Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miestä ärsyttää kaikki naiselliset piirteeni?

Vierailija
06.05.2017 |

Siis ne perinteiset naiselliset. Se, jos kiljahdan kun näen hiiren tai hämähäkin. Se, jos lakkailen ja koristelen huolellisesti kynsiäni ja varon niitä (esim laitan hanskat kun tiskaan ettei lakka mene pilalle). Se, kun meikkaamiseen menee aikaa ja kenkiä on kymmenen paria.. Se kun haluan käyttää hameita ja sukkahousuja, ja sitten niitä sukkahousuja pitää olla usein ostamassa uusia kun eihän ne loputtomiin kestä ehjänä. Miestä selvästi ärsyttää nämä kaikki naiselliset jutut. Enkä ymmärrä miksi. Osaisiko joku selittää? Olin luullut, että miesten mielestä naiselliset naiset on ihanampia kuin "rekkalesbomaiset" naiset. Ja homo hän ei ole vaan katselee esim telkkarista juuri niitä naisia joilla on erittäin kaunis meikki irtoripsineen ja hiuslisäkkeillä rakennetut upeat hiukset (tosin mies ei tajua, että ne hiukset ei ole aidot).

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Misogyyni. Vihaa ja himoitsee naisia samaan aikaan. Vaihtoon!

Itse puhuisin enemmän liian sisäistetystä tasa-arvosta. Suhteessa on tavallaan mies ja hänen työtoverinsa, toinen miestä paljon muistuttava ihminen. Joka saa arvostelua kun ei täytä näitä saappaita.

AP:n tilanne varmaankin aika yleinen Suomessa, jossa tasa-arvoajattelu ihmisissä erittäin voimakas, maailman voimakkain. Kunnon aristokratiassa ero miehen ja naisen välillä olisi olennainen.

Vierailija
22/76 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä ärsyttää se, että olet pinnallinen. Ei se, että olet naisellinen.

En tosiaan meikkaa joka päivä ja voin hyvin mennä metsurikamppeissa kauppaan.. Ja olen älyä vaativassa ammatissa. Eli en ole pinnallinen. Tietysti kynsien ja hiusten laittaminen välillä vai jonkun mielestä olla pinnallisuutta, mutta en nyt usko että tästä olis kyse meillä. Ja siis kun miestä ärsyttää naismaiset ajattelutapani ja naismaiset kommenttini myös. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Misogyyni. Vihaa ja himoitsee naisia samaan aikaan. Vaihtoon!

..... Suhteessa on tavallaan mies ja hänen työtoverinsa, toinen miestä paljon muistuttava ihminen. Joka saa arvostelua kun ei täytä näitä saappaita.

....

Tämä kuulostaa siltä mitä mies odottaa parisuhteelta ja minulta. Ap.

Vierailija
24/76 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mielestä likat on tyhmii.

Vierailija
25/76 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen mielestä likat on tyhmii.

Silti se haluaa olla naisen kanssa. Ap.

Vierailija
26/76 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei osaa nauttia naisellisista piirteistä.

Tämä on tosiaan yleisempää naisilla: monet naiset eivät osaa arvostaa ja nauttia miehen miehekkyydestä.

Minulla taas pöksyt kastuu, kun katson mieheni hikistä vartaloa kun mökillä pilkkoo puita, tai auttaa minua jossakin tietokone/kone asiassa mistä en ymmärrä mitään ja tulee auttamaan.

Miehekästä on myös, kun mies avaa oven, tai ojentaa jonkun tavaran mihin pienempi nainen ei yletä.

Se on sääli, kun sukupuolet eivät osaa nähdä miehekkyyttä/naisellisuutta elämää rikastuttavana ja nautinnollisena asiana. Sukupuolten erilaisuus tekee juuri sen seksuaalisen jännitteen, josta lähtee seksuaalinen halu toista kohtaan.

Vierailija
27/76 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en halua, että miehellä olisi naismaisia piirteitä vaan minun mielestä on kivaa jos mies on miehekäs ja nainen naisellinen. Siksikin ihmettelen miestäni.. Ap.

Vierailija
28/76 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tosiaan yleisempää naisilla: monet naiset eivät osaa arvostaa ja nauttia miehen miehekkyydestä.

Minulla taas pöksyt kastuu, kun katson mieheni hikistä vartaloa kun mökillä pilkkoo puita, tai auttaa minua jossakin tietokone/kone asiassa mistä en ymmärrä mitään ja tulee auttamaan.

Miehekästä on myös, kun mies avaa oven, tai ojentaa jonkun tavaran mihin pienempi nainen ei yletä.

Se on sääli, kun sukupuolet eivät osaa nähdä miehekkyyttä/naisellisuutta elämää rikastuttavana ja nautinnollisena asiana. Sukupuolten erilaisuus tekee juuri sen seksuaalisen jännitteen, josta lähtee seksuaalinen halu toista kohtaan.

Tämä kuulostaa oikealta arvaukselta. Ja minä olen kuin sinä, nautin miehessäni juuri hänen miehekkäistä piirteistä. Mutta mistä se sitten johtuu että mies ei osaa nauttia naisen naisellisuudesta? Ap.

Vierailija
29/76 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla siis pöksyt kastuu jos mies avaa vaikka jonkun tiukassa olevan säilykepurkin kannen, jota en itse saa väännettyä auki :) . Katson himokkaana vieressä kun mies miehekkäästi lihaksillaan vääntää sitä kantta ja ehkä vähän irvistää : D . Mies taas tuossa tilanteessa valittaa kun en osaa yksin ja olen liian naismainen kun en suoriudu.. Ap.

Vierailija
30/76 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos kysyisit mieheltäsi etkä meiltä

Ei se vastaa kun kysyn. Luulen että se ei osaa sanoa syytä. Ap.

Onpa teillä hieno parisuhde kun ette osaa keskustella asioista.

Vierailija
31/76 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla siis pöksyt kastuu jos mies avaa vaikka jonkun tiukassa olevan säilykepurkin kannen, jota en itse saa väännettyä auki :) . Katson himokkaana vieressä kun mies miehekkäästi lihaksillaan vääntää sitä kantta ja ehkä vähän irvistää : D . Mies taas tuossa tilanteessa valittaa kun en osaa yksin ja olen liian naismainen kun en suoriudu.. Ap.

Mietinkin, että ehkä mieheni ei osaa nauttia omasta miehekkyydestään?

Vierailija
32/76 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos kysyisit mieheltäsi etkä meiltä

Ei se vastaa kun kysyn. Luulen että se ei osaa sanoa syytä. Ap.

Onpa teillä hieno parisuhde kun ette osaa keskustella asioista.

Keskustelemme paljonkin, mutta mies ei ole kovin taitava analysoimaan kaikkia omia motiivejaan. Mielestäni se on ihan tavallista että ei osaa sellaista niin hyvin. Ap.

Vierailija
33/76 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietinkin, että ehkä mieheni ei osaa nauttia omasta miehekkyydestään?

Tämä voi olla juuri syy.

Itse olen naisellinen nainen, mutta en avuton tai pinnallinen. Nautin siitä että olen nainen, ja myös siitä että mies on mies. Voi olla, että miehesi ei osaa nauttia miehekkyydestä, eikä samalla sukupuolten erilaisuudesta.

Vierailija
34/76 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisia piirteitä on monenlaisia, ärsyttäviä ja ei-ärsyttäviä. Itsekään en voi sietää naisia, jotka kiljuu ötököiden takia tai tekee suuren numeron esim. kynsien varomisesta. Kauniiksi laittautunut nainen ei sinänsä ärsytä yhtään. Ja ole siis itse nainen ja olen saanut miehiltä kommenttia siitä, että he pitävät nimenomaan naisellisuudestani. Itse en yleensä laita kynsiäni ja pyrin muutenkin olemaan nätti ilman erityisiä keinotekoisia apukeinoja. Meikkaan toki ja pidän hyvän huolen kropastani.

Vierailija
35/76 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä varmasti harmittaa, että sinulle naisellisuus tarkoittaa teennäisiä kliseitä.

Vierailija
36/76 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisellisia piirteitä on monenlaisia, ärsyttäviä ja ei-ärsyttäviä. Itsekään en voi sietää naisia, jotka kiljuu ötököiden takia tai tekee suuren numeron esim. kynsien varomisesta. Kauniiksi laittautunut nainen ei sinänsä ärsytä yhtään. Ja ole siis itse nainen ja olen saanut miehiltä kommenttia siitä, että he pitävät nimenomaan naisellisuudestani. Itse en yleensä laita kynsiäni ja pyrin muutenkin olemaan nätti ilman erityisiä keinotekoisia apukeinoja. Meikkaan toki ja pidän hyvän huolen kropastani.

Ai miten ihanan toisen yläpuolelle asettumista! Tämä hyvin yleistä naisille, tykkäätkö muutenkin rivien välistä alentaa toista ja samalla ylentää itsesi? Sinun tapasi olla nainen on parempaa ja aidompaa kuin AP:n, tätähän yritit kiertoteitse sanoa.

Ap on väärällä tavalla naisellinen ja siksi mies ärsyyntyy, ja sinä taasen olet saanut kehuja naisellisuudestasi koska osaat olla oikein nainen??

Hyi yök sun ylimielisyyttäsi ja itsekehua mitä viestit! Yököttävää.

Vierailija
37/76 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naisellisuus on ihanaa. Tosimies

Vierailija
38/76 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa miehesi haluaisi sielunkumppanin eikä mitään hörsönaista.

Vierailija
39/76 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halveksii naisia ja naiseutta, aika yleistä miehillä. Samalla halveksivat itseäänkin kun ovat naisesta seksuaalisesti riippuvaisia.

Juuri näin! Miehellä tunnetusti putkiaivo!

Vierailija
40/76 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa miehesi haluaisi sielunkumppanin eikä mitään hörsönaista.

Pitääkö sitten olla aivan kuin mies voidakseen olla miehelle sielunkumppani? Tarkoittaako sielunkumppanuus sitä että on kuin kopio miehestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi