Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kuvia itsestäni? Olen 40v "kissamainen" nainen ja haen 22-28v miehiä

Vierailija
06.05.2017 |

Niin? Millaisilla kuvilla alan hakea?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ethän ole liian kriittinen omasta ulkonäöstäsi? Ei kannata asettaa liian suuria vaatimuksia itselle kumppanin valinnassa, menee vielä parhaat palat ohi.:)

Vierailija
22/27 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005198346.html

Tästähän oli juttu is lehdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samantyyppistä mietin. Nuori mies kiikarissa.

N36

Nuoret kuumat misut menevät heittämällä ohitsesi. Muista se aina.

Miksi se pitäisi "muistaa aina"? Vaikutat katkeralta. Elä ja anna muiden elää! Kyllä joku sitten kiinnostuu sinustakin.

Vierailija
24/27 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N36

Kuten menee vanhalla miehellä kuumat nuoret miehet. Se mikä vaan on fakta, on se, että vanha nainen, tällainen lihava yh kuten minäkin, saa Tinderistä nuorta munaa mennen tullen koska vaan ja niin paljon kuin haluaa. Ja se on ihanaa! Voiko setämies sanoa samaa nuorista naisista?

Se mitä olen miesten kanssa puhunut, niin se vaan menee niin, että nuoria miehiä panettaa koko ajan, nuoret naiset taas on valikoivia. Sellainen olin itsekin aikanaan. Nyt onkin kivaa, kun on himokas täti, ja tietää että niitä nuoria miehiä voi painaa miten päin vaan.

Juuri näin, kyllä pystyvät nuoret kollit setämiehet pesee! Ja himokkaita sellaisiahan löytyy...

Vierailija
25/27 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että kulttuuri on mennyt siihen suuntaan ettei meitä kypsiä naisia pidetä "vanhoja akkoja". Kyllä mekin näytetään hyviltä, ollaan rohkeita ja raikkaita. Rohkeutta minulla on tullut vuosien myötä varsinkin seksiin ja flirttailuun. Olin nuorena epävarma itsestäni ja nyt kypsemmällä iällä muuttunut ihan toisenlaiseksi. Olen rohkea, villi ja estoton jos haluan. ;) Jos vaikka perjantai iltana tekee mieli saada sutinaa niin sitä myös järjestän! ;) Vaikka sitten nuoremman miehen kanssa..... ;)

n48

Vierailija
26/27 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on selvästi enemmän naisia kuin miehiä, mutta silti naiset matkivat miesten aloituksia eikä miehet naisten. Kuvastaa hyvin sitä kumpi sukupuoli tekee asioita ja kumpi vain seuraa perässä. :)

Vierailija
27/27 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N36

Ensin luulin että tämän on kirjoittanut mies, mutta taitaakin olla nainen! Ei miehet pistä pahakseen jos on tarjontaa, ainahan voi kieltäytyä jos joku ei miellytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi