Kaveri jaksaa retostella kun sen uusi miesystävä on diplompi insinööri ja tosi hyvätuloinen. Miten kannattaisi reagoida?
Aika säälittävää. Mun mies on työtön putkimies ja ihan kiva silti.
Kommentit (72)
Ole vaikka onnellinen toisen puolesta kun on löytänyt itselleen mieleisen kumppanin.
Jotain ongelmia heillä on kun niin kovin pitää esittää onnea.
Vierailija kirjoitti:
Diplompi insinööri. 😂😂😂😂😂
Kas kun ei duplompi insinööri! Se on se legomies.
Mun kaverin mies on diplomi-insinööri ja on kyllä niin kuivakka tyyppi että huh! Ei oo tossa ammatissa ja rahoissa mitään ihastelemista tai kadehdittavaa vaikka jotkut niin luulee :D
Olisin vain hiljaa, jos ystävällä on noin tyhmät jutut.
Rupea itse diplompimmaksi insinööriksi ja hanki isommat tulot.
Onko mikään säälittävämpää kuin munmies-lauleskelu? Eikö omissa tekemisissä ole mitään, mistä olla onnellinen?
No näitä miehensä/poikaystävänsä rahoilla leveilijöitä on ja tulee aina olemaan. Jätä jutut omaan arvoonsa ja ole tyytyväinen että sinulle parisuhteessa muut asiat ovat tärkeämpiä kuin miehen rahat. Minunkin yksi ystävä alkoi juuri seurustella lääkärin kanssa. Mies on sosiaalisesti täysin lahjaton, ei ole tainnut koskaan olla pitkässä parisuhteessa juuri oman epäsosiaalisuutensa vuoksi, eikä heillä ole mitään yhteisiä kiinnostuksen kohteita mutta ei se ystävääni haittaa kun saa sanoa seurustelevansa varakkaan lääkärin kanssa. Omapa on valintansa.
Et reagoi mitenkään, miksi pitäisi?
Miten putkimies voi olla työtön tässä rakennusbuumissa?! Niin joo, miehesi on suomalainen eikä työt maistu.
Vierailija kirjoitti:
Miten putkimies voi olla työtön tässä rakennusbuumissa?! Niin joo, miehesi on suomalainen eikä työt maistu.
Liikaa alkoa varmaan
Etsi kaikkia dippainssejä nolaavia vitsejä ja alat aina kertoa niitä
Vierailija kirjoitti:
Mun kaverin mies on diplomi-insinööri ja on kyllä niin kuivakka tyyppi että huh! Ei oo tossa ammatissa ja rahoissa mitään ihastelemista tai kadehdittavaa vaikka jotkut niin luulee :D
Olisin vain hiljaa, jos ystävällä on noin tyhmät jutut.
Diplomi-insinööri ei ole ammatti, eikä kaikki dippainssit ja niiden työt ole samanlaisia.
T. Kuivakka DI, joka on naimisissa vieläkin kuivakamman DI:n kanssa
Venäjällä putkimiesten yhteystiedoissa mainitaan raittius erikseen.
Kysy siltä aina välillä "ai niin, minkäs alan ihmisiä se Kake olikaan?" ihan kuin miehestä et olisi aiemmin kuullutkaan ja siitä jatkat kyselyjä, "hyvin varmaan tienaa ja omaisuutta on kertynyt ... mites onko elätettäviä.... jaa mistäs sen tietää nykyaikana vaikka olis.... kun on niin hyvä mies, insinööri ja kaikkea.... Omaisuuttakin kertynyt ja käsistään kätevä... Komeakin on ja mitkä pakarat... Ei kannata liikaa kehua ettei tuu kilpailua."
Meillä on kaveripiirissä toi käytäntö kun joku on ihan intona milloin mistäkin. Aikansa saa puhua minkä sielu sietää, ennemmin tai myöhemmin alkaa rakastava kuittailu.
Jossain vaiheessa kaverisi on saanut Kake-jutut juteltua ja palaatte taas kaikkia kiinnostaviin juttuihin. Kärsivällisyyttä.
Minullapa onkin miehenä diploin insinööri! Paljon kovempi juttu kuin diplompi, saati sitten pelkkä diplo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diplompi insinööri. 😂😂😂😂😂
Kas kun ei duplompi insinööri! Se on se legomies.
Mun mieheni on diploidi insinööri. Kyllä harmittaa, kun itse olen vaan haploidi.
Mun mies on tällä hetkellä työtön ja rakastan häntä. Ei ongelmaa. Yhdessä 16 v ja toivottavasti lopun ikämme.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on tällä hetkellä työtön ja rakastan häntä. Ei ongelmaa. Yhdessä 16 v ja toivottavasti lopun ikämme.
Onko silti ihan kiva?
Sekö kaverille on tärkeintä miehessä? Miksi miehet edes ottavat noita typeriä naisia kumppaneiksi... Tai ehkä tarvitsee pönkitystä ihailulla.