Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulle maksettaisiin 100€, suostuisitko käyttämään kuraista kånken-reppua koko illan?

Vierailija
06.05.2017 |

Miksi/miksi et? Et saisi piilotella reppua vaan sen pas kaisen olemuksen täytyisi näkyä kaikille.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Voisin kantaa vaikka 10 reppua kerralla. Helppoa rahaa.

Vierailija
2/19 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin.

En varmaan ole niin hieno että paskanen reppu jotain hallaa maineelleni tekisi.

Satanen kelpaa mulle.

Vierailija
4/19 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin naamioida sen äärimmäisen ruman repun vaikka jätesäkillä, niin sitten ehkä.

Vierailija
5/19 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tarvitse kotoa poistua...

Vierailija
6/19 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Se reppu on nolo jo ilman, että se olisi kuranen.

Vierailija
7/19 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en niistä repuista pidäkkään niin kyllä! Ei mua haittaa mitä muut musta ajattelee, ja varmaan kauheen moni ei edes kiinnitäisi huomiota että mulla on paskanen reppu.

Vierailija
8/19 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa oksentaa rinnuksille ja kusta housuun. Siinä tapauksessa kukaan ei huomaisi noloa reppuani. 

Vierailija
9/19 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka en niistä repuista pidäkkään niin kyllä! Ei mua haittaa mitä muut musta ajattelee, ja varmaan kauheen moni ei edes kiinnitäisi huomiota että mulla on paskanen reppu.

Mut eikö sua ITSEÄ hävettäisi? Ei muiden tarvitse siihen liittyä millään tapaa.

Vierailija
10/19 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin, tosi helppoa rahaa.

Vierailija
11/19 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånkenistit ovat voittaneet ensimmäisen erän, sillä kånkeneita näkyy katukuvassa enemmän kuin koskaan. Se on kai vastareaktio meille täysjärkisille. Mutta nyt ei saa vaipua apatiaan, vaan on suunniteltava uusi taktiikka kånkeneiden puhdistamiseksi katukuvasta.

Vierailija
12/19 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten repun jonkun käyttäminen voisi hävettää itseä? Eihän sitä edes itse näe kun se on selässä.

Vierailija
13/19 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jo 80-luvun alussa tarpeekseni kånkenista joten mistään hinnasta en sellaista huolisi uudelleen.

Vierailija
14/19 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä. Pidän aina muutenkin kånkenia mukani ja nukun reppu sylissäni. Niin mä mun kånkenia rakastan. Olen kirjoittanut eräälle kansanedustajalle, että tekisi lakialoitteen, että kaikkien suomalaisten täytyy käyttää kånkenia. Parantaa kansanterveyttä, kun on reppu selässä. Ja kun se on kaunis ja ihana kånken, niin sielukin voi hyvin.

Vierailija
15/19 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten repun jonkun käyttäminen voisi hävettää itseä? Eihän sitä edes itse näe kun se on selässä.

Se on ennemminkin yks postilaatikko.

Vierailija
16/19 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä. Pidän aina muutenkin kånkenia mukani ja nukun reppu sylissäni. Niin mä mun kånkenia rakastan. Olen kirjoittanut eräälle kansanedustajalle, että tekisi lakialoitteen, että kaikkien suomalaisten täytyy käyttää kånkenia. Parantaa kansanterveyttä, kun on reppu selässä. Ja kun se on kaunis ja ihana kånken, niin sielukin voi hyvin.

Vihreät Nuoren aikovat ehdottaa että Kånken-repun kanssa saisi mennä naimisiin ja naida sitä virallisesti.

Vierailija
17/19 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kånkenit palakoon helvetissä olivat sitten kuraisia tai ei. Hyi helvetti...

Vierailija
18/19 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ennemminkin yks postilaatikko.

No ei mua hävettäisi kantaa postilaatikkoakaan. En siis yksinkertaisesti pääse siihen tunteeseen, että tuo tuottaisi mitään häpeää.

Vierailija
19/19 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä anti-kånken-liike on niistä marimekon kaupanpäälliskasseista? Herättääkö yhtä pahat antipatiat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme