Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole kiinnostunut, vai mitä? (Tapasin baarissa)

Vierailija
05.05.2017 |

Tapasin miehen baarissa lauantaina aloitteestani. Olin tosi humalassa. En muista kuinka kauan baarissa juttelimme, mutta hänen asunnolleen lähdimme about 3-4 maissa yöllä. Me tehtiin seksuaalisia juttuja, mutta ei harrastettu seksiä. Kun kello oli n. 6 aamulla, minun piti mennä kotiin, koska minulla oli menoja seuraavana päivänä. Vaihdoimme numeroitani pyynnöstäni.

Hän saattoi minua ulkona jonkin aikaa. Pyysin, että saattaisi pidempääkin, mutta oli kuulemma niin väsynyt, ettei jaksanut. Hän kertoi ohjeet minulle miten pääsisin kotiini, ja sitten hän lähti ja jatkoin omaa matkaani. Lähetin hänelle Whatsapissa viestin sen jälkeen kun olin päässyt kotiini, ja silloin kello oli joku 8 aamulla. Klo 15 aikaan lähetin toisen viestin, jossa kysyin että haluaisiko hän nähdä joskus. Pariin päivään ei mitään kuulunut ja Whatsapissa ei ollut ollut paikalla pariin päivään, joten soitin hänelle kaksi kertaa - ei vastannut. Ajattelin, että luovuttaisin, ja poistin hänen numeron. Tänä aamuna kuitenkin hän oli vastannut viesteihini, ja kysyi, että mitä minulla olisi mielessä ja kysyvä hymiö. Hän sanoi, ettei myöskään vastannut aikaisemmin, koska nukahti sen jälkeen kun oltiin tavattu ja sitten unohti. Mielestäni mies ei vaikuta kiinnostuneelta, joten parasta varmaan, jos en vastaa hänen viesteihin? Kertokaa minulle, sillä ei ole kokemusta yhden yön jutuista/ihmissuhteista muutenkaan. :)

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

perus darra

Vierailija
2/49 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halunnee seksiä, tuskin muuta. Jos etsit vakavampaa niin taitaa olla viisasta unohtaa koko tyyppi. Jos mies on oikeasti kiinnostunut niin ei se kyllä "unohda" noin vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo ei tunnu olevan kiinnostunut. Sorry ap..

Vierailija
4/49 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisiin tilanteisiin kannatta soveltaa julkkishahmoja, jos olisit Scarlett Johanssonin näköinen unohtaisiko mies? Olisiko saattanut kotiin asti?

Vierailija
5/49 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöisiin tilanteisiin kannatta soveltaa julkkishahmoja, jos olisit Scarlett Johanssonin näköinen unohtaisiko mies? Olisiko saattanut kotiin asti?

Peukutin ylös, mutta sitten tuli mieleen, että eikö tuollainen julkkisvertaus vain latista itsetuntoa... ;/

Vierailija
6/49 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteydenotto korreloi suoraan pallipaineen kanssa, etkö tiennyt?

Vierailija
7/49 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut mistään vakavammasta, mutta koska on perjantai, miettii todennäköisesti lähtisikö baariin vai saisiko helpommin sinusta sänkyseuraa.

Vierailija
8/49 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasitte humalassa baarissa, pussailitte miehen luona ja menit kotiin. Kuinka kiinnostunut mies on? Mitä luulet? Ja mitä odotat? Jos sinua kiinnostaa niin jatka yhteydenpitoa, muttei kannata sydäntään menettää!

Vierailija
9/49 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt ollenkaan ymmärtänyt tätä vertausta... Miksi pitäisi verrata itseään johonkin toiseen? 

Vierailija
10/49 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei selvästi ole kiinnostunut. Aika sinnikkäästi oot itse yrittänyt ottaa yhteyttä.

Mä iskin kerran muusikkomiehen (ei mikään julkkis) mukaani. Hän laittoi viestiä heti samana iltana ja muutenkin oli suht aktiivinen viestittelemään ja ehdottamaan tapaamista. Silti motiivina oli pelkkä seksisuhde, välillä puheli vähän ympäripyöreitä muustakin, mutta kyse oli vain saannin varmistamisesta. Itselleni tuollainen kevytsuhde sopi hyvin, seksi oli hyvää ja hauskaa oli muutenkin, niin mikäs siinä.

Pointti kuitenkin oli, että mies tekee kyllä selväksi, jos on kiinnostunut. Ja jos on kiinnostunut vain seksistä, niin sekin on helppo hoksata. Joskus asiaa ei vaan halua myöntää itselleen, kun omalta puolelta olisi enemmänkin kiinnostusta. Jos kuitenkin on rehellinen itselleen eikä yritä keksiä tekosyitä, niin kyllä ne tosiasiat yleensä on aika selvät.

Vierailija
11/49 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sano alussa että on jujo, mut joo, en taida ottaa enää yhteyttä.

Ps. Tiedän etten mikään kaunotar ole. Ap

Vierailija
12/49 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös säikähtänyt innokkuudestasi :---D

Vierailija
13/49 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei selvästi ole kiinnostunut. Aika sinnikkäästi oot itse yrittänyt ottaa yhteyttä.

Mä iskin kerran muusikkomiehen (ei mikään julkkis) mukaani. Hän laittoi viestiä heti samana iltana ja muutenkin oli suht aktiivinen viestittelemään ja ehdottamaan tapaamista. Silti motiivina oli pelkkä seksisuhde, välillä puheli vähän ympäripyöreitä muustakin, mutta kyse oli vain saannin varmistamisesta. Itselleni tuollainen kevytsuhde sopi hyvin, seksi oli hyvää ja hauskaa oli muutenkin, niin mikäs siinä.

Pointti kuitenkin oli, että mies tekee kyllä selväksi, jos on kiinnostunut. Ja jos on kiinnostunut vain seksistä, niin sekin on helppo hoksata. Joskus asiaa ei vaan halua myöntää itselleen, kun omalta puolelta olisi enemmänkin kiinnostusta. Jos kuitenkin on rehellinen itselleen eikä yritä keksiä tekosyitä, niin kyllä ne tosiasiat yleensä on aika selvät.

Esimerkissäsi on kokenut pelimies - AP:n tapauksessa on kokematon nuorimies, joka ei ole ennen seurustellut tai harrastanut seksisuhteita.

Vierailija
14/49 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halunnee seksiä, tuskin muuta. Jos etsit vakavampaa niin taitaa olla viisasta unohtaa koko tyyppi. Jos mies on oikeasti kiinnostunut niin ei se kyllä "unohda" noin vaan.

Ei ole ennen harrastanut seksisuhteita, joten tuskin se tälläkään kertaa on intressinä

Vierailija
15/49 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ennen harrastanut seksisuhteita, joten tuskin se tälläkään kertaa on intressinä

Juuh, numero poistettu, annetaan olla vaan. Ap

Vierailija
16/49 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin pari päivää sitten hänelle, että annetaan olla ja hyvää jatkoa ja poistin numeron. Tänään oli kuitenkin vastannut, että "tiiätkö, kyllä mä haluaisin nähdä, mutta toi sun asenne tekee siitä vaikeaa". Onko tämä nyt joku tekosyy? Mielestäni kuulostaa siltä, ettei kannata vastata. Ap

Vierailija
17/49 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin pari päivää sitten hänelle, että annetaan olla ja hyvää jatkoa ja poistin numeron. Tänään oli kuitenkin vastannut, että "tiiätkö, kyllä mä haluaisin nähdä, mutta toi sun asenne tekee siitä vaikeaa". Onko tämä nyt joku tekosyy? Mielestäni kuulostaa siltä, ettei kannata vastata. Ap

Tai no päivä sitten vastasin. Ap

Vierailija
18/49 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mistä sen sitten tietää, onko mies oikeasti kiinnostunut vai seksimielessä kiinnostunut???

t. toinen saman aiheen parissa pähkäilevä, joka tunkee ketjuun

Vierailija
19/49 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin ettei ole kiinnostunut. toisaalta mies olisi voinut vaan olla vastaamatta jos olisi niin halunnut.

Vierailija
20/49 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet änkyräkännissä hänen asunnolleen, et anna seksiä tai olet sellaisessa kunnossa, että hän ei sitä halua. Miksi ihmeessä oletat, että mies haluaisi sinulta mitään muuta kuin seksiä?  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan