Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Australialaiset miehet on upeita ilmestyksiä - Mistä sinun Mister Wonderful on kotoisin?

Vierailija
05.05.2017 |

Sieltä on kotoisin miesryhmä Thunder From Down Under.
Herraisä että voi joku mies olla kaunis!
Lisäksi nämä aboriginaalit on aika sexyjä paksuine hiuksineen.
Sinne kun pääsisi. Joku päivä menenkin...

Australialaiset miehet on upeita ilmestyksiä - Mistä sinun Mister Wonderful on kotoisin?

Vaihtoehdot

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumma pitää olla, ranskalaiset aika ihanne (vain yhdestä kokemusta) ja myös etelämmäksi mennessä oikein hyvännäköisiä löytyy. Suomessa aika huonot markkinat, kun ei vaaleat suomipojat sytytä.

Tosi usein törmää tähän, että "ranskalainen" on jonkun miesihanne. Siellä on oikeasti tosi paljon aika lyhyitä, ei-niin-komeita ja hyyyvin egoistisia miehiä. Sivusuhteet ovat enemmän sääntö kuin poikkeus, etenkin ns. paremmissa piireissä.

Toki ranskalainen mies parhaimmillaan saa polvet hyytelöksi naiselta kuin naiselta, mutta näillä valioyksilöillä on ranskalaistenkin naisten puolelta kovasti vientiä.

Vierailija
22/45 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tykkään skandinaaveista. Paitsi että ovat komeita, ovat myös gentlemanneja. Ainakin ne jotka olen tavannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korealaiset kdramastarat ovat komeita

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/4a/68/6e/4a686ef513056f5511ba…

http://tong.visitkorea.or.kr/cms/resource_etc/81/1097181_image2_1.jpg

http://images.kdramastars.com/data/thumbs/full/81611/600/0/0/0/cha-seun…

Oikein nättejä poikia on kieltämättä.

Mua viehättää enemmän miehet, joilla on komea profiili:

egyptiläiset ja kreikkalaiset.

Vierailija
24/45 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsi-Afrikassa on kauniit, pitkäjalkaiset ja kauniskasvoiset miehet, iho kuin Faxerin sininen...❤

Vierailija
25/45 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tumma pitää olla, ranskalaiset aika ihanne (vain yhdestä kokemusta) ja myös etelämmäksi mennessä oikein hyvännäköisiä löytyy. Suomessa aika huonot markkinat, kun ei vaaleat suomipojat sytytä.

Tosi usein törmää tähän, että "ranskalainen" on jonkun miesihanne. Siellä on oikeasti tosi paljon aika lyhyitä, ei-niin-komeita ja hyyyvin egoistisia miehiä. Sivusuhteet ovat enemmän sääntö kuin poikkeus, etenkin ns. paremmissa piireissä.

Toki ranskalainen mies parhaimmillaan saa polvet hyytelöksi naiselta kuin naiselta, mutta näillä valioyksilöillä on ranskalaistenkin naisten puolelta kovasti vientiä.

Kaikissa on hyviä ja huonoja, sitäpaitsi tykkään erityisesti lyhyistä miehistä. Eikä tarvitse minulla opettaa, raska on tuttu maa :D t. se, kelle vastasit

Vierailija
26/45 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ulkonäön perusteella pitäisi valita, niin sellainen skandinaavinen, vaaleaihoinen (ihan sama onko tummat vai vaaleat hiukset), pitkä, pitkähiuksinen ja parrakas, kivasti lihaksia mutta ei haittaa vaikka sen lisäksi olisi ylimääräistä vatsaakin kunhan ei mikään täysi sohvaperuna ole. Mikään pyykkilautavatsainen poseereeja ei innosta vaan ennemmin sellainen kunnon äijä. Sellainen skandinaavinen viikinki! :D Näitä löytyy eniten Norjasta ja Tanskasta, toisinaan hyvällä tuurilla myös Suomesta ja Ruotsista.

Todellisuudessa kuitenkin paljon muullakin on väliä kuin vain ulkonäöllä, ainakin minun parinvalinnassani.

Heh, kuvailit just mun inhokkimiestyypin.

Vierailija
27/45 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskoja nää alapeukkujen antajat muuten, meneekö joillain oikeasti tunteisiin random-ihmisen miesmaku? :D 

Vierailija
28/45 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskoja nää alapeukkujen antajat muuten, meneekö joillain oikeasti tunteisiin random-ihmisen miesmaku? :D 

Niin varmaan sitten...

Näen mielessäni siilitukkaisen paksuposkisen suomi-petterin harmaissa verkkareissa sohvalla,

kaljatölkki kädessä, nakuttaa kännykkää vihaisena kuin piru.

Vierailija
30/45 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ulkonäön perusteella pitäisi valita, niin sellainen skandinaavinen, vaaleaihoinen (ihan sama onko tummat vai vaaleat hiukset), pitkä, pitkähiuksinen ja parrakas, kivasti lihaksia mutta ei haittaa vaikka sen lisäksi olisi ylimääräistä vatsaakin kunhan ei mikään täysi sohvaperuna ole. Mikään pyykkilautavatsainen poseereeja ei innosta vaan ennemmin sellainen kunnon äijä. Sellainen skandinaavinen viikinki! :D Näitä löytyy eniten Norjasta ja Tanskasta, toisinaan hyvällä tuurilla myös Suomesta ja Ruotsista.

Todellisuudessa kuitenkin paljon muullakin on väliä kuin vain ulkonäöllä, ainakin minun parinvalinnassani.

Lääh lääh, tämä on minunkin miesihanteeni. Tyyppi ei kuitenkaan saa olla mikään sikaniska persu, vaan sellainen kuuma metsämies. Partaa pitää olla, viiksetkin vaikka. Mielellään pitkät hiukset manbunilla :P Pitkä ja rotevahko, vahvat käsivarret. Vahva mies! Ei missään tapauksessa mikään tikki pyykkilautavatsa, muttei mielellään mikään kauhea plösökään...

Näitä löytyy hirveästi juurikin Norjasta, ja Kanadasta myös. Länsirannikolta eritoten. Kuuma lumberjack!!! Voi luoja, pitäisikin taas lähteä Norjaan tai Kanadaan tiirailemaan näitä komistuksia ;)

Vierailija
31/45 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääh lääh, tämä on minunkin miesihanteeni. Tyyppi ei kuitenkaan saa olla mikään sikaniska persu, vaan sellainen kuuma metsämies. Partaa pitää olla, viiksetkin vaikka. Mielellään pitkät hiukset manbunilla :P Pitkä ja rotevahko, vahvat käsivarret. Vahva mies! Ei missään tapauksessa mikään tikki pyykkilautavatsa, muttei mielellään mikään kauhea plösökään...

Näitä löytyy hirveästi juurikin Norjasta, ja Kanadasta myös. Länsirannikolta eritoten. Kuuma lumberjack!!! Voi luoja, pitäisikin taas lähteä Norjaan tai Kanadaan tiirailemaan näitä komistuksia ;)

Myös mun ihanne! Mulla on tällainen, ihan suomalainen, tosin lyhyellä tukalla. On vielä hyväsydämisin mies, jonka olen koskaan tavannut. Kauan sai etsiä, mutta löytyihän se aarre. Norjassa kyllä kieltämättä näkee paljon näitä. Nykyään käydään puolison kanssa Jäämerellä, tosin tiirailemassa turskia eikä miehiä :)

Vierailija
32/45 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaalea ihan ok näköinen ujo poika saa Suomen baareissa olla melko yksin. Mene jonnekin Barcelonaan niin tyttöjä on jonoksi asti.

Nimim. kokemusta on

Huoh ei ne vaaleat ihmiset ole mikään harvinaisuus Espanjassa. Sitäpaitsi suomalaisilla, varsinkin miehillä, on siellä melkoinen kännisikailijaturisti-maine. Ainoastaan britit taitavat olla pahempia.

Vierailija
33/45 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta Henry Rollins.

Komea ja älykäs feministimies:

http://68.media.tumblr.com/tumblr_lxabqk8KJU1r9blt1o1_500.jpg

Vierailija
34/45 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta Henry Rollins.

Komea ja älykäs feministimies:

http://68.media.tumblr.com/tumblr_lxabqk8KJU1r9blt1o1_500.jpg

Henry Rollins on Amerikasta.

On muuten upea mies. Kaikilla aspekteilla.

Vierailija
35/45 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ameriikasta tämäkin silmänilo: Jimmy Pop... Panisin.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/70/7d/70/707d70a159c2f6b…

Vierailija
36/45 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikka ja Australia puuttuu,

ja britit + etenkin salskeat irkut.

Vierailija
37/45 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mister wonderful on kotoisin Brasiliassa!:)

Ja mitä minä olen nähnyt Sydneyssä niin en kyllä nähnyt mitään lihaksikasta ja komeaa miestä...

Niitä lihaksikkaita ja komeita näkyi kyllä Rio De Janeirossa Brasiliassa;)🔥

Vierailija
38/45 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mister wonderful on kotoisin Brasiliassa!:)

Ja mitä minä olen nähnyt Sydneyssä niin en kyllä nähnyt mitään lihaksikasta ja komeaa miestä...

Niitä lihaksikkaita ja komeita näkyi kyllä Rio De Janeirossa Brasiliassa;)🔥

*Brasiliasta*

Vierailija
39/45 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari japanilaista näyttelijäkomistusta saavat toisinaan sydämen lyömään hieman nopeammin. ;) 

Vierailija
40/45 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vaikea kysymys. Äänestin Venäjä, jostain syystä puolitummat, muttei kuitenkaan kovin tummat nauravat venäläiset ja baltialaiset nuoret miehet sytyttää parhaiten. Itse en ole ollenkaan tyypillisesti "venäläisen" näköinen, mutta sellainen komeus miehessä iskee. Ainakin omat mielikuvat, mieheni suku onkin onkin Venäjältä 😍 myös suomalaiset ja punapäät on "tyyppiäni", harvempi tumma mutta ruskeat silmät on kyllä kauniit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä