija
20/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä haluaisikaan. En ole koskaan halunnut näyttää tyttömäiseltä, en edes teininä.