Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh... asiaa exästä

Vierailija
05.05.2017 |

Erosimme hetki sitten ja löysin heti exäni deittisivustolta. Eron aiheuttamassa tunnemylläkässä tein perinteisen eli feikkiprofiilin. Kai halusin jonkinlaisen konkreettisen päätepisteen sille kaikelle tai jotain. No, mikä tällä feikkinickillä selvisikään? Selvisi ainakin se, että exä on niiiiin yli minusta, mutta jauhaa minusta kaikille keille koskaan vain voi jauhaa. Lisäksi ne asiat ovat täyttä paskapuhetta! Siellä on pienenpieniä totuuksia seassa, mutta 99 % on täyttä valhetta ja aivan todella överiä sellaista. Lisäksi exä mustamaalasi minua julkisesti netissä, en kerro missä enkä miten, mutta näin tapahtui ja tosiaan kyse oli minusta, ei mistään muusta.

Teen rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta, koska exän jutut ovat todella törkeitä ja tapa, jolla hän levittää valheitaan ties kuinka suurelle ihmisjoukolle on erittäin pätevä syy saada sanktioita.

Tosiaan exä on niiiin yli minusta (todella uskottavaa...), mutta jatkaa valehtelua minkä ehtii. Olen todella raivoissani kun edes ajattelen... ja jotkut tyhmät varmasti uskovat sen kaiken paskan. Onneksi JOTKUT ovat fiksuja ja tajuavat jutun juonen. Aivan varmasti heitäkin on.

Lisäksi exä tosiaan vähätteli tälle feikkipersoonalle (minulle) koko suhdettamme. Parisuhde muuttuikin vain kevyeksi jutuksi jne. Ja todellakin SOVIMME sanalla sanoen parisuhteesta silloin aikoinaan, joteb kyseessä ei ole oma haihatteluni. Hän oli poikaystäväni, ei mies jota vain tapailin.

Ehkä syyte saa exän katumaan valheitaan, tai jotain... Olen vihainen!

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa että exä on niiin over it ja silti jauhaa jauhamistaan, valehtelee ja haukkuu. Vielä katkeruus kostautuu.

Vierailija
22/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua miten joku voi olla nooooin kiinni yhä exässään :D ja tarkoitan nyt sinua. Viestistäsi paistaa niiiin selvästi ketutuksesi suhteen katkeamisesta tai jotain.. Jos exä on noin mulkku, niin olisit iloinen että pääsit eroon ja jatkaisit elämää, etkä roikkuisi noin.

Vierailija
25/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot pimee.

Vierailija
26/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletuksena on että eksät valehtelee siitä miksi niistä on tullut eksiä. Sen ei pitäisi olla yllättävää. Joku syyhän sille oli että et enää tyypin kanssa halunnut jatkaa. Miten ihmeessä siitä olisi tullut fiksumpi eronne jälkeen?

Päästä irti äläkä stalkkaa eksäsi tekemisiä.

Vierailija
27/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta sinä et ainakaan ole "yli hänestä", se on selvää.

Vierailija
28/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua miten joku voi olla nooooin kiinni yhä exässään :D ja tarkoitan nyt sinua. Viestistäsi paistaa niiiin selvästi ketutuksesi suhteen katkeamisesta tai jotain.. Jos exä on noin mulkku, niin olisit iloinen että pääsit eroon ja jatkaisit elämää, etkä roikkuisi noin.

Minä halusin erota :) Kyllä olen kettuuntunut, kun katkera eksä valehtelee minusta pitkin Suomea. Muuta asiaa?

Vierailija
29/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletuksena on että eksät valehtelee siitä miksi niistä on tullut eksiä. Sen ei pitäisi olla yllättävää. Joku syyhän sille oli että et enää tyypin kanssa halunnut jatkaa. Miten ihmeessä siitä olisi tullut fiksumpi eronne jälkeen?

Päästä irti äläkä stalkkaa eksäsi tekemisiä.

EKSÄ VALEHTELEE MINUSTA, MINUN LUONTEESTANI, SIITÄ MITÄ OLEN EKSÄLLE TEHNYT SUHTEEN AIKANA JNE. Kaikesta mahdollisesta. Tämän tiedän siitä, että eksä harrasti tätä julkisesti ja asia tuli minun tietooni. Näin sen omin silmin. Ja siitä, että eron pahimmassa tunnemylläkässä tein senperinteisen feikkiprofiilin, jolla sitten selvisi kaikenlaista. Omista teoistaan eksä ei mainitse kenellekään, minun teoistani muistaa kyllä mainita törkeillä valheillaan. Pieniä totuuden rippeitä siellä täällä mutta 99% täyttä paskapuhetta. Ja porukka ihmettelee, miksi minä olen vittuuntunut : DD

Eksä yritti silloin eron hetkellä soittaa, minä en enää vastannut. Siitä lähti koko sota käyntiin.

Vierailija
30/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, asia on tullut jo selväksi, ei tarvitse toistaa. 

Vierailija
31/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan äitihullun serkku. Yhtä tanakasti jankkaat.

Vierailija
32/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika !

Vierailija
33/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, asia on tullut jo selväksi, ei tarvitse toistaa. 

Ei, asia ei ole todellakaan tullut selväksi. Jos olisi, ette ihmettelisi miksi olen itse näin KIINNI EKSÄSSÄ ja VITTUUNTUNUT. En minä ole edes väittänyt olevani yli siitä kaikesta?! Olen vain vittuuntunut siihen, että eksä yrittää olla niin saatanan KHUUL ja esittää tunteetonta, mutta omien tunteidensa vuoksi yrittää pilata minun maineeni täysin. Pelkkä "anonyymi" mustamaalaus vituttaa, mutta sehän ei välttämättä jää siihen. Eksä saattaa mainita nimenikin joillekin, näyttää kuvan minusta, ihan mitä tahansa. Ja tällöin mustamaalaus ei ole enäää "VAIN" anonyymiä vaan hyvinkin henkilökohtaista. Ja ylipäätään tuo että katkera paska yrittää kalastella myötätuntoa valheiden avulla on kyllä niin saatanan säälittävää. Olisi suoraselkäinen, myöntäisi tunteensa, myöntäisi MYÖS OMAT TEKONSA. Myöntäisi valehdelleensa.

Vierailija
34/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko vielä vähän tarkentaa mistä oikein on kyse?

Vierailija
35/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PLUS parisuhteemme on YLLÄTTÄEN eron jälkeen muuttunut vain kevyeksi pikku jutuksi. Me eksän kanssa sovimme parisuhteesta, emme mistään pikku jutusta tai mistään muustakaan. Aivan tavallinen PARISUHDE. Ja nyt eron jälkeen tämä parisuhde onkin vain KEVYT PIKKU JUTTUNEN.

Haistakoon paskan katkera kyrpäteline.

Vierailija
36/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä että katkera kyrpä haluaa minut takaisin, mutta ei kestä totuutta siitä, että olen onnellinen ilman katkeraa paskaa.

Vierailija
37/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SSSS?

Vierailija
38/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä että katkera kyrpä haluaa minut takaisin, mutta ei kestä totuutta siitä, että olen onnellinen ilman katkeraa paskaa.

Tosi onnelliselta vaikutatkin. :D 

Vierailija
39/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi onnelliselta vaikutatkin. :D 

Ono ymmärryksessäsi oikeasti jotain vikaa? Mistä tämä ketju mielestäsi kertoo? MIKÄ on ketjun aihe? Laske 1+1, ymmärrätkö vihani? Jos et, en voi mitään. Tiedän kuitenkin sen mitä tunnen maatessani iltaisin sohvalla, kuunnellen musaa ja jutellen netissä ihmisille. Tunnen silloin onnellisuutta. Rauhaa ja leppoisan mielen, kun vittumainen eksä ei ole jäkättämässä milloin mistäkin.

Vierailija
40/65 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Onko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä