Huoh... asiaa exästä
Erosimme hetki sitten ja löysin heti exäni deittisivustolta. Eron aiheuttamassa tunnemylläkässä tein perinteisen eli feikkiprofiilin. Kai halusin jonkinlaisen konkreettisen päätepisteen sille kaikelle tai jotain. No, mikä tällä feikkinickillä selvisikään? Selvisi ainakin se, että exä on niiiiin yli minusta, mutta jauhaa minusta kaikille keille koskaan vain voi jauhaa. Lisäksi ne asiat ovat täyttä paskapuhetta! Siellä on pienenpieniä totuuksia seassa, mutta 99 % on täyttä valhetta ja aivan todella överiä sellaista. Lisäksi exä mustamaalasi minua julkisesti netissä, en kerro missä enkä miten, mutta näin tapahtui ja tosiaan kyse oli minusta, ei mistään muusta.
Teen rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta, koska exän jutut ovat todella törkeitä ja tapa, jolla hän levittää valheitaan ties kuinka suurelle ihmisjoukolle on erittäin pätevä syy saada sanktioita.
Tosiaan exä on niiiin yli minusta (todella uskottavaa...), mutta jatkaa valehtelua minkä ehtii. Olen todella raivoissani kun edes ajattelen... ja jotkut tyhmät varmasti uskovat sen kaiken paskan. Onneksi JOTKUT ovat fiksuja ja tajuavat jutun juonen. Aivan varmasti heitäkin on.
Lisäksi exä tosiaan vähätteli tälle feikkipersoonalle (minulle) koko suhdettamme. Parisuhde muuttuikin vain kevyeksi jutuksi jne. Ja todellakin SOVIMME sanalla sanoen parisuhteesta silloin aikoinaan, joteb kyseessä ei ole oma haihatteluni. Hän oli poikaystäväni, ei mies jota vain tapailin.
Ehkä syyte saa exän katumaan valheitaan, tai jotain... Olen vihainen!
Kommentit (65)
Voi lapsi kuinka väärässä olet. Haukkaa happea ja jatka elämää.
Olen sanonut kamalia asioita, kyllä. Raivostuneena voin sanoa mitä tahansa. Mutta ikinä en ole yrittänyt tappaa ketään. Minä olen normaalijärkinen enkä kykenisi sellaiseen julmuuteen. Sanat eivät satuta fyysisesti, siksi kykenen raivon vallassa sanomaan hirveyksiä. Raivon laannuttua olen taas oma itseni.
Ap:n maailmassa hän on oikealla ja muut ovat väärässä. Ankea tyyppi, en onneksi tunne.
Vierailija kirjoitti:
Voi lapsi kuinka väärässä olet. Haukkaa happea ja jatka elämää.
Voi lapsi kuinka säälittävä oletkaan, kun tulet vain puskista ilmoittamaan minun olevan "väärässä" (niin missä asiassa??) ilman sen nokkelampaa argumenttia. Haukkaa happea ja jatka show'tasi.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n maailmassa hän on oikealla ja muut ovat väärässä. Ankea tyyppi, en onneksi tunne.
Kyllä, sattumoisin tiedän itseeni liittyvät asiat ja tiedän kuinka helvetin paljon eksä kusettaa minusta pitkin Suomea. Onko tässä jotain ihmeellistä?? Kai sinäkin tiedät omat asiasi, vai tiedätkö?
Ex= entinen , mikä tämän ymmärtämisessä on vaikeaa ?Sääliksi käy sitä entistä, joutunee kohta hakemaan lähestymiskieltoa.
Noh, täytyy tässä nauttia elämästä ilman katkeraa kyrpää ja odotella milloin pikku raukka alkaa anelemaan takaisin. Onhan se kurjaa viettää kesä ajatellen sitä kaikkea mitä meidän oli tarkoitus yhdessä tehdä. Sattumoisin eksä ei ole mikään naisten ykkösvalinta, että ei hänellä mitään jonoa tule olemaan ovensa takana. Tämäkin on täyttä faktaa. Joku voi väittää katkeran ihmisen puheeksi, mutta fakta on faktaa. Tiedätte varmaan itsekin ihmisiä, jotka eivät ole vastakkaisen sukupuolen palvonnan kohteita.
Vierailija kirjoitti:
Ex= entinen , mikä tämän ymmärtämisessä on vaikeaa ?Sääliksi käy sitä entistä, joutunee kohta hakemaan lähestymiskieltoa.
ELÄISI ELÄMÄÄNSÄ OMANA ITSENÄÄN TOTUUKSIA PUHUEN, EIKÄ MINUSTA VALEHDELLEN!!! MINÄ RAIVOSTUN, KUN JOUDUN KATKERAN EKSÄN EMPATIAN KALASTELUVÄLINEEKSI VASTEN TAHTOANI. YMMÄRRÄTKÖ?!
KYLLÄ MINÄKIN KERTOILEN IHMISILLE SUHTEESTAMME, MUTTA MINÄ KERRON TOTUUKSIA ENKÄ KALASTELE EMPATIAA VALHEILLA. JA SIITÄ MINÄ OLEN YLPEÄ. TOINEN MEISTÄ ON SENTÄÄN AITO JA REHELLINEN.
Et anna AP kovin aikuismaista kuva itsestäsi. Huomaatko, kuinka kukaan ei lähde mukaasi päivittelemään asiaa. Silti jankkaat asiaa.
Toivon myös, etteivät aliresurssoidut poliisivoimat lähde kovin herkästi parisuhteen päättymismetkuihin vaan keskittyvät oikeisiin rikoksiin.
Toivottavasti sinulla on ystäviä, joille voisit purkaa pahaa mieltäsi. Ei tarvitsisi rageta nettipalstoillla tai (vielä pahempaa) vaivata viranomaisia.
SUHDE TOISTI LOPUTTOMASTI SAMAA KAAVAA: MINÄ OLIN SYYPÄÄ KAIKKEEN. ENKÄ EDES SYYPÄÄ EKSÄN HYMYYN, VAAN KAIKKEEN NEGATIIVISEEN. EKSÄLLÄ ITSELLÄÄN EI OLLUT OSAA EIKÄ ARPAA OMAAN KÄYTÖKSEENSÄ. SE KAIKKI OLI MINUN SYYTÄNI.
KAIKKI ENERGIANI ALKOI VALUMAAN LOPUTTOMAAN VIHAAN, EPÄLUOTTAMUKSEEN (JOKA SEKIN OLI EKSÄN PUOLELTA AIVAN HULLUA), MINÄ ITSE EPÄILIN VÄLILLÄ JOTAIN. EKSÄ EPÄILI KAIKKEA. JATKUVASTI.
MINÄ OLIN TOTAALISEN YKSIN PAHAN OLONI KANSSA. EKSÄÄ EI KIINNOSTANUT. EI VAIKKA SELKEÄLLÄ SUOMELLA PYYSIN APUA, TUKEA, JOTAIN, MITÄ IKINÄ. EN TERAPEUTTIA, VAAN RAKASTAVAA POIKAYSTÄVÄÄ JOKA HALUAA MINULLE HYVÄÄ.
EKSÄ MÄÄRITTELI JA MÄÄRÄSI KAIKEN. KAIKESTA KAIKEN. MINUN OLISI PITÄNYT ESITTÄÄ PIRTEÄMPÄÄ, VAIKKA OLISIN VOINUT HUONOSTI. KOSKA EIHÄN TÄSSÄ JA TÄSSÄ VAIHEESSA SUHDETTA KUULU OLLA SITÄ JA TÄTÄ JA TUOTA.
NIIDEN AIKA ON SITTEN KUN BLAA,BLAA JA BLAA. EKSÄ SIIS MÄÄRÄSI AJANJAKSOJA ASIOILLE JA TUNTEILLE.
SITTEN ALKOI ULKONÄÖN LYTTÄYS, LUONTEEN LYTTÄYS, KATEUS OMAISUUDESTANI...
JA IHAN TIEDOKSI: NORMAALISSA OLOTILASSA VOIN OIKEIN HYVIN ITSENI KANSSA JA OLEN MIESTEN SUOSIOSSA. TÄMÄN TAKIA EKSÄ YRITTI LYTÄTÄ MINUT JA MURSKATA ITSETUNTONI SUHTEESSA. JA SAMA JATKUI VIELÄ SUHTEEN JÄLKEEN.
EKSÄLLE TÄRKEINTÄ ON AJATUS SIITÄ, ETTÄ MINÄ EN USKO OLEVANI MIESTEN MIELEEN.
MIKSI SITTEN VOIN HUONOSTI SUHTEESSA? OLI ERÄITÄ ASUNTOON LIITTYVIÄ KIISTOJA TAHON X KANSSA, JOILLE EI TUNTUNUT TULEVAN IKINÄ LOPPUA.
HALUSIN VAIN EROON SIITÄ KAIKESTA, HALUSIN ELÄÄ RAUHASSA KOTONANI ILMAN JATKUVAA TAISTELUA MILLOIN MISTÄKIN KOTIIN LIITTYVÄSTÄ ASIASTA. KOTINI ON OMANI, JOTEN KYSEESSÄ ON ISOT RAHAT.
MM. SEN VUOKSI VOIN HUONOSTI. ONNEKSI ASIA SITTEN LOPPUI JA SAIN LOPULTA OLLA RAUHASSA.
SITTEN OLI RIIDAT, JOISTA EKSÄ EI OTTANUT MILLIN VERTAA VASTUUTA. TÄMÄ TOI MINULLE PAHAA OLOA.
PAKIT TYÖPAIKOISTA TOIVAT PAHAA OLOA.
KAIKKEA TÄLLAISTA. YHTEENKÄÄN ASIAAN EN SAANUT TIPPAAKAAN TUKEA. OLISIN VAIN KAIVANNUT MUUTAMAA RAKASTAVAA SANAA POIKAYSTÄVÄLTÄ JA KEHUJA SIITÄ, ETTÄ OLEN SINNIKÄS JA BLAABLAA.
MUTTA SE OLI LIIKAA PYYDETTY.
MINUN TÄYTYI VÄKISIN RIUHTAISTA ITSENI IRTI SIITÄ KAIKESTA. TARKOITAN SUHDETTA. OMAN ITSENI VUOKSI. TAJUSIN, ETTÄ TUHOAN ITSENI PALA PALALTA SEN IHMISEN KANSSA.
HELPOMPAA OLISI OLLUT USKOA, ETTÄ OLEN VAIN PAHA IHMINEN JA AIHEUTAN ITSE KAIKEN. JATKAA NIIN KUIN EI MITÄÄN. TOISTAA SAMAA KAAVAA, OLLA LOPUTTOMAN YKSIN ASIOIDENI KANSSA ILMAN PIENINTÄKÄÄN TUKEA.
OLISIPAHAN AINAKIN OLLUT PARISUHDE. TUHOAVA SELLAINEN, MUTTA SE KAIKKI OLISI OLLUT HELPPOA.
MINUN OLI PAKKO ASETTAA ITSENI ULKOPUOLISEKSI JA PAKOTTAA ITSENI HALUAMAAN EROA JA OIKEASTI TOTEUTTAMAAN SEN. VAIKKA SE TULISI OLEMAAN TÄYTTÄ TUSKAAKIN.
EN VOISI IKINÄ OLLA ONNELLINEN SEN KATKERAN HULLUN KANSSA.
Katkeruus kostautuu. Tiedoksi eksälle.
Yritä nyt päästä yli ja kohdista energiasi johonkin muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Yritä nyt päästä yli ja kohdista energiasi johonkin muuhun.
Myönnän. Minun on vaikeaa päästä yli siitä, että katkera ex käyttää minua empatiankalasteluvälineenään. Eikä minulla ole mitään mahdollisuutta saada sitä loppumaan.
Huh huh. Koita nyt rauhottua :D
Se että teit feikkiprofiilin heti kun sait tietää hänen olevan deittipalstalla kertoo jo kaiken tästä sun ongelmastasi, ihan turhaan jankutat ja raiskaat capsia.
Katkeruus kostautuu kun yksinäisyys toteutuu. Hah. Sitä odotellessa... Ja sitten kun katkera kyrpä alkaa anelemaan minua takaisin, totean vain, että sorry, olen onnellinen ilman sinua.
Minä olen sellainen ihminen, että puhun täyttä faktaa. Ikinä en ole yhdenkään eksän teoista valehdellut kenellekään. En ikinä. Luonteeni tuppaa vain olemaan rehellinen. En näe mitään ideaa elää jotain feikkielämää valehdellen sinne sun tänne ihmisistä. Minä olen myös sellainen ihminen, että tuppaan suuttumaan jos minua käytetään oman katkeruuden välineenä. Sitä eksä juurikin tekee: valehtelee minusta minkä kerkeää, ei mainitse sanallakaan omista teoistaan ja keksii jatkuvalla syötöllä toinen toistaan älyttömämpiä ja törkeämpiä valheita minusta. Yhteen niistä liittyi vihjaus siihen, että minä saattaisin jopa tappaa/yrittää tappoa. Ihan vain koska olen niin "hullu ja sekaisin".