Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän takia en tee lapsia

Vierailija
06.05.2017 |

http://www.is.fi/tiede/art-2000005199498.html

Tällä palstalla lastentekoa perustellaan monesti sillä että Suomi tarvitsee lisää veronmaksajia. Suomi ehkä tarvitsisi jos se tulevaisuudessa olisi olemassa nykyisessä muodossaan. Maailma taas ei tarvitse enää yhtään enempää ihmisiä. Toivon että tulevaisuudessa av-mammat voisivat miettiä omaa napaansa pidemmälle kun miettivät että vieläköhän haluaisi yhden lapsen lisää.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadan vuoden päästä? Vielähän tässä ehtii uusia veronmaksajia tehdä.

Vierailija
2/88 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen aika tarkoituksettomana elämäni ilman lapsia. Haluan lapsia tänne maatalooni. Olen jonku mielestä varmaan sitten itsekäs, mutta tämä on minun elämäni. Hulluksihan sitä tulisi, jos joku latelisi ehtoja. En minäkään arvostele velojen päätöstä. Heidän elämänsä tarkoitus ja unelmat on jotain muuta.

Vastaus ei ole länsimaiden lapsettomuudessa, vaan näiden kehitysmaiden lisääntymisen hillitsemisessä.

Ja wtf en todellakaan tee lapsia ajatuksena veronmaksajiksi :D enkä perustele tuollaisella.

Mielestäni se on minun, ihmisen ainut tehtävä täällä. Elämämme on muutaman vuoden päästä lähes omavaraista. Mies käy edelleen töissä ja minä kasvatan kotona ruokaa (myös lihaa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Mitä sitten, jos suomalaiset ei enää tee ollenkaan lapsia? Jotkut muut tekee, etenkin muslimimaissa. Suomalaiset on vähenevä kansa, jos suomalaiset ei enää lisäännyt, suomalaisuus loppuu. Tosin mitä siitäkään. Mitäs jos KUKAAN ihminen ei enää lisääntyisi? Ihmiset loppuisi maapallolta. Olisiko maailma sitten parempi? Eläimet metsästäisivät toisiaan ja luononkatastrofeja tapahtuisi silti. Eläimet ei eläisi ikuisesti siltikään, vaan niidenkin elämä loppuisi aikanaan, esim. toisen eläimen syömänä tai luonnonoloista johtuviin syihin tai vanhuuteen. Elämä pyörisi edelleen, kärsimystä olisi eläintenkin joukossa, edelleen. Ja maapallo tuhoutuisi aikanaan joka tapauksessa jostain syystä.

Mitä sitten?

Mun puolesta kukin tehkööt lapsia jos haluaa, elämä täällä on JOKA TAPAUKSESSA rajoittunutta ja epätäydellistä, rajallista ja ajallista.

Vierailija
4/88 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta raamatussa sanotaan, että lisääntykää ja täyttäkää maa.

Vierailija
5/88 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta raamatussa sanotaan, että lisääntykää ja täyttäkää maa.

Eiköhän se maa ala olla jo täynnä...

Vierailija
6/88 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, no, kiva kun tulit tänne Vauva-palstalle kertomaan?

Vierailija
7/88 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta ihmiset eläkööt ja tuhotkoon tämän pallon ja itsensä. Ihmisen aika on lyhyt maapallon historiassa. Toivon mukaan luonto elpyy ihmisen kuoltua sukupuuttoon.

Vierailija
8/88 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"..Mitäs jos KUKAAN ihminen ei enää lisääntyisi? Ihmiset loppuisi maapallolta. Olisiko maailma sitten parempi.."

Olisi.

Vierailija
9/88 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatteko te ihan tosissaan että teidän lapsenlapsenlapsenne taistelee olemassaolostaan tulevaisuudessa sitten kun on ydinsota, ruoka loppunut, puhdas vesi loppunut ja minkään maan rajat eivät enää pidä.... Minä en haluaisi sellaista kärsimystä omalle jälkikasvulleni. Helpompaa jättää lapset vain tekemättä. Siitä ei kärsi kukaan.

Vierailija
10/88 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onki jännä ku ei koskaan tiiä mitä tapahtuu. Nyt on asiat ok ja on mukava elää lasten kanssa. Miks ihmiset pelkää nii törkiästi?

Vierailija
11/88 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puolesta ihmiset eläkööt ja tuhotkoon tämän pallon ja itsensä. Ihmisen aika on lyhyt maapallon historiassa. Toivon mukaan luonto elpyy ihmisen kuoltua sukupuuttoon.

Ihmiset ei tätä palloa tuhoa,sen tekee joku luonnon oma katastrofi esim. yellowstonen jättipurkaus tai jättimäinen meteoriitti.

Oikein watuttaa tämä ihmiskunnan syyllistäminen.

Vierailija
12/88 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näen aika tarkoituksettomana elämäni ilman lapsia. Haluan lapsia tänne maatalooni. Olen jonku mielestä varmaan sitten itsekäs, mutta tämä on minun elämäni. Hulluksihan sitä tulisi, jos joku latelisi ehtoja. En minäkään arvostele velojen päätöstä. Heidän elämänsä tarkoitus ja unelmat on jotain muuta.

Vastaus ei ole länsimaiden lapsettomuudessa, vaan näiden kehitysmaiden lisääntymisen hillitsemisessä.

Ja wtf en todellakaan tee lapsia ajatuksena veronmaksajiksi :D enkä perustele tuollaisella.

Mielestäni se on minun, ihmisen ainut tehtävä täällä. Elämämme on muutaman vuoden päästä lähes omavaraista. Mies käy edelleen töissä ja minä kasvatan kotona ruokaa (myös lihaa)

Ilmastonmuutos on nimenomaan länsimaalaisten syytä. Vaikka kehitysmaissa syntyy paljon lapsia, eivät he käytä luonnonvaroja loppuun. Länsimaissa opetetaan lapset kerskakuluttamaan ja siitä pahiten kärsii köyhimmillä alueilla asuvat, koska ilmastonmuutokset näkyvät eniten siellä.

Vierailija
13/88 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmastonmuutos on nimenomaan länsimaalaisten syytä. Vaikka kehitysmaissa syntyy paljon lapsia, eivät he käytä luonnonvaroja loppuun. Länsimaissa opetetaan lapset kerskakuluttamaan ja siitä pahiten kärsii köyhimmillä alueilla asuvat, koska ilmastonmuutokset näkyvät eniten siellä.

Ilmastonmuutos on hölynpölyä tai se ei johdu mitenkään ihmisestä sen on jo jotkin tutkijat myöntäneet.

Maapallon ilmastossa on koko historian ajan ollut valtavia muutoksia jos silloin kun ihmisestä ei ollut tietoakaan.

"Ilmastonmuutos" on vain politiikkaa ei muuta.

Vierailija
14/88 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se varmasti auttaa suomalaiset jäättää ne 1,8 lasta pyöräyttämättä kun maailmalla lisäännytään kuin kanit. Voi jestas taas... av-mammathan se ongelma taas olikin!

Vierailija
15/88 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatteko te ihan tosissaan että teidän lapsenlapsenlapsenne taistelee olemassaolostaan tulevaisuudessa sitten kun on ydinsota, ruoka loppunut, puhdas vesi loppunut ja minkään maan rajat eivät enää pidä.... Minä en haluaisi sellaista kärsimystä omalle jälkikasvulleni. Helpompaa jättää lapset vain tekemättä. Siitä ei kärsi kukaan.

Jos pääsisit kysymään isoisoisoäidiltäsi millaisessa maailmassa hän kuvitteli sinun elävän, saatat yllättyä! En kestä näitä minä-tiedän-teitä-paremmin-ja kaiken-tässä-ja-nyt -ihmisiä

Vierailija
16/88 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Älä tee. Älä silti arvostele muita omista valinnoistaan

Vierailija
17/88 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luoja tuota bullshitin määrää :D

Sinä et tee lapsia, koska et HALUA lapsia. Kätevästi vaan yrität kääntää sen niin, että olet päätöksessäsi pyhimykseen verrattavissa.

Sama kuin minä väittäisin, että tein lapsen vain että siinä olisi tulevaisuuden veronmaksaja :D

Vierailija
18/88 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmastonmuutos on hölynpölyä tai se ei johdu mitenkään ihmisestä sen on jo jotkin tutkijat myöntäneet.

Maapallon ilmastossa on koko historian ajan ollut valtavia muutoksia jos silloin kun ihmisestä ei ollut tietoakaan.

"Ilmastonmuutos" on vain politiikkaa ei muuta.

Niin justiin, maapallo itse vetää sademetsät matalaksi ja istuttaa palmuöljyplantaasit tilalle. Ei ihminen. Luonto mättää meret täyteen muovia ja saasteita. Ei ihminen. Niin niin. Jo pelkästään tuon kaltainen typeryys on riittävä syy toivoa ihmiskunnan sukupuuttoa.

Vierailija
19/88 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli taas tämän aloituksen tarkoitus? Pitikö tästä nyt olla samaa vai eri mieltä? Ristus näitä juttuja kun jokainen kuitenkin lopulta toimii vaan omaan elämäänsä sopivan tilanteen mukaan.

Vierailija
20/88 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan tarkkaan tuhoaa. Pahuuttaan ja pelailuaan. Sen tekevät nuo n.8000 jotka tätä palloa pyörittää. Lue vähän!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi