Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin pettynyt, 21v amk:ssa opiskeleva tyttäreni ilmoitti olevansa raskaana

Vierailija
06.05.2017 |

Asuvat miehensä kanssa yhdessä ja suhde on vakaa, mutta 21v on liian nuori äidiksi. Tuossa iässä kuuluisi bilettää, matkustella ja nauttia nuoruudesta.

Surullista kun oma lapsi jää kouluttamattomaksi yh-äidiksi.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

White trash

Vierailija
2/30 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut, tytöstäsi tulee säälittävää roskasakkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö? Vauvako estää valmistumisen? Vakaa parisuhdekko kaatuu kun vauva syntyy?

Vierailija
4/30 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiinsä lähtenyt..

Vierailija
5/30 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä bilettänyt enkä halua, en oo silti mitenkään menettänyt nuoruuttani koska kokemukset ei lopu siihen. Lapsenkin kanssa voi matkustaa ja mennä ihan mihin vain kunhan hommaan ei liity päihteitä. Jotenkin tosi surullista aina miten ihmiset aattelee että elämä ei sais olla hauskaa kun on yli 25v. Vinkki: maailmassa on muutakin nähtävää kun räkäiset opiskelijabileet.

Vierailija
6/30 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh..

Vierailija
7/30 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/30 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti?

Vierailija
9/30 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö tekee tietenkin abortin, problem solved.

Vierailija
10/30 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota tytölle aborttia.

Vierailija
11/30 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että jos ei heti varaa aikaa aborttiin, niin rahahanat menee kiinni. Itse en kyllä kustantaisi noin kiittämättömän nuoren opiskelua.

Vierailija
12/30 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo ikinä bilettänyt enkä halua, en oo silti mitenkään menettänyt nuoruuttani koska kokemukset ei lopu siihen. Lapsenkin kanssa voi matkustaa ja mennä ihan mihin vain kunhan hommaan ei liity päihteitä. Jotenkin tosi surullista aina miten ihmiset aattelee että elämä ei sais olla hauskaa kun on yli 25v. Vinkki: maailmassa on muutakin nähtävää kun räkäiset opiskelijabileet.

Tämä. Sain lapseni nuorena (19v.) ja olen sen jälkeen matkustellut lapsen kanssa ja ilman, käynyt bilettämässä ja opiskellut jopa sen amk - tutkinnon. Nyt olen 29v. ja koen eläväni hyvää elämää perheeni kanssa. Eihän se elämä lopu lapsen saamiseen.

Vierailija
13/30 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, olet epäonnistunut kasvatustyössäsi, vai kasvattiko lapsesi, cosmopolitan, sinkkuelämää ja salkkarit?

Vierailija
14/30 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 ei edes ole mikään teini enää.

Vierailija
15/30 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh turha yleistää kun ei se nyt aina mene niin että päädytään yh-äidiksi vailla tutkintoa. Miksi pitää suhtautua heti niin negatiivisesti?

t. 21-vuotiaana äidiksi tullut ja silti maisteri. Naimisiinkin menin vuotta ennen vauvan syntymää, ja edelleen ollaan yhdessä. Ei se lapsi automaattisesti tarkoita, että ei voi suorittaa kouluja loppuun tai että parisuhde kuihtuu kasaan..

Vierailija
16/30 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti on ainoa vaihtoehto. Tuon ikäinen on liian nuori äidiksi. Itseäni ainakin hävettäisi jos oma tyttö olisi maha pystyssä noin nuorena.

Vierailija
17/30 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano että jos ei heti varaa aikaa aborttiin, niin rahahanat menee kiinni. Itse en kyllä kustantaisi noin kiittämättömän nuoren opiskelua.

Tämä. Luulisi rahan kelpaavan. Aloittajalle sanoisin, että tarjoudu vaikka maksamaan se abortti. Kyllä se tyttö ostettavissa on.

Vierailija
18/30 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti

Vierailija
19/30 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää tätä palstaa.

Vierailija
20/30 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ensimmäisen lapseni kun olin 22v. Lapsi on nyt 27v ja valmistunut maisteriksi toissa vuonna. Minä opiskelin aikanaan lapsesta huolimatta tai juuri siksi myös maisteriksi. En ole yh-äiti vaan samainen mies on yhä ja töissä ollaan jne . Toinenkim lapsi ehti syntyä ennenkuin valnistuin ja amkissa opiskelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä