Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh... asiaa exästä

Vierailija
05.05.2017 |

Erosimme hetki sitten ja löysin heti exäni deittisivustolta. Eron aiheuttamassa tunnemylläkässä tein perinteisen eli feikkiprofiilin. Kai halusin jonkinlaisen konkreettisen päätepisteen sille kaikelle tai jotain. No, mikä tällä feikkinickillä selvisikään? Selvisi ainakin se, että exä on niiiiin yli minusta, mutta jauhaa minusta kaikille keille koskaan vain voi jauhaa. Lisäksi ne asiat ovat täyttä paskapuhetta! Siellä on pienenpieniä totuuksia seassa, mutta 99 % on täyttä valhetta ja aivan todella överiä sellaista. Lisäksi exä mustamaalasi minua julkisesti netissä, en kerro missä enkä miten, mutta näin tapahtui ja tosiaan kyse oli minusta, ei mistään muusta.

Teen rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta, koska exän jutut ovat todella törkeitä ja tapa, jolla hän levittää valheitaan ties kuinka suurelle ihmisjoukolle on erittäin pätevä syy saada sanktioita.

Tosiaan exä on niiiin yli minusta (todella uskottavaa...), mutta jatkaa valehtelua minkä ehtii. Olen todella raivoissani kun edes ajattelen... ja jotkut tyhmät varmasti uskovat sen kaiken paskan. Onneksi JOTKUT ovat fiksuja ja tajuavat jutun juonen. Aivan varmasti heitäkin on.

Lisäksi exä tosiaan vähätteli tälle feikkipersoonalle (minulle) koko suhdettamme. Parisuhde muuttuikin vain kevyeksi jutuksi jne. Ja todellakin SOVIMME sanalla sanoen parisuhteesta silloin aikoinaan, joteb kyseessä ei ole oma haihatteluni. Hän oli poikaystäväni, ei mies jota vain tapailin.

Ehkä syyte saa exän katumaan valheitaan, tai jotain... Olen vihainen!

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( !

Vierailija
2/65 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylööössssss.. vituttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh... :/

Vierailija
4/65 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle feikkinickille exä selitti pitkät litaniat täyttä paskaa minusta mutta omista teoistaan ei maininnut sanallakaan. Ja lisäksi 99% täyttä valhetta, sen voin sanoa aivan suoraan.

Vierailija
5/65 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Vierailija
6/65 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se valeprofiilin ylläpitohan on ihan laillista...? 1.9.2015 lähtien valeprofiili on ollut identiteettivarkaus.

Exälle vahva argumentti lähestymiskieltoon?

Vierailija
7/65 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se valeprofiilin ylläpitohan on ihan laillista...? 1.9.2015 lähtien valeprofiili on ollut identiteettivarkaus.

Minä en esittänyt ketään tiettyä henkilöä. Exä mustamaalaa ja valehtelee minusta jopa tuhansille ihmisille. Se on yhtä kuin kunnianloukkaus.

Vierailija
8/65 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä paitsi ei ehkä kannata päteä, jos ei tiedä mistä pätee. En ymmärrä miten lähestymiskielto liittyy, jos minä teen rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta?

Vierailija
9/65 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vähän kiinnostavaa.

Vierailija
10/65 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään vaiheessa en ole luonut mitään tiettyä identiteettiä tälle feikkipersoonalle enkä johdatellut keskustelua mihinkään millä voisi syyllsityät rikokseen. Väärin se on, mutta vielä enemmän väärin ja rikollista on levittää täyttä paskapuhetta oikeasta ihmisestä tuhansille ihmisille. Sen voi kuka tahansa googlettaa. Sana on kunnianloukkaus.

Vierailija
11/65 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*syyllistyä

Vierailija
12/65 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Vierailija
13/65 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitteliko hän sinusta nimeltä mainiten, siis koko nimellä ja julkisesti? Jos ei, silloin kunnianloukkausjuttu ei tule menemään läpi.

Vierailija
14/65 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitteliko hän sinusta nimeltä mainiten, siis koko nimellä ja julkisesti? Jos ei, silloin kunnianloukkausjuttu ei tule menemään läpi.

Eräällä nimimerkillä. En kerro sen enempää. Kuitenkin tunnistettavasti.

Vierailija
15/65 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuitenkin haluan että poliisista ollaan yhteydessä exään. Kyllä poliisin kyselytunti vähintään säikäyttää pikku paskan.

Vierailija
16/65 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa on myös se että exä on olevinaan niin yli minusta mutta silti kokee tarvetta haukkua minua kaikille ja levitellä valheitaan.

Vierailija
17/65 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valheet eivät ole mitään pieniä vaan oikeasti jo törkeitä.

Vierailija
18/65 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla jos sun nimeä ei mainita

Et taida tietää mikä on kunnianloukkaus

Taitaa suututtaa totuus

Vierailija
19/65 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkin avulla pääsee profiiliin, profiilin avulla saa melko helposti selville kuka minä olen. Julkiset valheet + nimimerkki. Kyllä minä tiedän että poliisi ottaa asiakseen tämän. Kiitos vaan mutta ette pysty lannistamaan minua.

Vierailija
20/65 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ minullaon paljon todisteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän