Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jahas, synttärikutsu sukulaislapsen synttäreille ja tilinumero mukana

Vierailija
06.05.2017 |

Kuulemma tarvii polkupyörän.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/26 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Valitettavasti totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Valitettavasti totta.

Ja minä kun luulin, että heti tunnustat keksineesi koko jutun kun joku huomaa provoksi. Niinhän ihmiset tekevät aina, eikö? Valehtelevat ja sitten kun joku sanoo että ei ole totta, tunnustavat heti.

Vierailija
4/26 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa? Jonkun lahjan kuitenkin olisit ostanut, joten nurkkiin kerääntyvän roinan sijaan hyvä idea kerätä  lahjarajaa johonkin oikeasti tarpeelliseen.

Vierailija
5/26 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Valitettavasti totta.

Ja minä kun luulin, että heti tunnustat keksineesi koko jutun kun joku huomaa provoksi. Niinhän ihmiset tekevät aina, eikö? Valehtelevat ja sitten kun joku sanoo että ei ole totta, tunnustavat heti.

Eipä tarvitse keksiä, samanlainen kutsu tuli tännekin 🙄

Ollaanko me sukua ap 😂

Vierailija
6/26 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Valitettavasti totta.

Eipä tarvitse keksiä, samanlainen kutsu tuli tännekin 🙄

Ollaanko me sukua ap 😂

Noloa vastailla itselleen:D

Vierailija
7/26 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa? Jonkun lahjan kuitenkin olisit ostanut, joten nurkkiin kerääntyvän roinan sijaan hyvä idea kerätä  lahjarajaa johonkin oikeasti tarpeelliseen.

Tarkoitus oli käyttää lasta teatterissa katsomassa Peppi pitkätossua.

Vierailija
8/26 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähemmällä pääset kun laitat sen lipun hinnan tilille pyörärahastoon. Pitemmäksi aikaa iloa siitä pyörästä.

Vierailija
9/26 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kerran olen osallistunut tällaisille synttäreille.

Juhlissa oli sitten "vieraskirja" johon oli merkitty ne jotka oli polkupyörään osallistuneet. Valitettavasti en muista järkytykseltäni että oliko eurot merkitty myös.

Että ei tää mikään trolli ole välttämättä.

Vierailija
10/26 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähemmällä pääset kun laitat sen lipun hinnan tilille pyörärahastoon. Pitemmäksi aikaa iloa siitä pyörästä.

Höpö höpö, parasta mitä nykylapselle voi antaa on AIKAA!!

Vierailija
11/26 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin kerättiin suvun voimin rahat kaksosten polkupyörälahjoihin kolme vuotta sitten. Pyörät on edelleen kovassa käytössä, ihan paras lahja.

Vierailija
12/26 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kummilapsen synttäreille (äitinsä on hyvä ystävä), ei tule virallista kutsua, vaan soitellaan keskenämme, milloin ois synttärijuhlat. Samalla sovitaan, paljollako osallistun lapsen lahjaan ja mietitään, mitä niistä toiveista olisi järkevä toteuttaa. Äitinsä hakee kaupasta lahjan ja annan oman osuuteni sen hinnasta ja lahja annetaan sitten "juhlapäivänä".  Ei tule koskaan mitään vaatimuksia, saati virallisia kutsuja.  Synttärijuhliin kun sitten menen, vien kortin ja jonkun karkkisysteemin.

Todella omituisia juttuja nykyään täällä.  Ei tainnut olla totta.

Vierailija
13/26 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nurkkiin kertyvä roina" on vanhempien käsitys. Lapselle se voi olla sillä hetkellä onnen täyttymys ku saa kaivatun barbin/petsin/pollyn/ponyn tms

Vierailija
14/26 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin kerättiin suvun voimin rahat kaksosten polkupyörälahjoihin kolme vuotta sitten. Pyörät on edelleen kovassa käytössä, ihan paras lahja.

Meillä on kyllä vara ostaa ihan itse ne polkupyörät. Ja toppahaalarit. Ja viikon ruoat

Lahjoja sitten läheiset laittaa minkä hyväksi katsovat 😊

Vierailija
15/26 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä kehtaisi, vaikka ollaankin pienituloisia opiskelijoita. Olen kertonut kysyttäessä, että mistä lapsi sillä hetkellä on kiinnostunut, mutta pyörät ja muut kyllä ollaan hankittu ihan itse. Yleensä ollaan kirjoitettu kutsuun toive aineettomasta lahjasta, mutta eipä kukaan ole koskaan sellaista antanut. Ilmeisesti lelun antaminen on helpompaa kuin ajan. Muutamassa isommassa asiassa isovanhemmat ovat auttaneet omasta halustaan/ehdotuksestaan.

Vierailija
16/26 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ajatus tuo pyörään rahan kerääminen, kun monen on vaikea keksiä lahjaa, ja toisi ehkä kuitenkin jotain tarpeetonta. Vie kuitenkin ehdottomasti lapsi teatteriin, todella hyvä idea tuo! Varmasti kiva lapselle, kun tulee erityylisiä lahjoja.

Vierailija
17/26 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on hyvä idea. Jos keksit itse paremman lahjan, niin eihän sinun ole mikään pakko osallistua yhteislahjaan.

Vierailija
18/26 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäät siitä pyörälahjasta pois ja viet sen muksun sinne teatteriin. Problem solved. Tarviiko kaikkien mennä kuin lampaat jauhoämpärin perässä, kun voi ja saa käyttää ihan omia aivojaan?

Vierailija
19/26 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän menettelyn, jos kyseessä vähävaraiset vanhemmat. Kyllä kunnollinen pyörä on tärkeämpi kuin uusi barbie/pehmolelu/legopaketti.

Ja sille joka kommentoi turhista leluista pyörimässä nurkissa.... meillä kai nirsoja lapsia tai liikaa tavaraa, kun moni lelu ensimmäisen puolen tunnin innostuksen jälkeen käyttämättä... eli on todellakin talo täynnä roinaa, vaikka sitä kovasti yrittää karsia.

Vierailija
20/26 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta toihan on kaikkien mielestä ok hääjuhlissa. Miksei sitten muissakin juhlissa? Itse en diggaa missään juhlissa, tyylitöntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan