Mies ei ole kiinnostunut, vai mitä? (Tapasin baarissa)
Tapasin miehen baarissa lauantaina aloitteestani. Olin tosi humalassa. En muista kuinka kauan baarissa juttelimme, mutta hänen asunnolleen lähdimme about 3-4 maissa yöllä. Me tehtiin seksuaalisia juttuja, mutta ei harrastettu seksiä. Kun kello oli n. 6 aamulla, minun piti mennä kotiin, koska minulla oli menoja seuraavana päivänä. Vaihdoimme numeroitani pyynnöstäni.
Hän saattoi minua ulkona jonkin aikaa. Pyysin, että saattaisi pidempääkin, mutta oli kuulemma niin väsynyt, ettei jaksanut. Hän kertoi ohjeet minulle miten pääsisin kotiini, ja sitten hän lähti ja jatkoin omaa matkaani. Lähetin hänelle Whatsapissa viestin sen jälkeen kun olin päässyt kotiini, ja silloin kello oli joku 8 aamulla. Klo 15 aikaan lähetin toisen viestin, jossa kysyin että haluaisiko hän nähdä joskus. Pariin päivään ei mitään kuulunut ja Whatsapissa ei ollut ollut paikalla pariin päivään, joten soitin hänelle kaksi kertaa - ei vastannut. Ajattelin, että luovuttaisin, ja poistin hänen numeron. Tänä aamuna kuitenkin hän oli vastannut viesteihini, ja kysyi, että mitä minulla olisi mielessä ja kysyvä hymiö. Hän sanoi, ettei myöskään vastannut aikaisemmin, koska nukahti sen jälkeen kun oltiin tavattu ja sitten unohti. Mielestäni mies ei vaikuta kiinnostuneelta, joten parasta varmaan, jos en vastaa hänen viesteihin? Kertokaa minulle, sillä ei ole kokemusta yhden yön jutuista/ihmissuhteista muutenkaan. :)
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Voi olla myös säikähtänyt innokkuudestasi :---D
Vain innotonta miestä haittaa naisen innokkuus.
N49
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen jo vuosia sitten ohittanut tuon vaiheen, mutta tehnyt vastaavia virheitä kuin ap.
- ollut epävarma ulkonäöstäni ja varma, että sen takia kukaan ei voi minusta kiinnostua. Myöhemmin olen huomannut, että monella rumallakin riittää vientiä, kunhan itsevarmuus on kohdallaan
- epätoivoinen haku päällä koko ajan ja pelko siitä, että ei koskaan löydä kumppania. Siksi pitänyt ravintolasta lähteä miehen mukaan. Myöhemmin huomannut, että jos mies on kiinnostunut, se kyllä ottaa yhteyttä. Parempi näyttää vaikeasti tavoiteltavalta.
- koska epätoivoinen, on jännittynyt ja epäluonteva miehen seurassa. Ei se tykkää, jos olen oma itseni. Relax!Vastaa viestiin, että tavataan. Ehdota vaikka itse jotain kivaa tekemistä (ei alkoholia). Siitä se lähtee. Älä soittele epätoivoisesti perään, äläkä kyttää whatsupia jatkuvasti.
Näin. Sama kokemus.
Joskus juttelin tupakkakopissa uuden tuttavuuden kanssa, joka vaikutti kovinkin kiinnostuneelta kaveristani, joka oli sillä hetkellä kuuloetäisyyden ulkopuolella. Mies totesi minulle, että on hänelle oikea onnenpotku, että kaverillani on niin huono itsetunto. Kuten kaverinikin, olet antanut miehelle oivan talutusnuoran angstatessasi surkeuttasi - nyt hän olettaa saavansa sinulta mitä vain käyttämällä apuna aukkoja itsetunnossasi, ja tuo asenneviesti näyttää jo merkit siitä.
"Mitäs mielessä? ;)" Mitä luulet miehen odottavan vastaukseksi? Tissikuvaa? Kertomusta märistä pikkuhousuista? Tuskin mitään muuta. Jos haluat seksisuhteen miehen kanssa etkä muuta, niin jatka toki yhteydenpitoa.
Onko mies silloin kiinnostunut, kun ottaa yhteyttä vaikkei hallussa ole edes naisen yhteystietoja? Tai ylipäätään muuta kuin naisen etunimi?
Taustalla ei mitään yhdenyönjuttua tai baarisäätöä, vaan tutustuminen muussa ympäristössä.
Ihme logiikkaa että täytys heti vastata tai että hidas vastaaminen olisi merkki jostakin. Kaikki ei vaan kulje puhelin naamalla, etenkin darrassa jotkut viskaa puhelimen nurkkaan eikä vastaile koko päivänä. Ja sitten kun vastaa jotain niin heti vastaat itse että ei kiinnosta niin vähemmästäkin mies perääntyy. Miksi ei voi vain rennosti viestitellä ja katsoa mitä miehellä on mielessä?
Toisekseen mitä pahaa seksissä on jos molemmat on kiinnostuneita? Senkun katsot mitä tapahtuu ja jos homma ei johda muuhun niin anna olla tai jos tapaatte niin älä mene seksiin asti jos haluat katsoa kiinnostaako miestä muukin kuin seksi.
Ei ole mitää rakettitiedettä, miehet on ihmisiä siinä missä muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tilanne?
En ole vastannut enkä aio. Jos mies haluaisi olla yhteyksissä, niin ottaisi minuun yhteyttä oma-aloitteisesti. Ja ei antaisi tuollaisia ympäripyöreitä vastauksia. Jos haluaa nähdä vielä, niin pyytää, mutta en aio pidättää hengitystäni sen suhteen. Ap
Onneksi olen jo vuosia sitten ohittanut tuon vaiheen, mutta tehnyt vastaavia virheitä kuin ap.
- ollut epävarma ulkonäöstäni ja varma, että sen takia kukaan ei voi minusta kiinnostua. Myöhemmin olen huomannut, että monella rumallakin riittää vientiä, kunhan itsevarmuus on kohdallaan
- epätoivoinen haku päällä koko ajan ja pelko siitä, että ei koskaan löydä kumppania. Siksi pitänyt ravintolasta lähteä miehen mukaan. Myöhemmin huomannut, että jos mies on kiinnostunut, se kyllä ottaa yhteyttä. Parempi näyttää vaikeasti tavoiteltavalta.
- koska epätoivoinen, on jännittynyt ja epäluonteva miehen seurassa. Ei se tykkää, jos olen oma itseni. Relax!
Vastaa viestiin, että tavataan. Ehdota vaikka itse jotain kivaa tekemistä (ei alkoholia). Siitä se lähtee. Älä soittele epätoivoisesti perään, äläkä kyttää whatsupia jatkuvasti.