Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani pituusennuste alta 170 cm. En taida saada ikinä lapsenlapsia :(

Vierailija
06.05.2017 |

Poika 11 vuotta ja ennusteen mukaan jää lyhyeksi. Poikaa se ei nyt vielä näytä paljoa haittaavan mutta mitä käy sitten vanhempana kun tyttöjen tapailu alkaisi kiinnostamaan ? Äitinä huolissaan koska se tulee varmasti olemaan hänelle ongelma. Siskon poikakin joka siis on aika lyhyt on juuri teini-iässä ja kuulemma masentunut kun tytöt eivät osoita häneen mitään kiinnostusta ja kaikki kaveritkin seurustelee. Kyllähän itsekkään en olisi varmaan valinnut miestäni mikäli hän olisi ollut vaikka minua lyhyempi. Mieheni ja lapsen isä on siis aika pitkä mutta tämän lyhyyden on sitten minun puolelta perinyt.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin taannoin jenkkinaisten pariutumisvaikeuksia ruotivaa keskusteluohjelmaa netistä. Siinä sinkkunainen kertoi vaatineensa pitkään, että miehen pitää olla yli 190 cm pitkä. Vuosien kuluessa hän alensi kriteeriään siten, että miehen pitää olla yli 180 cm pitkä. Neidon uusin myönnytys oli se, että kunhan nyt mies on edes yhtä pitkä kuin hän itse (175 cm). Tähän kriteerien laskuun hän oli käyttänyt 10 vuotta eli suunnilleen 25-vuotiaasta sen hetkiseen ikään 35.

Kuvitelkaa, miten monta oikeasti hyvää miestä tuokin neito on hylännyt siksi, että mies on ollut esimerkiksi 5-10 cm "liian" lyhyt? Ehkä 185 cm miehen parisuhdetaidot ovat NIIN paljon paremmat kuin 175 cm miehen parisuhdetaidot?

nimim. "yli 180 cm pitkä mies, joka ei muutamista yrityksistä huolimatta ole koskaan päässyt treffeille itseään pidemmän naisen kanssa"

Vierailija
82/93 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Mun ehdottomasti kaunein ja timmein ystäväni on naimisissa 165cm pitkän miehen kanssa.

Mies voi kompensoida puuttuvaa pituutta ja ulkonäköä sosiaalisilla taidoilla, asemalla ja ennen kaikkea varallisuudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus on hyvin pinnallinen arvo. Siihen ei pidä eikä pitäisi takertua. Pituus on tekijä, jota ei kukaan voi valita eikä sitä pidä ikinä pilkata. Pilkkaaminen on todella alhaista asiasta, jolle ihminen ei voi mitään. Lyhyen ihmisen pitää keskyttyä kaikenlaiseen muuhun missä on osaa ja taitaa, eikä jäädä surkuttelemaan pituuttaan. Mallia esim. pienikasvuisista ja siitä, miten he ovat oppineet käsittelemään erilaisuutensa ja saaneet sitä vahvuuden. Onnistuneita parisuhteita ja perheitä on tainnut tulla ns normaalin ja pienikasvuisen liitosta. Joten , elämä jatkuu vaikka ei ole hongankolistaja. Liian pitkilläkin on ongelmansa. On paljon avioliittoja , joissa mies on lyhyempi kuin nainen ja kun itsetunto toimii molemilla, ei ole ongelmaa. "Ongelma" näyttää olevan ulkopuolisilla, jotka arvostelevat ja pilkkaavat pareja, joissa nainen sattuu olemaan reilusti pitempi. Tosi sivistymätöntä ja alhaista. Oppikaa elämään ja kunnioittakaa kaikennäköisiä ja kaikenlaisia ihmisiä, silloi  kun eivät riko lakia.

Vierailija
84/93 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on täynnä naisia joille kelpaa alle 170cm mies. Kyse onkin kelpaako pojallesi joku muu, kuin 175 suomalaisnainen?

Vierailija
85/93 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 168cm pitkä ja minulla on vaimoni kanssa kaksi lasta ja onnellinen liitto. Tyttöjäkin on riittänyt

Vierailija
86/93 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen lapsen lähettää venäjälle jalkojen pidennykseen.

Vierailija
87/93 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on niin yksinkertainen, että pelkkää pituutta tuijottaa niin sellainen kannattaakin sivuuttaa. Itselleni älyn puute on huomattavasti luotaantyöntävämpi asia kuin mikään ulkoinen ominaisuus. Tosin näyttää nuo vajavaisimmat lisääntyvän enemmän.

Itse olen ylpeästi lyhyt eikä se ole juuri koskaan aiheuttanut ongelmaa kumppanin löytämisessä. Ap:n kaltaiset aivopierut on huoletta voinut skipata, sillä maa (ja maailma) on täynnä fiksujakin naisia.

Ai niin, ja on minulla kaksi lastakin. Olisi enemmänkin, jos niin haluaisin. Lievää vajavaisuutta havaittavissa siis itsessänikin kaiketi.

Ap:n pojalle tervettä itseluottamusta ja äidin höpinöiden totaalista sivuuttamista suosittelen.

Vierailija
88/93 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoan näitä pitkien miesten saalistajia, joihin ap ilmeisesti henkisesti lukeutuu. Anna poikasi olla sellanen kun on ja osoita hänelle arvostavasi häntä omana itsenään. Ihan ensiksi, opettele arvostamaan itseäsi!

Kaikki on kiinni korvien välistä. Tunnen TOSI machoja 160 ja 165 cm miehet, KUKAAN ei heidän seurassa ajattele pituutta/lyhyyttä  koska nillä on korvien väli ja itsetunto  kunnossa. Toisella (joka on maajussi) on 182cm upea vaimo.

Vierailija
89/93 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monta lyhyttä miestä, joilla lapsia.

Mutta enemmän korvani hörahtivät tuosta en saa lapsenlapsia mietteestä. Se kun nyt muutenkin on kiinni niin monesta asiasta, ettei ihan vielä tässä vaiheessa ole järkevää sitä murehtia. Toki jos on päättänyt vain yhden lapsen tehdä itse on se lapsenlapsettomuuden riski otettu jo siinä vaiheessa, kaikki kun eivät halua tai pysty niitä saamaan.

Vierailija
90/93 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sinunlaisten ihmisten takia lyhyemmät ihmiset tuntevat olonsa huonoksi. Oletko hieman pinnallinen? 

Vierailija
91/93 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 6lasta ja mies 168cm..anoppi toivoo että lapsia ois vähemmän😃

Vierailija
92/93 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheeta et joku aattelee noin. jos nyt kuitenkin olet huolissasi aikuisen oikeesti asiasta niin kipin kapin hommaamaan pojalle urheiluharrastus. urheilussa menestyneet meinaan harvemmin tulevat kiusatuiksi ja ovat muutenkin suosittuja tyyppejä. asiasta on ollut jopa jotain tutkimusta joskus. siinä jää pituus asiat kakkoseksi.

Vierailija
93/93 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 165cm, itse 155cm. Miehen suku on pientä, oma sukuni on pitkää, olen suvun lyhyin, oma ennusteeni oli 170cm. En silti kertaakaan ole miettinyt miehen pituutta ongelmana.

Pistä poikasi tekemään töitä opintojensa eteen ja matkustamaan. Muualla Euroopassa naiset eivät ole kolhoosin kokoisia, lähinnä vain Pohjoismaissa ja Saksassa ihmiset ovat isoja. Kyllä nainen löytyy, etenkin jos älykäs ja korkeasti koulutettu.

Ottaisin mieluummin jopa itseäni lyhyemmän miehen, joka in älykäs, kuin pidemmän ja yksi kertaisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi