Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voittaisit veikkaamalla miljoonia, salaisitko asian kavereiltasi ja tutuiltasi?

Vierailija
05.05.2017 |

Minä en kertoisi kenellekään muulle kuin ehkä vanhemmilleni. Iso raha muuttaa ihmistä, vaikka se olisi sitten toisten rahaa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ne viimeistään siinä vaiheessa tajuaisi että jotain on tapahtunut kun pihaani ilmestyisi parinsadantonnin auto. Mutta en tarkoituksellisesti alkaisi tiedottamaan voitosta.

Vierailija
2/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi, missään se ei näkyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi salaisin? Jaettu ilo paras ilo, haluaisin tietysti jakaa iloa ystävien ja perheen kanssa, vanhemmille voisin ostaa talon ja kavereiden kanssa lähteä johonkin luksusreissuun. Mitä iloa minulle yksin olisi rahoistani?

Vierailija
4/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän lähimmät ystävät ja perhe huomaisi parissa kuussa, vaikka en kertoisi. Turha sitä piilottamaan.

Äitini nyt esim. on aikamoinen juorukello, joten ärsyttäisi se, että hänen ystävät ja naapurit saisivat tietää.

Vierailija
5/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. On aika varmaa että välit muutamaan sukulaiseen rikkoutuisi, koska he olisivat heti pyytämässä poskettomia rahoja omiin hulluihin yritysideoihinsa ja kun en suostuisi tukemaan tässä, niin sen jälkeen loppuisi yhteydenpito. Ehkä se olisi vain hyvä.

Vierailija
6/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa en haluaisi kertoa, mutta toisaalta olisi pitkä lista ystäviä joille haluaisin heti laittaa tilisiirtona 3999 euroa. Eli ei se salaisuudeksi taitaisi jäädä.

Vierailija
7/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäisi harkita, kelle kertoisin. On sellaisia, joille en kertoisi tai ainakaan myöntäisi koko totuutta. Nämä ihmiset luokittelen sellaisiksi, että tulisivat kerjäämään minulta rahaa, kun minulla sitä on. Eli haluaisin vältellä tilannetta, että joku tulisi ruikuttamaan, että minun pitäisi antaa xx summa hänelle rahaa, kun minulla nyt kerran sitä on. Keksisin varmaan, että olen saanut perinnön, jos pitäisi selitellä jotain hankintoja. Enkä muutenkaan alkaisi elää bling bling -tyyliin.

Sukulaisten ja vanhojen ystävien kanssa tekisin varmaan niin, että antaisin jonkun x summan tai että olisi joku sijoitus heidän nimissään tai asunto ja sillä lahjoituksella kuittaisin haluni käyttää varoja tärkeiden ihmisten hyväksi. Erityisesti sukuni päihteitä käyttävät eivät saisi mitään rahana käteen vaan olisi joku järjestely, että vaikka asuminen tms. olisi järjestetty. Haluaisin kuitenkin huomioida tasapuolisesti sukulaisiani, jos voittaisin lotossa, en siis näe syytä siihen, että alkoholisoituneen ja työttömän sukulaiseni pitäisi jatkaa ihan entiseen malliin. Tietysti vielä yksi harkittava keino on, että jos voisin lahjoittaa jotenkin anonyymisti.

Vierailija
8/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi salaisin? Jaettu ilo paras ilo, haluaisin tietysti jakaa iloa ystävien ja perheen kanssa, vanhemmille voisin ostaa talon ja kavereiden kanssa lähteä johonkin luksusreissuun. Mitä iloa minulle yksin olisi rahoistani?

Luitko kuinka kävi kun Simo Rantalainen oli vitsaillut kaverinsa kustannuksella ja kertonut televisiossa kaverin olevan lottovoittaja. Yhtäkkiä olikin ollut paljon vanhoja kavereita jotka olivat olleet pientä vippiä vaille. Sana leviää ja suomalaista ei hävetä kerjätä.

Vierailija
9/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että salaisin. Ainakin väittäisin summaa pienemmäksi tai en kertoisi mitään tiettyä summaa. 

