Miten sairaanloisen lihavat pysyvät painossaan?
Miten sairaanloisen lihavat (esim. 300 kg ja yli) pystyvät pitämään tuollaista kehonpainoa yllä? Päivittäisen kalorinsaannin tulee olle aivan valtavaa. Nuohan eivät usein pääse edes omin avuin liikkumaan kotoa pois, niin kuka niitä oikein avustaa ja toimittaa valtavat kasat ruokaa ja herkkuja päivittäin? Tätä olen usein pohtinut, mutta olisiko jollain oikeaa tietoa?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketipinorilla! Kunpa pääsisin siitä paskalääkkeestä eroon.
Painan "vain" 110 kg, olen 170 cm pitkä nainen. Kyllä tuo lääke vaikuttaa eri tavalla eri ihmisiin. Olen varmaan myös hävinnyt geenilotossa, isäni ja hänen sisaruksensa olivat n. 35-vuotiaasta eteenpäin lihavia. Mullakin paino pysyi alle 40-vuotiaana n. 80 kilossa kevyesti. Lääkkeet ovat sotkeneet aineenvaihduntaa ja lisännet ruokahalua. Onneksi rahaa on vähän, niin en usein voi herkutella, enkä kaljoitella. Ottaa päähän!
Geeneillä ei ole mitään tekemistä vanhemmiten tapahtuvan lihoamisen kanssa. Se on ihan oma valinta silloinkin se ylensyönti.
Kyllä ne geenit ja laiska aineenvaihdunta myös auttaa pysymään lihavana. Oletko lukenut mitään Ketipinorin haittavaikutuksista. Lisäävät ruokahalua ja sitä myöten lihomista. Onneksi mulla ei oo paljon rahaa, millä mällätä, Toiset ihmiset ovat lihavampia samalla kalori- ja liikuntamäärällä kuin toiset. Olihan ennen vanhaankin pyöreämpiä ihmisiä, eikä ruokaa saanut niin paljon, varsinkaan roskaruokaa ja ruumiillista työtä piti tehdä. Olen nähnyt isovanhempieni vanhoja valokuvia, siellä on pullakkaa ja laihaa ihmistä. Kiitos, vihaan läskiä mahaani varsinkin, tarpeeksi isoja rintsikoitakin on vaikea löytää. Mitä helvettiä mun pitäisi syödä, pitäis varmaan mennä ravitsemusterapeutille ja yrittää päästä Ketipinorista eroon. T. 110 kg, 170 cm nainen
Laiska aineenvaihdutakin on vähän sellaista myyttistä juttua ja vaikka ei olisi, niin silloinkaan ei lihoa jos ei syö liikaa. Kun vanhenee, aineenvaihdunta hidastuu ja se pitää ottaa huomioon ravinnossa. Mitkään geenit eivät siihen vaikuta. Ja totta helvetissä 150-senttinen on lihavampi samoilla kaloreilla kuin 180-senttinen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se sellainen sairaanloinen on? Jokin uusi loiseliö?
Semmoinen alkueläin joka tarttuu vain jo valmiiksi sairaisiin, jotka sitten lihovat. Vastakohta on tietenkin terveenloinen joka voi sitten iskeä niihin joilla ei mitään perussairautta ole.
Etkö ole katsonut niitä tlc/frii ohjelmia missä seurataan niiden läskien elämää. Joku perheenjäsen (useinmiten puoliso, kyllä suurimmalla osalla on puoliso) kantaa niille monta kertaa päivässä roskaruokaa ja eihän ne tankit muuta tee kun syö, nuku, pasko ja katso tv:tä.
Limsoista tai kaljasta saa jo sievoisen kalorimäärän kasaan jos päivittäin kulauttelee.
Kyllä ihmisillä on erityyppisiä ruumiinrakenteita, toisella hartiat kuin ladonovet (tarkoitan luuston mallia), kämmenet kuin lapiot, toiset ovat niin siroja kaljapullohartioineen. Toisella naisella leveä ahteri, toisella kuin nuoren pojan pylly, rintojen koko vaihtelee huomattavasti, ei johdu pelkästään rasvasta, vaan myös rintarauhaskudoksen määrästä..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmisillä on erityyppisiä ruumiinrakenteita, toisella hartiat kuin ladonovet (tarkoitan luuston mallia), kämmenet kuin lapiot, toiset ovat niin siroja kaljapullohartioineen. Toisella naisella leveä ahteri, toisella kuin nuoren pojan pylly, rintojen koko vaihtelee huomattavasti, ei johdu pelkästään rasvasta, vaan myös rintarauhaskudoksen määrästä..
Ei kai kukaan kuvittele voivansa perustelevansa painoaan millään luustolla? Luusto on maksimissaan 15 prosenttia ihmisen massasta. Ja silloinkin puhutaan terveestä massasta, ei mistään ylipainosta. Ja ruumiinrakenne muutenkaan ei tee kenestäkään ylipainoista.
Vierailija kirjoitti:
Joskus jossain läskienpällistelyohjelmassa tämmöisen superlihavan puoliso kaatoi tälle aamupalaksi suppilolla pirtelöä suuhun litratolkulla.
Oliko sama ohjelma, missä kaadettiin suppiloon silkkaa rasvaa? Ihan järkyttävää.
Energiansaanti, kulutuksen vähyys, aineenvaihdunnan ja hormonitoiminnan erot. Kaikki eivät liho superlihaviksi ja toisaalta elimistö pitää kiinni saavutetuista eduista.
Vierailija kirjoitti:
Energiansaanti, kulutuksen vähyys, aineenvaihdunnan ja hormonitoiminnan erot. Kaikki eivät liho superlihaviksi ja toisaalta elimistö pitää kiinni saavutetuista eduista.
Ja kukaan ei lihoa, jos ei syö yli tarpeensa.
Kyllä ne geenit ja laiska aineenvaihdunta myös auttaa pysymään lihavana. Oletko lukenut mitään Ketipinorin haittavaikutuksista. Lisäävät ruokahalua ja sitä myöten lihomista. Onneksi mulla ei oo paljon rahaa, millä mällätä, Toiset ihmiset ovat lihavampia samalla kalori- ja liikuntamäärällä kuin toiset. Olihan ennen vanhaankin pyöreämpiä ihmisiä, eikä ruokaa saanut niin paljon, varsinkaan roskaruokaa ja ruumiillista työtä piti tehdä. Olen nähnyt isovanhempieni vanhoja valokuvia, siellä on pullakkaa ja laihaa ihmistä. Kiitos, vihaan läskiä mahaani varsinkin, tarpeeksi isoja rintsikoitakin on vaikea löytää. Mitä helvettiä mun pitäisi syödä, pitäis varmaan mennä ravitsemusterapeutille ja yrittää päästä Ketipinorista eroon. T. 110 kg, 170 cm nainen