Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole kiinnostunut, vai mitä? (Tapasin baarissa)

Vierailija
05.05.2017 |

Tapasin miehen baarissa lauantaina aloitteestani. Olin tosi humalassa. En muista kuinka kauan baarissa juttelimme, mutta hänen asunnolleen lähdimme about 3-4 maissa yöllä. Me tehtiin seksuaalisia juttuja, mutta ei harrastettu seksiä. Kun kello oli n. 6 aamulla, minun piti mennä kotiin, koska minulla oli menoja seuraavana päivänä. Vaihdoimme numeroitani pyynnöstäni.

Hän saattoi minua ulkona jonkin aikaa. Pyysin, että saattaisi pidempääkin, mutta oli kuulemma niin väsynyt, ettei jaksanut. Hän kertoi ohjeet minulle miten pääsisin kotiini, ja sitten hän lähti ja jatkoin omaa matkaani. Lähetin hänelle Whatsapissa viestin sen jälkeen kun olin päässyt kotiini, ja silloin kello oli joku 8 aamulla. Klo 15 aikaan lähetin toisen viestin, jossa kysyin että haluaisiko hän nähdä joskus. Pariin päivään ei mitään kuulunut ja Whatsapissa ei ollut ollut paikalla pariin päivään, joten soitin hänelle kaksi kertaa - ei vastannut. Ajattelin, että luovuttaisin, ja poistin hänen numeron. Tänä aamuna kuitenkin hän oli vastannut viesteihini, ja kysyi, että mitä minulla olisi mielessä ja kysyvä hymiö. Hän sanoi, ettei myöskään vastannut aikaisemmin, koska nukahti sen jälkeen kun oltiin tavattu ja sitten unohti. Mielestäni mies ei vaikuta kiinnostuneelta, joten parasta varmaan, jos en vastaa hänen viesteihin? Kertokaa minulle, sillä ei ole kokemusta yhden yön jutuista/ihmissuhteista muutenkaan. :)

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet änkyräkännissä hänen asunnolleen, et anna seksiä tai olet sellaisessa kunnossa, että hän ei sitä halua. Miksi ihmeessä oletat, että mies haluaisi sinulta mitään muuta kuin seksiä?  

Miksi ihmeessä oletat, että oletan miehen haluavan jotain muutakin, kuin seksiä? :) Opettele lukemaan. Ap

Vierailija
22/49 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi kiinnostunut niin olisi kyllä vastannut samana päivänä. Nyt haluaisi seksiä ja ajattelee saavansa sinulta helposti vaikka ei useaan päivään vastannut viesteihisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkasin juuri tuoppiin ja hörppäsin.

Vierailija
24/49 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika lapsellista ajatella että on tavannut vain kerran ja sen jälkeen on umpirakastunut? Yleensä vaaditaan vähän pidempi aika että muodostuu joku mielipide ihmisestä joka sekin voi muuttua aikojen myötä.Miksi ette voisi tavata ja katsella rauhassa tilannetta? Et kai sinä itsekään ole heti naimisiin menossa? Toinen juttu tuo "haluaa vain seksiä" tai "on vakavasti kiinnostunut" ei voi olla vastakohtia.Minä itse naisena en haluaisi tavata uudestaan miestä jonka kanssa en haluaisi MYÖS seksiä.

Vierailija
25/49 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi aika lapsellista ajatella että on tavannut vain kerran ja sen jälkeen on umpirakastunut? Yleensä vaaditaan vähän pidempi aika että muodostuu joku mielipide ihmisestä joka sekin voi muuttua aikojen myötä.Miksi ette voisi tavata ja katsella rauhassa tilannetta? Et kai sinä itsekään ole heti naimisiin menossa? Toinen juttu tuo "haluaa vain seksiä" tai "on vakavasti kiinnostunut" ei voi olla vastakohtia.Minä itse naisena en haluaisi tavata uudestaan miestä jonka kanssa en haluaisi MYÖS seksiä.

Olet aivan oikeassa. Kyseessä vain on se, että en tiedä, että haluaako kyseinen mies tavata. Oletan, että ei. Jätänkö nyt vastaamatta hänelle? Ap

Vierailija
26/49 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis vastaanko hänelle vai en? Hän ei Whatsapissa käy usein, joten jos hän vastaakin minulle, niin tuskin päivään-pariin kuuluu mitään. Ap

Vierailija
27/49 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/49 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas viestini poistettiin. Halusi vain työntää jäykkänsä lettuusi, ei muuta. Ja nyt syyttää sinua asenneongelmista, vaikka itse ei vastannut päiviin. Miehet ovat pääasiassa kuonaa, älä tuhlaa niihin aikaa ja resurssejasi.

Vierailija
29/49 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappas viestini poistettiin. Halusi vain työntää jäykkänsä lettuusi, ei muuta. Ja nyt syyttää sinua asenneongelmista, vaikka itse ei vastannut päiviin. Miehet ovat pääasiassa kuonaa, älä tuhlaa niihin aikaa ja resurssejasi.

Tällä palstalla ei sovi tosiasioita jutella, kunhan puhelee vittukarvojen poistosta yms. niin viestit pysyvät :)

Vierailija
30/49 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menet änkyräkännissä hänen asunnolleen, et anna seksiä tai olet sellaisessa kunnossa, että hän ei sitä halua. Miksi ihmeessä oletat, että mies haluaisi sinulta mitään muuta kuin seksiä?  

Miksi ihmeessä oletat, että oletan miehen haluavan jotain muutakin, kuin seksiä? :) Opettele lukemaan. Ap

Koska sinä kysyt täällä, että onko mies kiinnostunut vai ei, vaikka on ihan selvää, että ei ole kiinnostunut. 

Ajatteletko koskaan?

Vierailija
31/49 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta meidän rumien suhteet eivät useinkaan ala kuten norminaisten. Voihan se olla, ettei mies ole vielä kiinnostunut, mutta voi vielä kiinnostua. En kuitenkaan pommittaisi viesteillä ja soitoilla, vaikka en vielä kirvestä kaivoon heittäisikään.

Vierailija
32/49 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scarlett Johansson ei ole kummoisen näköinen! Miksi häneen pitäisi verrata?

Vierailija
33/49 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vastasit viimeseen viestiin? Koska näätte???

Vierailija
34/49 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis vastaanko hänelle vai en? Hän ei Whatsapissa käy usein, joten jos hän vastaakin minulle, niin tuskin päivään-pariin kuuluu mitään. Ap

Älä vastaa. Unohda tuommoinen tyyppi.

Vierailija
35/49 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin että "mikä asenne?". Hän vastasi, että oon kauheen negatiivinen ainakin kaikkeen itseeni liittyvässä. Kun tavattiin puhuin että olen ruma jne. Mutta kuulostaa tekosyyltä. Jätänkö nyt vastaamatta? Ap

Vierailija
36/49 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei selvästi ole kiinnostunut. Aika sinnikkäästi oot itse yrittänyt ottaa yhteyttä.

Mä iskin kerran muusikkomiehen (ei mikään julkkis) mukaani. Hän laittoi viestiä heti samana iltana ja muutenkin oli suht aktiivinen viestittelemään ja ehdottamaan tapaamista. Silti motiivina oli pelkkä seksisuhde, välillä puheli vähän ympäripyöreitä muustakin, mutta kyse oli vain saannin varmistamisesta. Itselleni tuollainen kevytsuhde sopi hyvin, seksi oli hyvää ja hauskaa oli muutenkin, niin mikäs siinä.

Pointti kuitenkin oli, että mies tekee kyllä selväksi, jos on kiinnostunut. Ja jos on kiinnostunut vain seksistä, niin sekin on helppo hoksata. Joskus asiaa ei vaan halua myöntää itselleen, kun omalta puolelta olisi enemmänkin kiinnostusta. Jos kuitenkin on rehellinen itselleen eikä yritä keksiä tekosyitä, niin kyllä ne tosiasiat yleensä on aika selvät.

No mistä sen sitten tietää, onko mies oikeasti kiinnostunut vai seksimielessä kiinnostunut???

t. toinen saman aiheen parissa pähkäilevä, joka tunkee ketjuun

Saiko tähän sitä vastausta?

Vierailija
37/49 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakee rennosti. Varsinkin alussa ihan rauhallinen eteneminen toimii ihan hyvin.

Jos jossain vaiheessa ei enää nappaa niin sitten antaa olla. Mutta jos molemmilla vähän sukat pyörii niin antaa mennä.

Silloin tällöin näkeminen varsinkin vasta tutustumis vaiheessa on ihan normaalia.

Kaikki te psykopaatit jotka heitätte toisen sukupuolen edustajat roskiin tunnin päästä kun viestiin ei vastata niin kannattaisiko katsoa peiliin että missä vika?

Tai vaikka SOITTAA.

Vierailija
38/49 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin miehen baarissa lauantaina aloitteestani. Olin tosi humalassa. En muista kuinka kauan baarissa juttelimme, mutta hänen asunnolleen lähdimme about 3-4 maissa yöllä. Me tehtiin seksuaalisia juttuja, mutta ei harrastettu seksiä. Kun kello oli n. 6 aamulla, minun piti mennä kotiin, koska minulla oli menoja seuraavana päivänä. Vaihdoimme numeroitani pyynnöstäni.

Hän saattoi minua ulkona jonkin aikaa. Pyysin, että saattaisi pidempääkin, mutta oli kuulemma niin väsynyt, ettei jaksanut. Hän kertoi ohjeet minulle miten pääsisin kotiini, ja sitten hän lähti ja jatkoin omaa matkaani. Lähetin hänelle Whatsapissa viestin sen jälkeen kun olin päässyt kotiini, ja silloin kello oli joku 8 aamulla. Klo 15 aikaan lähetin toisen viestin, jossa kysyin että haluaisiko hän nähdä joskus. Pariin päivään ei mitään kuulunut ja Whatsapissa ei ollut ollut paikalla pariin päivään, joten soitin hänelle kaksi kertaa - ei vastannut. Ajattelin, että luovuttaisin, ja poistin hänen numeron. Tänä aamuna kuitenkin hän oli vastannut viesteihini, ja kysyi, että mitä minulla olisi mielessä ja kysyvä hymiö. Hän sanoi, ettei myöskään vastannut aikaisemmin, koska nukahti sen jälkeen kun oltiin tavattu ja sitten unohti. Mielestäni mies ei vaikuta kiinnostuneelta, joten parasta varmaan, jos en vastaa hänen viesteihin? Kertokaa minulle, sillä ei ole kokemusta yhden yön jutuista/ihmissuhteista muutenkaan. :)

Näin pidemmällä kokemuksella: hänen kiinnostuksensa on niin laimeaa, että se ei johda mihinkään enempään, kuin ajattelee että kyllähän sinua voisi ohimennen painaa uudestaankin, ellei mitään vakavampaa satu kohdalle.

Unohda, jatka matkaa, kunnes eteen osuu joku joka odottaa viestiäsi ja vastaa siihen heti. Joku joka haluaa tietää että pääsit ehjänä perille. Joku joka olisi jopa tehnyt sinulle aamupalan. Joku joka olisi ensimmäisenä halunnut varmistaa sinulta, että näkee sinua uudelleenkin.

Harmi, tämä ei nyt ollut se. Uutta matoa koukkuun.

N49

Vierailija
39/49 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin että "mikä asenne?". Hän vastasi, että oon kauheen negatiivinen ainakin kaikkeen itseeni liittyvässä. Kun tavattiin puhuin että olen ruma jne. Mutta kuulostaa tekosyyltä. Jätänkö nyt vastaamatta? Ap

Mä en kyllä alkaisi suhteisiin ihmisen kanssa jolla on noin valtavan huono itsetunto. Tuskin olet ruma, mutta asenteesi on niin negatiivinen, että se rumentaa kaiken. Lisäksi mietin, että millainen paska tausta sinulla on, että siitä tulee tuollainen paska asenne. Eihän se sinun vika oo, mutta itse sinun pitäisi tehdä töitä korjataksesi itseäsi ja karistaaksesi paska taustasi. Silloin voisit saada normaalin kunnon suhteen.

Vierailija
40/49 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli-innokas ja yksinkertainen ap. Miesten kauhu :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan