Lapsi laittoi tavaran väärään kärryyn ja joku nainen alkoi raivota
8v keräili listan mukaan hedelmiä kun laittoi vahingossa nipun banaaneja jonkun vieraan naisen kärryyn (olimme vierekkäin) Tämä n. 40v nainen alkoi kiroilla ja huutaa, onneksi sentään minulle eikä tytölle. Lapsi on jo ennestään arka ja pelokas.
Kommentit (48)
Mikähän hätä sillekin muijalle oikein siitä tuli. Kun on itse älykäs ei voi kuin ihmetellä noita huonosti käyttäytyviä ääliöitä.
Ja siis huom., en käyttäisi sanaa muija itse, koska olen sofiatikoitunut ihminen, mutta koska nämä alemman luokan wt:t itse käyttävät itsestään sanaa muija, niin käytin sanaa kuvaamaan sitä, kuka tai minkätasoinen ihminen se oli.
2
No olipas siinä surullisen katkera lapseton ihminen. Veloista tulee usein sellaisia vanhetessaan. Kerro ap lapselle, että joillakin aikuisilla on mielenterveysongelmia ja siksi käyttäytyvät kuten kyseinen nainen äärimmäisen huonosti kun muuhun ei enää päänupin takia kykene.
Raivonneelle naiselle toivomme pikaista hoitoon pääsyä, eihän se hänen vihansa ole että hoitopaikka on nykyään kiven alla. Avohoito on välillä tällaista. Parempi lääkitys sitten seuraavalle kauppareissulle. N35
Ykkönenkin on oikein kunnon hätäkakka housussa vääristä tavaroista mun ostoskärryissä -muija.
2
Mä olen sanonut mokastani mesoajille, että muista tää tilanne, kun itsellesi käy kömmähdys. Äkkiä on mennyt turvat tukkoon.
P.s., tein tuon saman kerran miehen kanssa! Kumarruin kärryn puoleen ja ihmettelin, mistä ehti jo haalia maksamakkaraa. Nostin katseeni ja ihan vieras nuorukainen siinä! Oma mies vähän kauempana. No, meillä kaikilla oli vain hauskaa.
Olen myös nuorena pakannut vieraan ostokset, en kuitenkaan onneksi omaan pussiini. Kiitteli palveluksesta.
Eihän se reilua ole mutta jos on ollut todella huono päivä ja kaikki mennyt päin seiniä. Sitten vielä pakko ollut mennä kauppaan ja tämä pieni teko vei sen viivan yli. Ei silloinkaan ole oikein raivota toisille mutta joskus niin vaan käy.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö niitä muksuja ottaa mukaan kauppaan sähläämään?
Pitääkö sinne kauppaan mennä huutamaan tuntemattomille lapsille? Paha mieli kannattaa purkaa vaikka lenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se reilua ole mutta jos on ollut todella huono päivä ja kaikki mennyt päin seiniä. Sitten vielä pakko ollut mennä kauppaan ja tämä pieni teko vei sen viivan yli. Ei silloinkaan ole oikein raivota toisille mutta joskus niin vaan käy.
No ei käy älykkäille ja kasvatuksen saanneille meistä.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ärsyttää ne kakarat, jotka menee ruokakaupassa kassalinjan päähän sille kassille tarkoitetulle tasolle ja näpelöivät toisten ostoksia paskaisilla käsillään.
Voisitteko vähän ohjeistaa kullanmurujanne mammat?
Täytyykin muistaa että tää ärsyttää sua. Laitan heti lapseni sun tavaroihis ensi kerralla. Jos kerran noin vähästä pahastut, niin sitä on varmasti hauska seurata. Puhisetko? ;D
Vierailija kirjoitti:
Kun sulle "niin vain nyt kävi" niin osasit varmaan pyytää anteeksi raivoamistasi?
Vierailija kirjoitti:
Minä usein näille hankalimmille tapauksille, joille kauppakin on lasten elämyspuisto ujutan kärryihin topan kondomeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ärsyttää ne kakarat, jotka menee ruokakaupassa kassalinjan päähän sille kassille tarkoitetulle tasolle ja näpelöivät toisten ostoksia paskaisilla käsillään.
Täytyykin muistaa että tää ärsyttää sua. Laitan heti lapseni sun tavaroihis ensi kerralla. Jos kerran noin vähästä pahastut, niin sitä on varmasti hauska seurata. Puhisetko? ;D
Saattaa se lapsi "vahingossa" tippua siitä tasolta. Kannattaako leikkiä lapsen terveydellä?
Meinasin minäkin eilen laittaa kermaviilit väärään kärryyn ja ihmettelin outoja rehuja. Sitten nauroin, omat oli vieressä.
Ei olisi ollut aihetta raivoon. Itselläni hedelmäosastolla oli kärryt vaihtuneet jonkun toisen asiakkaan kanssa ja huomasin asian vasta kassalla latoessani ostoksia hihnalle. Vein sitten mangot ja jotkut toiset hedelmät kotiini aika lailla huvittuneena :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on mun tavaroita, ei kaupan, tuossa vaiheessa. Toisen omaan ei kajota!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä usein näille hankalimmille tapauksille, joille kauppakin on lasten elämyspuisto ujutan kärryihin topan kondomeja.
Hahaaa ihan paras! Toi pitää muistaa 😂 Olisi ollut viimeksi eilen tälle kikalle tarvetta, perseilijämuksu ja lepsu äitinsä ostoksilla.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin: tuollainen pikku kämmi voi tapahtua kenelle hyvänsä iästä riippumatta.
Toiseksi: lapset ovat pieniä ihmisiä, joista kasvaa aikanaan isoja, työssäkäyviä veronmaksajia, jotka joutuvat vaihtamaan sinunkin vaippasi. Siihen asti heitä ei kuitenkin voi pitää vain turvassa kotona kellarissa, vaan heidän on hyvä pienestä pitäen opetella pikku hiljaa tietämään, millaisesta maailmasta tulevat aikanaan olemaan vastuussa. - Esim. tämäkin 8-vuotias oppi kerralla, että on olemassa aikuisia, jotka eivät kestä edes kuviteltua "vastoinkäymistä", kuten odottamatta ostoskärryyn ilmaantuvaa banaaninippua. Normaali aikuinen korkeintaan nauraisi asialle, jos se nyt jonkun tunteenpurkauksen vaatii.
Miten teille sattuu ja tapahtuu kaupoissa näitä traumaattisia juttuja! Omat kauppakäynnit ovat olleet sieltä tylsimmästä päästä. Edes kassoilla yksikään mummo ei ole ollut tussaroimassa pennosiensa kanssa, kaikki osaavat käyttää ostosten välissä kapulaa, käytäviä ei ole tukittu ja jos on, niin "anteeksi"-sanalla pääsee mukavasti ohi vieläpä hymyn saattelemana. Lapset eivät ole ronkkimassa ostoksiani missään kohtaa ja kukaan ei ole kaapannut kärryäni :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei käy älykkäille ja kasvatuksen saanneille meistä.
Niiiinpä. Joku tuolla aiemmin kommentoi, että muista se tilanne sitten, kun itsellesi seuraavan kerran käy moka.