Lapsi laittoi tavaran väärään kärryyn ja joku nainen alkoi raivota
8v keräili listan mukaan hedelmiä kun laittoi vahingossa nipun banaaneja jonkun vieraan naisen kärryyn (olimme vierekkäin) Tämä n. 40v nainen alkoi kiroilla ja huutaa, onneksi sentään minulle eikä tytölle. Lapsi on jo ennestään arka ja pelokas.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
No olipas siinä surullisen katkera lapseton ihminen. Veloista tulee usein sellaisia vanhetessaan. Kerro ap lapselle, että joillakin aikuisilla on mielenterveysongelmia ja siksi käyttäytyvät kuten kyseinen nainen äärimmäisen huonosti kun muuhun ei enää päänupin takia kykene.
Raivonneelle naiselle toivomme pikaista hoitoon pääsyä, eihän se hänen vihansa ole että hoitopaikka on nykyään kiven alla. Avohoito on välillä tällaista. Parempi lääkitys sitten seuraavalle kauppareissulle. N35
Ja mammoista tulee itsekkäitä, muut huomioimattomia ihmisiä, jotka eivät ymmärrä muunlaista tapaa olla ja elää kuin omansa.
Kyllä nyt vain saa vähän ärsyttää:
- lasten huuto alkaa kuulua jo vihannestiskillä, kun joku keskenkasvuinen saa ensimmäisen hepulin
- vaa'alle joutuu jonottamaan minuuttitolkulla, koska vihanneksia punnitseva lapsi a) ei yletä painamaan b) ei löydää oikeaa numeroa c) saa hepulin, jos vanhempi yrittää auttaa
- hyllylle ei pääse ottamaan haluamaansa tuotetta, koska edessä pyörii joku lapsi
- lihatiskille päästäessä joku ipana huutaa jo täyttä kurkkua
- hyllyjen reunoilla on tavaroita väärissä paikoissa, koska lapsi on kerännyt turhaa tavaraa kärryyn ja vanhemmat sitten jättävät ne pois kohdassa jossa huomaavat.
- irtokarkkihyllyllä karkkeja kosketaan tahmaisin käsin ja vanhempi viitsii maksimissaan todeta väsyneesti, että älä viitsi (mitään ei tapahdu)
- kassalla joku lapsi näpelöi ostoksiani, enkä mahdu pakkaamaan
Kyllä kaupassa käynnin ehtii opetella sitten, kun osaa myös tehdä niitä ostoksia. Mikä ihme itseisarvo kaupassaroikkumisesta on tullut)
t. kolmen lapsen äiti, joka teini hoitaa nykyisin ostokset (ei käynyt KOSKAAN lapsena mukana ruokaostoksilla).
Suomessa on aika paljon mielenterveysongelmiakin, se kannattaa muistaa kun törmää näihin riehujiin. Että aika harva ehkä puhdasta vittumaisuuttaan äksyilee.
Vierailija kirjoitti:
Miten teille sattuu ja tapahtuu kaupoissa näitä traumaattisia juttuja! Omat kauppakäynnit ovat olleet sieltä tylsimmästä päästä. Edes kassoilla yksikään mummo ei ole ollut tussaroimassa pennosiensa kanssa, kaikki osaavat käyttää ostosten välissä kapulaa, käytäviä ei ole tukittu ja jos on, niin "anteeksi"-sanalla pääsee mukavasti ohi vieläpä hymyn saattelemana. Lapset eivät ole ronkkimassa ostoksiani missään kohtaa ja kukaan ei ole kaapannut kärryäni :)
Saattaa sullekin joskus sattua.
Minua yksi mummo päätti tökkiä kepillä kun satuin seisomaan lehtihyllyn edessä juuri siinä kohdassa mihin hän halusi tulla katselemaan niitä lehtiä.
Kerroin hänelle että voisi ihan sanoa jos haluaa minun siirtyvän, ei tarvitse tökkiä kepillä.
Olin siis lehtiä katsomassa siinä hyllyn edessä, niitä on vaikea valita jos menee hyllyn taakse tai sivulle seisomassa. (ihan vaan nillittäjille tiedoksi).
Ja se mummo olisi kyllä päässyt ne lehdet näkemään vaikka en olisi siirtynyt, en ollut kiinni hyllyssä vaan sen verran etäällä että muillakin on tilaa tutkia niitä lehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt vain saa vähän ärsyttää:
- lasten huuto alkaa kuulua jo vihannestiskillä, kun joku keskenkasvuinen saa ensimmäisen hepulin
- vaa'alle joutuu jonottamaan minuuttitolkulla, koska vihanneksia punnitseva lapsi a) ei yletä painamaan b) ei löydää oikeaa numeroa c) saa hepulin, jos vanhempi yrittää auttaa
- hyllylle ei pääse ottamaan haluamaansa tuotetta, koska edessä pyörii joku lapsi
- lihatiskille päästäessä joku ipana huutaa jo täyttä kurkkua
- hyllyjen reunoilla on tavaroita väärissä paikoissa, koska lapsi on kerännyt turhaa tavaraa kärryyn ja vanhemmat sitten jättävät ne pois kohdassa jossa huomaavat.
- irtokarkkihyllyllä karkkeja kosketaan tahmaisin käsin ja vanhempi viitsii maksimissaan todeta väsyneesti, että älä viitsi (mitään ei tapahdu)
- kassalla joku lapsi näpelöi ostoksiani, enkä mahdu pakkaamaanKyllä kaupassa käynnin ehtii opetella sitten, kun osaa myös tehdä niitä ostoksia. Mikä ihme itseisarvo kaupassaroikkumisesta on tullut)
t. kolmen lapsen äiti, joka teini hoitaa nykyisin ostokset (ei käynyt KOSKAAN lapsena mukana ruokaostoksilla).
No mut hei hirveen kiva, että sun ei ole tarvinnut ottaa lapsia KOSKAAN mukaan ostoksille! Kaikilla ei ole sitä mahdollisuutta, vaikka varmasti kaikki kävisivät mielellään ilman lapsia rauhassa kaupassa.
Mun kolme- ja yksivuotiaat ovat vauvasta asti olleet kaupassa mukana, eivätkä turhia hötkyile kun on opetettu, että kaupassa ollaan nätisti, vaikka välillä saattavatkin kiljahtaa, lapsia kun ovat. Kai ne teidän sädekehä-äitien lapset sitten oppivat teineinä kauppakäyttäytymisen kuin taikaiskusta.
Avohoito potilas...En itsekään ole ehkä maailman lapsirakkain ihminen, mutta ei tulisi mieleenkään kiljua yhtään kenellekään, joka sattuisi laittamaan tavaran väärään kärryyn. Olen minä aikuisenakin lähtenyt työntämään vahingossa vääriä kärryjä eteenpäin. Palautin toki nopeasti takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on käynyt niin, että kaksi lasta laittoi selvästi tahallaan meidän kärryyn tavaraa. Pidin kärryistä kiinni ja katsoin muualle, sivusilmällä huomasin mitä nämä lapset teki. Kyllä ärsytti väsyneenä töitten jälkeen moinen "leikki".
Mikä ihme vässykkä sinä olet? Kyllä tuollaisessa tilanteessa siitä kuuluukin sanoa.
Kertoiko tarina miten reagoin? Todellakin sanoin asiasta, enkä todellakaan nätisti..
Aika hauskaa, että aikuiselle sallitaan outo käytös koska "voi olla adhd tai muu vamma", mutta oudosti käyttäyttvä lapsi on automaattisesti huonosti kasvatettu ja vanhempansa idiootteja.
Ja auta armias, jos se lapsi vahingossa laittaa tuotteen väärän kärryyn, se vasta moukkamaista on. Siitä pitääkin aikuisen saada raivokohtaus, jotta mokoma kakara oppii olemaan.
Toki niitä huonosti käyttäytyviä terveitä lapsia on paljon, mutta ei se poista sitä, että jotkut terveet aikuisetkin käyttäytyvät kuin pösilöt.