Oletko onnellinen?
Onko sinulla perusasiat kunnossa ja vait sanoa olevasi onnellinen?
Kommentit (14)
Haluaisin saada positiivista palautetta....
Periaatteessa kaikki on hyvin, mutta kuitenkaan ei
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin saada positiivista palautetta....
Olet loistava.
Kyllä sinä vielä onnistut, tuot nytkin monelle ihmiselle iloa.
Heti kun luin kommenttisi,
siitä huokui älykkyys ja oikea maailmankansalaisen asenne.
Olet joviaali, positiivinen persoona, jonka mielellään haluaisin tavata. Sinun seurasi on elähdyttävää.
Saat ennakkoa 7 tonnia, jonka jälkeen samanverran joka kuun viimeinen päivä. Sinä olet vapaa veroista, me maksamme ne.
Siinä positiivista palautetta.
En. Olen surullinen ja sydämeni on palasina. Pienen pienet rauhan palaset antavat toivoa. Ehkä vielä joskus olen onnellinen.
Kiitos kauniista palautteesta. Onko 7 t remburssikauppaa?
Vierailija kirjoitti:
En. Olen surullinen ja sydämeni on palasina. Pienen pienet rauhan palaset antavat toivoa. Ehkä vielä joskus olen onnellinen.
Me kaikki rakastamme sinua ja toivomme kaikkea hyvää
Olen onnellinen. On perhettä, ystäviä, hieno auto, kesäpaikka, voin matkustaa mihin haluan, on velaton koti mieleisellä paikalla. Ihana puoliso ja viihdymme yhdessä. Ikävät ihmiset olen oppinut hylkäämään. Katson aurinkoon.
Noin kymmenestä perusasiasta noin viisi on kunnossa. En siis voi sanoa olevani kauhean onnellinen, mutten myöskään onneton.
Uskoni Jeesukseen takia minulla on kuitenkin ilo ja sisäinen rauha. Useimmiten tunnenkin ne. Olen lähes koko ajan hyvällä tuulella.
En ole onnellinen, ainoastaan ajoittain iloinen ja hyväntuulinen. Elämäni on oikeastaan aika perseestä.
Haluan lisää ja enemmän.
Haluan loistavan uran
Haluan äälykkäitä ja kauniita lapsia
Menestyviä lapsenlapsia
Haluan urheiluauton
Haluan piian
En ole ennen kuin saan opiskelupaikan ja elämän tyhjäkäynnistä eteenpäin meneväksi,