Olen niin pettynyt, 21v amk:ssa opiskeleva tyttäreni ilmoitti olevansa raskaana
Asuvat miehensä kanssa yhdessä ja suhde on vakaa, mutta 21v on liian nuori äidiksi. Tuossa iässä kuuluisi bilettää, matkustella ja nauttia nuoruudesta.
Surullista kun oma lapsi jää kouluttamattomaksi yh-äidiksi.
Kommentit (30)
Onnittelut, tytöstäsi tulee säälittävää roskasakkia.
Ööö? Vauvako estää valmistumisen? Vakaa parisuhdekko kaatuu kun vauva syntyy?
En oo ikinä bilettänyt enkä halua, en oo silti mitenkään menettänyt nuoruuttani koska kokemukset ei lopu siihen. Lapsenkin kanssa voi matkustaa ja mennä ihan mihin vain kunhan hommaan ei liity päihteitä. Jotenkin tosi surullista aina miten ihmiset aattelee että elämä ei sais olla hauskaa kun on yli 25v. Vinkki: maailmassa on muutakin nähtävää kun räkäiset opiskelijabileet.
Tyttö tekee tietenkin abortin, problem solved.
Sano että jos ei heti varaa aikaa aborttiin, niin rahahanat menee kiinni. Itse en kyllä kustantaisi noin kiittämättömän nuoren opiskelua.
Vierailija kirjoitti:
En oo ikinä bilettänyt enkä halua, en oo silti mitenkään menettänyt nuoruuttani koska kokemukset ei lopu siihen. Lapsenkin kanssa voi matkustaa ja mennä ihan mihin vain kunhan hommaan ei liity päihteitä. Jotenkin tosi surullista aina miten ihmiset aattelee että elämä ei sais olla hauskaa kun on yli 25v. Vinkki: maailmassa on muutakin nähtävää kun räkäiset opiskelijabileet.
Tämä. Sain lapseni nuorena (19v.) ja olen sen jälkeen matkustellut lapsen kanssa ja ilman, käynyt bilettämässä ja opiskellut jopa sen amk - tutkinnon. Nyt olen 29v. ja koen eläväni hyvää elämää perheeni kanssa. Eihän se elämä lopu lapsen saamiseen.
Onnea, olet epäonnistunut kasvatustyössäsi, vai kasvattiko lapsesi, cosmopolitan, sinkkuelämää ja salkkarit?
21 ei edes ole mikään teini enää.
Noh turha yleistää kun ei se nyt aina mene niin että päädytään yh-äidiksi vailla tutkintoa. Miksi pitää suhtautua heti niin negatiivisesti?
t. 21-vuotiaana äidiksi tullut ja silti maisteri. Naimisiinkin menin vuotta ennen vauvan syntymää, ja edelleen ollaan yhdessä. Ei se lapsi automaattisesti tarkoita, että ei voi suorittaa kouluja loppuun tai että parisuhde kuihtuu kasaan..
Abortti on ainoa vaihtoehto. Tuon ikäinen on liian nuori äidiksi. Itseäni ainakin hävettäisi jos oma tyttö olisi maha pystyssä noin nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Sano että jos ei heti varaa aikaa aborttiin, niin rahahanat menee kiinni. Itse en kyllä kustantaisi noin kiittämättömän nuoren opiskelua.
Tämä. Luulisi rahan kelpaavan. Aloittajalle sanoisin, että tarjoudu vaikka maksamaan se abortti. Kyllä se tyttö ostettavissa on.
Sain ensimmäisen lapseni kun olin 22v. Lapsi on nyt 27v ja valmistunut maisteriksi toissa vuonna. Minä opiskelin aikanaan lapsesta huolimatta tai juuri siksi myös maisteriksi. En ole yh-äiti vaan samainen mies on yhä ja töissä ollaan jne . Toinenkim lapsi ehti syntyä ennenkuin valnistuin ja amkissa opiskelee.
White trash