Poikani pituusennuste alta 170 cm. En taida saada ikinä lapsenlapsia :(
Poika 11 vuotta ja ennusteen mukaan jää lyhyeksi. Poikaa se ei nyt vielä näytä paljoa haittaavan mutta mitä käy sitten vanhempana kun tyttöjen tapailu alkaisi kiinnostamaan ? Äitinä huolissaan koska se tulee varmasti olemaan hänelle ongelma. Siskon poikakin joka siis on aika lyhyt on juuri teini-iässä ja kuulemma masentunut kun tytöt eivät osoita häneen mitään kiinnostusta ja kaikki kaveritkin seurustelee. Kyllähän itsekkään en olisi varmaan valinnut miestäni mikäli hän olisi ollut vaikka minua lyhyempi. Mieheni ja lapsen isä on siis aika pitkä mutta tämän lyhyyden on sitten minun puolelta perinyt.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
oivoi kirjoitti:
No voi herranjumala nyt taas. Sillä ei ole MITÄÄN väliä, onko mies pidempi vai lyhyempi kuin nainen. Erittäin epäkypsää käytöstä, jos miehen lyhyys taikka naisen pituus on ongelma jommallekummalle osapuolelle. Kun se oikea osuu vastaan, niin kyllä se pituus unohtuu. Julkkiksista voisi sanoa esimerkiksi Daniel Radcliffen alias Harry Potterin, joka on reilusti lyhyempi kuin tyttöystävänsä.
Kyllä se pituus pariutumismarkkinoilla vaikuttaa. Varmaan jossain tilanteessa unohtuu, mutta harvoin lyhyet edes mahdollisuutta saa. Itse en alle 180 miehiä edes harkitse.
Mitäpä jos tapaatkin sen oikean ja hän on 170 senttinen? Mites sitten suu pannaan?
Kannattaa laittaa se kuntosalille, lyhyempään varteen on helpompi rakentaa vaikuttavan näköinen fysiikka joka kyllä kompensoi pituutta paljonkin.
Teinipoika aivan varmasti kertoo äidilleen kuinka on surullinen siitä, että tytöt eivät ole kiinnostuneet hänestä.
Joo laitat sen pojan nyt urheilemaan, niin on hyvä kroppa, vaikka ei olekaan mikään kaksmetrinen järkäle. Kyllä ehtii vielä naisia hurmata. Koitat kasvattaa fiksun ja ystävällisen. Et kai nyt herrajumala ole tosissasi, että tuon takia ei lapsenlapsia tulisi. Voi olla monta muuta syytä, miksi joku ei lapsia tee. Sekin ihan hyvä, jos ei noin nuorena vielä tyttöihin vakavissaan sotkeennu. Ehtii, ehtii...
Jos miehen lyhyys on sinulle noin suuri ongelma, miksi ihmeessä lisäännyit, vaikka tiesit, että voit saada lyhyen pojan? Parempi vaan pojankin kannalta olis ollut lapsettomuus kuin se, että mutsi masentaa lapsensa uskottelemalla, että minun geenien ansiosta sinusta ei nyt sitten ole mihinkään.
Ei se poika kasva, vaikka kuinka asiaa surkuttelet. Tätä nyt vain olisi pitänyt miettiä silloin 11 vuotta sitten.
Ja luultavasti niistä lapsenlapsistakin tulisi poikina lyhyitä. Miksi ihmeessä siis haluat niitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oivoi kirjoitti:
No voi herranjumala nyt taas. Sillä ei ole MITÄÄN väliä, onko mies pidempi vai lyhyempi kuin nainen. Erittäin epäkypsää käytöstä, jos miehen lyhyys taikka naisen pituus on ongelma jommallekummalle osapuolelle. Kun se oikea osuu vastaan, niin kyllä se pituus unohtuu. Julkkiksista voisi sanoa esimerkiksi Daniel Radcliffen alias Harry Potterin, joka on reilusti lyhyempi kuin tyttöystävänsä.
Kyllä se pituus pariutumismarkkinoilla vaikuttaa. Varmaan jossain tilanteessa unohtuu, mutta harvoin lyhyet edes mahdollisuutta saa. Itse en alle 180 miehiä edes harkitse.
Mitäpä jos tapaatkin sen oikean ja hän on 170 senttinen? Mites sitten suu pannaan?
Miten se oikea tulee vastaan, kun en edes harkitse tuon mittaisia miehiä? Minä en usko siihen yhteen ainoaan oikeaan. Itse olen 179 pitkä ja kyllä se vaan niin on, ettei nuo alle 170 pitkät miehet saa edes sitä mahdollisuutta.
Miks tyttö saa olla lyhyt, mutta poika ei?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laittaa se kuntosalille, lyhyempään varteen on helpompi rakentaa vaikuttavan näköinen fysiikka joka kyllä kompensoi pituutta paljonkin.
Lyhyt mies näyttää lihaksikkaana entistä lyhyemmällä. Ajatellaan myös että käy siksi salilla että tuntee lyhyytensä ongelmaksi
Vierailija kirjoitti:
Miks tyttö saa olla lyhyt, mutta poika ei?
Koska lyhyys ei vie naiseutta ja viehättävyyttä millään lailla pois. Ei miehet piittaa minkä pituinen nainen on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oivoi kirjoitti:
Miten se oikea tulee vastaan, kun en edes harkitse tuon mittaisia miehiä? Minä en usko siihen yhteen ainoaan oikeaan. Itse olen 179 pitkä ja kyllä se vaan niin on, ettei nuo alle 170 pitkät miehet saa edes sitä mahdollisuutta.
Itse olen reilu 180cm ja voisin helposti ottaa lyhyemmän miehen. Jos luonne ja muu passaa, niin siinähä on mainio pakkaus vaikka ei varressa pitua olisi.
Oma mieheni on 166 cm (itse olen 162) ja suunnitteilla on hankkia lapsia tulevaisuudessa. Ei se pituus ole kaikki kaikessa. Olen seurustellut 190 senttisen miehen kanssa ja hän osoittautui myöhemmin kunnon kusipääksi. Toinen mies, 184 cm, olikin lopulta seksuaalisesti hyvin haluton, taisi olla aseksuaali... Siinä olisi lastenlasten teko ollut hankalaa.
oivoi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oivoi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oivoi kirjoitti:
Sanoppa tuo niille suurimmalle osalle naisia
Äläpäs rupea yleistämään. Omassakin naiskaveripiirissäni on tullut juteltua pituuden merkityksestä ja suurimman osan mielestä sillä ei ole mitään väliä. En tietenkään itsekään lähde täysin yleistämään tätä, sillä kumpikaan meistä ei voi tietää, mitä mieltä suurin osa naisista on. Kyllä molemmille puolille löytyy kannattajia, mutta järkevimmät ovat niitä, joille pituus ei merkitse mitään sen oikean tavatessaan.
En minä yleistänytkään. Sanoinkin että suurin osa naisista karttaa lyhyitä miehiä mikä on totuus. Yleistäisin jos sanoisin että kaikki naiset (vaikka aika lailla melkein kaikki naiset noin ajattelee erityisesti nuorina)
Sinäpä sen sanoit, erityisesti nuorina. Nuorena ollaan muutenkin epävarmoja itsestään, joten omaa itsetuntoa saatetaan haluta parantaa pönkittämällä näillä vanhoilla ja kuluneilla sukupuolistereotypioilla. Mutta kuten olen jo monta kertaa sanonut, ei pituutta pitäisi katsoa siinä vaiheessa, kun se oikea osuu vastaan. Jos antaa tämän oikean henkilön valua käsien välistä vain pituuden takia, niin pitäisi jo alkaa miettiä omia tarkoitusperiään. (ja kyllä tuo suurin osa kuulostaa aika yleistämiseltä. Pystytkö millään todistamaan väitettäsi todeksi?)
Esimerkiksi naisten nettideitti-ilmoitukset tämän todistavat. On tuota myös tutkittu ja tehty ihan kyselyitäkin tehty. Ja ihan puheistakin sen huomaa. Yleensä kaikista yleisimmät naisten huomiot miesten ulkonäöstä liittyy pituuteen. Ja se että naiset ovat nuorina nirsoja ei johdu epävarmuudesta vaan siitä että itse ollaan niin kysyttyjä miehille että saa käytännössä kenet miehen haluaa ja siksi kenenkään ei tarvitse lyhyeen mieheen tyytyä
Ja nyt kultainen ja kannustava äiti on jo alkanut aivopestä poikaansa, ettei ole mitään mahdollisuuksia saada teininä tyttöystävää eikä myöhemmin lapsenlapsia. Höpö, höpö. Etkö muuten ole huomannut, miten meillekin on alkanut muodostua pareja, joissa mies on jopa selvästi naistaan lyhyempi. R-M Ratia on nyt jo eronnut, mutta pitkäaikainen vaimo oli selvästi pidempi tai Harkimon ex-rouva, jonka nykyinen miesystävä on myös paljon lyhyempi. Suuressa maailmassa tämä on ollut tavallista jo vuosikymmenten ajan. Ajattelepa vaikka Sofia Lorenia ja hänen edesmennyttä puolisoaan Carlo Pontia. Kyllä naisen saaminen on kiinni miehen persoonasta, ei pituudesta. Sitä paitsi lyhyitäkin naisia on ihan riittämiin.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt kultainen ja kannustava äiti on jo alkanut aivopestä poikaansa, ettei ole mitään mahdollisuuksia saada teininä tyttöystävää eikä myöhemmin lapsenlapsia. Höpö, höpö. Etkö muuten ole huomannut, miten meillekin on alkanut muodostua pareja, joissa mies on jopa selvästi naistaan lyhyempi. R-M Ratia on nyt jo eronnut, mutta pitkäaikainen vaimo oli selvästi pidempi tai Harkimon ex-rouva, jonka nykyinen miesystävä on myös paljon lyhyempi. Suuressa maailmassa tämä on ollut tavallista jo vuosikymmenten ajan. Ajattelepa vaikka Sofia Lorenia ja hänen edesmennyttä puolisoaan Carlo Pontia. Kyllä naisen saaminen on kiinni miehen persoonasta, ei pituudesta. Sitä paitsi lyhyitäkin naisia on ihan riittämiin.
Se on ihan biologinen malli kyllä että naiset ei viehäty lyhyistä miehistä. Saattavat ehkä tyytyä ja tehdä kompromissin asiaan mutta tuskin esim. nauttivat seksistä lyhyeksi pitämän miehensä kanssa kun eivät kuitenkaan pidä sitä viehättävänä
Vierailija kirjoitti:
Onhan Suomessakin liuta alle 170 cm naisia. Tuskin heille tuo pituus on ongelma.
Naiset logiikkaa osa 2523/4002. Miten pysytte edes pystyssä?
160cm haluaa vähintään 185cm pitkän miehen. Mitenkäs kummassa nyt sitten 170cm riittääkin saman pituinen mies?!? Ootteko jossain huumehöyryissä vielä viikonlopun jäljiltä?
Muista nyt herrantähden, että et sitten pojan kuullen puhu tuollaisia. Johan hän pelkästä dissaamisesta jättää kasvamatta.
Höpöhöpö. Mun ehdottomasti kaunein ja timmein ystäväni on naimisissa 165cm pitkän miehen kanssa.
170-180 cm olisi paras. Olipa kerran 190 cm ja satakiloinen, mutta vähän liikaa oli kokoa mihinkään hauskaan. Ihan oli mulkerokin.
Vierailija kirjoitti:
Muista nyt herrantähden, että et sitten pojan kuullen puhu tuollaisia. Johan hän pelkästä dissaamisesta jättää kasvamatta.
11 v. poikako hän oli. Sai pituusarvion. Kasvupyrähdyskin vielä edessä. Älä ap vielä... ja toivottavasti tosiaan poikasi ei kuule ajtuksistasi, mutta avautumisesihan oli provomielessä kirjoitettu.
Toivottavasti teillä menee muuten niinkuin hyvin.
Sinäpä sen sanoit, erityisesti nuorina. Nuorena ollaan muutenkin epävarmoja itsestään, joten omaa itsetuntoa saatetaan haluta parantaa pönkittämällä näillä vanhoilla ja kuluneilla sukupuolistereotypioilla. Mutta kuten olen jo monta kertaa sanonut, ei pituutta pitäisi katsoa siinä vaiheessa, kun se oikea osuu vastaan. Jos antaa tämän oikean henkilön valua käsien välistä vain pituuden takia, niin pitäisi jo alkaa miettiä omia tarkoitusperiään. (ja kyllä tuo suurin osa kuulostaa aika yleistämiseltä. Pystytkö millään todistamaan väitettäsi todeksi?)