Lapsi laittoi tavaran väärään kärryyn ja joku nainen alkoi raivota
8v keräili listan mukaan hedelmiä kun laittoi vahingossa nipun banaaneja jonkun vieraan naisen kärryyn (olimme vierekkäin) Tämä n. 40v nainen alkoi kiroilla ja huutaa, onneksi sentään minulle eikä tytölle. Lapsi on jo ennestään arka ja pelokas.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ärsyttää ne kakarat, jotka menee ruokakaupassa kassalinjan päähän sille kassille tarkoitetulle tasolle ja näpelöivät toisten ostoksia paskaisilla käsillään.
Voisitteko vähän ohjeistaa kullanmurujanne mammat?
Täytyykin muistaa että tää ärsyttää sua. Laitan heti lapseni sun tavaroihis ensi kerralla. Jos kerran noin vähästä pahastut, niin sitä on varmasti hauska seurata. Puhisetko? ;D
Saattaa se lapsi "vahingossa" tippua siitä tasolta. Kannattaako leikkiä lapsen terveydellä?
Otapa kiltisti aamulääkkeesi.
Kyllähän sekin vitutti kun oli kerännyt pitkän vkl ostokset kärryyn ja viimeisessä hyllyvälissä ennen kassaa joku vei ne mukanaan ja jätti omat pari pikkutavaraansa tilalle.. Meinasin purskahtaa itkuun kun mietin että siellä ryysiksessä pitää aloittaa se saakelin kierros alusta.
Kerran yks mies pölli mun kärryn, ajatelkaa: kokonaisen kärryn! En vaan ymmärtänyt että vahingosta kuuluu kunnon wt:n tavoin alkaa huutamaan vaan lähinnä nauratti :D
Pitää ihmisen olla todella lähellä hermoromahdusta ja sekoamispistettä, jos tuollainen saa aikaan minkäänlaisen kohtauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö niitä muksuja ottaa mukaan kauppaan sähläämään?
Ensinnäkin: tuollainen pikku kämmi voi tapahtua kenelle hyvänsä iästä riippumatta.
Toiseksi: lapset ovat pieniä ihmisiä, joista kasvaa aikanaan isoja, työssäkäyviä veronmaksajia, jotka joutuvat vaihtamaan sinunkin vaippasi. Siihen asti heitä ei kuitenkin voi pitää vain turvassa kotona kellarissa, vaan heidän on hyvä pienestä pitäen opetella pikku hiljaa tietämään, millaisesta maailmasta tulevat aikanaan olemaan vastuussa. - Esim. tämäkin 8-vuotias oppi kerralla, että on olemassa aikuisia, jotka eivät kestä edes kuviteltua "vastoinkäymistä", kuten odottamatta ostoskärryyn ilmaantuvaa banaaninippua. Normaali aikuinen korkeintaan nauraisi asialle, jos se nyt jonkun tunteenpurkauksen vaatii.
Ihan normaalia wt- käytöstä huutajanaiselta. # yllätysbanaanit #nythuudetaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ärsyttää ne kakarat, jotka menee ruokakaupassa kassalinjan päähän sille kassille tarkoitetulle tasolle ja näpelöivät toisten ostoksia paskaisilla käsillään.
Täytyykin muistaa että tää ärsyttää sua. Laitan heti lapseni sun tavaroihis ensi kerralla. Jos kerran noin vähästä pahastut, niin sitä on varmasti hauska seurata. Puhisetko? ;D
Saattaa se lapsi "vahingossa" tippua siitä tasolta. Kannattaako leikkiä lapsen terveydellä?
Otapa kiltisti aamulääkkeesi.
Mieti itse kiltisti sitä, että maailmassa on paljon ihmisiä jotka eivät siedä lapsia, ja joilla ei ole sitä "lääkitystä". Oman pentusi terveyden vaarantaen olet valmis kuitenkin kokeilemaan, että kuka vieras kuuluu siihen joukkoon joka ei pelkästään säikäytä lastasi huutamalla hänelle, vaan saattaa jopa aiheuttaa fyysistä vahinkoa. Sattuu siinä pilkka omaan penskaan, mutta mitäpä siitä, jos pääsee ihmisiä ärsyttämään, niinkö? Aina tulee yllätyksenä,kuinka paljon te vanhemmatkin ilmeisesti lapsianne vihaatte.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin minäkin eilen laittaa kermaviilit väärään kärryyn ja ihmettelin outoja rehuja. Sitten nauroin, omat oli vieressä.
Vegaani olisi varmaan kotonaan ostoksia purkarssaan alkanut miettiä, miksi lihaa syövät eläimet ovat älykkäämpiä, kuin ruohoa syövät.
Poika oli vielä vauva, mutta jotenkin se onnistui nappaamaan kärryissä istuessaankin aina vain uusia tuttipaketteja, karkeista tainnut vielä tietääkään mutta monasti ilmestyi tutti paketteja kärryyn. Niin usein että aina ei voinut kyllä ostaa.
Vierailija kirjoitti:
No olipas siinä surullisen katkera lapseton ihminen.
Mistä päättelit, että hän olisi lapseton?
Aikuisillakin voi olla adhd tai joku muu vamma, joka voi aiheuttaa outoa käytöstä.
Itsekin joskus heitin ostokset väärään kärryyn. Nainen oli ostamassa samanlaista valosarjaa, kun olin itsellekin kärryyn laittanut ja vasta tarkempi tutkimus osoitti, että muut ostokset oli outoja. Oli kyllä epäluuloisen näköinen kun otin ostostani pois, kun hän siihen paikalle ehti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olipas siinä surullisen katkera lapseton ihminen.
Mistä päättelit, että hän olisi lapseton?
Itsellä ainakin on kokemus opettanut, että lapsettomat ovat niitä ilkeempiä. T:ohis
Mulle on käynyt niin, että kaksi lasta laittoi selvästi tahallaan meidän kärryyn tavaraa. Pidin kärryistä kiinni ja katsoin muualle, sivusilmällä huomasin mitä nämä lapset teki. Kyllä ärsytti väsyneenä töitten jälkeen moinen "leikki".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerää opettaa lapsille huonoja tapaja, vain ärsyttääkseen kanssaihmisiä. Ja sitäpaitsi tuo edellinen kommentoija oli ihan oikeassa. On aikä ällöä, kun vieras lapsi näpelöi omia ostoksia liukuhihnan päässä, kun itse olet maksamassa ostoksia. Kerankin näin kun tämä näpelöijä lapsi kaiveli ensin nenäänsä ja sitten toisen ostoksia. Ei hyvä. Lapsia voi opettaa, että toisten tavaroihin ei kosketa. Mutta mitä tähän ap:n juttuu tulee, niin kelle tahansa voi käydä noin, eikä siitä yleensä suututa. Huutaminen kyseisessä tilanteessa on ihan naurettavaa.
Minä olen ihan pokkana antanut vieraan lapsen erehtyä, mutta kun äitinsä on ryhtynyt vaatimaan niitä ostoksia kärryistäni pois, olen sanonut, että ottakaa tavarat hyllystä eikä muiden ostoskärryistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on käynyt niin, että kaksi lasta laittoi selvästi tahallaan meidän kärryyn tavaraa. Pidin kärryistä kiinni ja katsoin muualle, sivusilmällä huomasin mitä nämä lapset teki. Kyllä ärsytti väsyneenä töitten jälkeen moinen "leikki".
Ja sä annoit tuon tapahtua? Kaikkee sitä lukeekin....
Mä aina nauran lasten mokille kaupassa, etteivät pelästy, jos huomautan. Onneksi ei tahallista ilkivaltaa ole sattunut kohdalle, koska silloin saattaisin olla vähemmän mukava.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisillakin voi olla adhd tai joku muu vamma, joka voi aiheuttaa outoa käytöstä.
Voi jestas. ADHD ei ole mikään vamma. Mikä ihmeen juttu tämä on, että käytetään sairauksia tai häiriöitä haukkuma-aseina? Mikään mielensairaus tai häiriö ei oikeuta huonoon käytökseen. Todennäköisesti tuokin nainen oli ihan terveiden kirjoissa kulkeva kus*pää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme vässykkä sinä olet? Kyllä tuollaisessa tilanteessa siitä kuuluukin sanoa.
Noin käy aikuisellekin, turha siitä on lapsille huutaa. Mulla on käynyt ja mun kärryyn on laitettu. Joskus vasta kassalla huomaa että eihän meille tällaista osteta ikinä. Ihan siitä tulee, että toisella on samantapaisia ostoksia ja kärryt samoilla seuduilla.