Kuten sanottua, raha muuttaa ihmisiä, tulee kateutta ja sen sellaista, enkä sitä halua. 

Vierailija
10/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaisin.

Vierailija
11/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaisin. Lähisukulaisille voisin kertoa.

Vierailija
12/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaisin.

Vierailija
13/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin tietysti. Nytkin kaveripiirissäni on ihmisiä johtajasta sairaseläkeläiseen. Antaisin varmaan parille köyhimmälle kaverilleni rahaa.

Vierailija
14/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voittaisin miljoonan, en kertoisi kuin miehelle koska ne menisivät asuntolainaan ja sijoituksiin. Eli elämä ei muuttuisi ulkoisesti. Jos voittaisin miljoonia, siitä olisi myös muille jaettavaksi joten kertoisin ainakin perheelle ja ystäville. Kymmenistä miljoonista menisi jakoon jo kavereille ja hyvänpäivän tutuillekin.

Vierailija
15/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pysyisi salassa, koska tekisin niin isoja muutoksia elämässäni.

Vierailija
16/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin perheelle ja kaverille,  ei ole niin iso porukka ettenkö voisi kertoa :)

Ja tulisi kyllä muutoksia elämään, joista näkisi että jotain on tapahtunut.

Vierailija
17/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheiset saisi pakostakin tietää, kun joutuisivat mukaan kimppalottoon (riippuen toki summista). Työkavereille en kertoisi, lähtisin vain "eläkkeelle".

Vierailija
18/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En salaisi ystäviltäni, tuttaviltani enkä muutenkaan lähipiirissäni. Onhan Suomessa miljönäärejä, esimerkiksi valtio- ja pörssiyhtiöiden johtajat tienaavat tuollaisen eurojackpot-voiton verran joka vuosi. Yksi lisää häviää joukkoon.

Vierailija
19/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pitäisi harkita, kelle kertoisin. On sellaisia, joille en kertoisi tai ainakaan myöntäisi koko totuutta. Nämä ihmiset luokittelen sellaisiksi, että tulisivat kerjäämään minulta rahaa, kun minulla sitä on. Eli haluaisin vältellä tilannetta, että joku tulisi ruikuttamaan, että minun pitäisi antaa xx summa hänelle rahaa, kun minulla nyt kerran sitä on. Keksisin varmaan, että olen saanut perinnön, jos pitäisi selitellä jotain hankintoja. Enkä muutenkaan alkaisi elää bling bling -tyyliin.

Sukulaisten ja vanhojen ystävien kanssa tekisin varmaan niin, että antaisin jonkun x summan tai että olisi joku sijoitus heidän nimissään tai asunto ja sillä lahjoituksella kuittaisin haluni käyttää varoja tärkeiden ihmisten hyväksi. Erityisesti sukuni päihteitä käyttävät eivät saisi mitään rahana käteen vaan olisi joku järjestely, että vaikka asuminen tms. olisi järjestetty. Haluaisin kuitenkin huomioida tasapuolisesti sukulaisiani, jos voittaisin lotossa, en siis näe syytä siihen, että alkoholisoituneen ja työttömän sukulaiseni pitäisi jatkaa ihan entiseen malliin. Tietysti vielä yksi harkittava keino on, että jos voisin lahjoittaa jotenkin anonyymisti.

Auttaisit siis päihteitä käyttävää sukulaista niin, että tällä menis asumiskuluihin vähemmän rahaa ja jäisi enemmän rahaa päihteisiin ryyppäämiseen? ;)

Itse voisin asettaa kannustimen: Jos nyt raitistut ja olet 5 vuotta raittiina, käyt säännöllisesti kokeissa ja todistat ettei kehossasi ole alkoholia/muita päihteitä, niin sitten ostan sinulle asunnon. Ilmaiseksi en alkkikselle mitään antaisi, koska ryyppäisi vain nekin rahat tai sen antamisen ansiosta ryyppäisi ne ylimääräiset rahat mitkä ennen meni asumiseen.

Vierailija
20/23 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin korkeintaan miehelleni.

Sitten jäisin hyvällä omallatunnolla koti-äidiksi, kunnes viimeinenkin on muuttanut pois kotoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi