Miksi miestä ärsyttää kaikki naiselliset piirteeni?
Siis ne perinteiset naiselliset. Se, jos kiljahdan kun näen hiiren tai hämähäkin. Se, jos lakkailen ja koristelen huolellisesti kynsiäni ja varon niitä (esim laitan hanskat kun tiskaan ettei lakka mene pilalle). Se, kun meikkaamiseen menee aikaa ja kenkiä on kymmenen paria.. Se kun haluan käyttää hameita ja sukkahousuja, ja sitten niitä sukkahousuja pitää olla usein ostamassa uusia kun eihän ne loputtomiin kestä ehjänä. Miestä selvästi ärsyttää nämä kaikki naiselliset jutut. Enkä ymmärrä miksi. Osaisiko joku selittää? Olin luullut, että miesten mielestä naiselliset naiset on ihanampia kuin "rekkalesbomaiset" naiset. Ja homo hän ei ole vaan katselee esim telkkarista juuri niitä naisia joilla on erittäin kaunis meikki irtoripsineen ja hiuslisäkkeillä rakennetut upeat hiukset (tosin mies ei tajua, että ne hiukset ei ole aidot).
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Miehelläs on sellainen logiikka että sen naisellisen ulkonäön pitäisi tulla taikaiskusta. Ei siihen saisi käyttää aikaa.
Ei meillä ole lapsia eikä kiirettä. Ei se kynsien lakkaaminen ole ajallisesti pois siis mistään paitsi löhöilystä. Ja häntä ärsyttää siis muukin kuin ulkonäön laittaminen. Sellaiset naiselliset maneerit siis. Ap.
Mitä jos kysyisit mieheltäsi etkä meiltä
Mustasukkainen mies
t. kokemuksesta tietävä
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kysyisit mieheltäsi etkä meiltä
Ei se vastaa kun kysyn. Luulen että se ei osaa sanoa syytä. Ap.
Millainen äiti miehelläsi on ja onko heillä lämmin ja normaali äiti-poika suhde?
Miksi sä levität tollasia stereotypioita naisellisuudesta? Jotkut voi alkaa jopa uskoon niihin.
Vierailija kirjoitti:
Millainen äiti miehelläsi on ja onko heillä lämmin ja normaali äiti-poika suhde?
Miehen äiti on mukava ja melko naisellinen. Ihan hyvä suhde heillä on paitsi ehkä liian tiivis koska mies on siis jo ihan aikuinen eikä teini enää. Ap.
Joillekin miehille, etenkin kilttimiehille nainen on vain sellainen mysteeri mitä on kiva katsella kaukaa mutta sitten kun läheltä näkee ihohuokoset ja ihon uurteet joihin pakkelikerros on paakkuuntunut ja kuukautisveren tahraamat alushousut yms niin alkaa ällöttää. Eli he eivät vaan kestä nähdä naista aitona ja inhimillisenä olentona.
Saatan siis välillä vetää rikkinäiset mustat verkkarit jalkaan ja lippiksen päähän ja mennä ilman meikkiä rassaamaan autoa. Tosin hanskat kädessä ettei kynnet mene huonoksi. Mies haluaa usein tulla mukaan ja siinä sitten nenät rasvassa yhdessä korjaillaan.. Vähän kuin kaksi mieskaverusta.. Ja mies on tyytyväinen. Tosin sitä ärsyttää että suojaan kynteni.. Ihan kuin hän pitäisi minusta enemmän tuollaisena äijämäisenä kaverina kuin naisellisena oliona. Ja seksuä meillä on siis usein ja mies tekee paljon aloitteita eli sänkyyn tämä ei liity.. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Joillekin miehille, etenkin kilttimiehille nainen on vain sellainen mysteeri mitä on kiva katsella kaukaa mutta sitten kun läheltä näkee ihohuokoset ja ihon uurteet joihin pakkelikerros on paakkuuntunut ja kuukautisveren tahraamat alushousut yms niin alkaa ällöttää. Eli he eivät vaan kestä nähdä naista aitona ja inhimillisenä olentona.
Tämän takia annoin tyttärelleni elämänohjeeksi, että tulevalla miehellä pitää olla sisko/siskoja ja lemmikkieläimiä esim. koiria. Valitsi tällaisen miehen, ja hyvin mies handlaa todellisuuden.
Ihan sama kaksinaismoralismia, mitä miehet ei tajua käyttävänsä on, kun kuolaavat netissä/tv:ssä yms naisia, joilla on silikonirinnat, ammattimeikkaaja ja kampaaja puunannut esim juontaja-naista kaikinkeinoin, stailaaja valinnut seksyt ja näyttävät vaatteet, jne. Ja sitten ihmettelevät kun oma muija ei näytä koskaan yhtä hyvältä.
Täällä haukutaan irtoripset, hiuslisäkkeet, silikonirinnat, tekorusketukset, vahva huolella tehty meikki yms mutta samaan aikaan miehet kuolaavat juuri niitä naisia Instassa joilla on kaikki edellä mainittu.
Esim minulla on rakennekynnet, ja koko ajan saan palautetta miten kauniit käteni ja kynteni ovat. Pidän rakennekynnet suht lyhyinä, ja niissä on ranskalainen manikyyri aina. Kumma juttu että ennen ei kukaan kommentoinut käsiäni kauniiksi mutta kun tosiaan otin ne rakennekynnet tyylikkäästi niin kehuja satelee joka puolelta...
Sama juttu silikonirintojen kanssa. Jos osaa hankkia oikean kokoiset (maltilla) ja etenkin pisaran malliset mutta silti kiinteät (ei sellaiset pallot), niin sellaiset rinnat ovat miljoona kertaa paremman näköiset kuin ne luomut, pienet riippurinnat, jotka raskaudet, imetykset ja painonvaihtelu on pilannut. Sanottiin tällä palstalla mitä tahansa..
Mitä ihmeen "perinteistä" noissa sinun piirteissäsi oikein on? Ehkä 10 % naisista on valitettavasti tuollaisia kanoja, mutta sinulla ja minulla ei ainakaan ole mitään yhteistä vaikka naisia olemmekin.
Sinkkuaikoina sain eniten huomiota silloin, kun olin lähtenyt baariin ilman meikkiä, farkuissa ja t-paidassa. On paljonkin miehiä, jotka tykkäävät luonnollisesta naisesta, vaikkakin sitten ihailevat kaukaa niitä laittautuneita kuin jotain erikoista taideteosta.
Tärkeintä on kuitenkin se, että miten sinä viihdyt. Jos tykkäät laittautua, tee ihmeessä niin!
Olet valinnut liian feministisen miehen, jolle on syntynyt visio siitä, että hyppäys miehestä naiseen ei ole kovin suuri.
Misogyyni. Vihaa ja himoitsee naisia samaan aikaan. Vaihtoon!
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuaikoina sain eniten huomiota silloin, kun olin lähtenyt baariin ilman meikkiä, farkuissa ja t-paidassa. On paljonkin miehiä, jotka tykkäävät luonnollisesta naisesta, vaikkakin sitten ihailevat kaukaa niitä laittautuneita kuin jotain erikoista taideteosta.
Tärkeintä on kuitenkin se, että miten sinä viihdyt. Jos tykkäät laittautua, tee ihmeessä niin!
Tottakai välillä laittaudun, ei miehen ärsytys vaikuta tekemiseeni, ihmettelen vain miksi häntä ärsyttää. Ja siis kyse ei ole vain ulkonäöstä vaan naismaisista tavoistani. Mies saattaa usein kuittailla ärsyyntyneenä jostain tavoistani tai ajatuksistani että "vähänkö oot akkamainen" tai "toi on taas tota naisten rasittavaa juttua" . Ihan kuin minun pitäisi olla kuin mies? Vastaan hänelle aina että "niin olenkin akkamainen, koska olen nainen ja ylpeä siitä". Ap.
Miestä ärsyttää se, että olet pinnallinen. Ei se, että olet naisellinen.
Ehkä häntä ärsyttää, että sinun "naisellisuutesi" on vain epäaitoja maneereja.
Mies itse on sekä ulkonäöltään että luonteeltaan sellainen miehekäs ja äijämäinen. Ap.
Miehelläs on sellainen logiikka että sen naisellisen ulkonäön pitäisi tulla taikaiskusta. Ei siihen saisi käyttää aikaa.