Irtosuhteita harrastavilla on pahoja itsetunto-ongelmia
Näin väittäisin.
Seksi ventovieraiden kanssa on kuin yrittäisi peseytyä likavedessä. Kosteeta on, mutta puhdasta ei tule.
Satunnaisesti paneksiva etsii hyväksyntää, kelpaamisen tunnetta. Kokee, että millään muulla elämänalueella ei ole mitään annettavaa.
Surkea tapa ajatella. Mielestäni seksi kuuluu vakiintuneeseen ihmissuhteeseen. Se on lahja toiselle ja itselle. Ei sitä kaviaariakaan syödä joka päivä. Ja kyllä, järvi kuluu soutamalla.
Pätee sekä miehiin että naisiin. En voisi kuvitellakaan, että lähtisin jatkoille jonkun kylän sonnin kanssa!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Palstalaiset on keskimäärin nuoria ja kypsymättömiä. Joten älä välitä. Moni on niin ruma ettei saisi edes säkki päässä. Kirjoituksesi on helmiä sioille.
Minä olen 57 ja saan riittävästi irtopanoja ja lisäksi minulla on kaksi fuckbuddya.
Vierailija kirjoitti:
Syötkö joka päivä samaa ruokaa?
Eri ruokaa samassa ravintolassa. Laaja ja monipuolinen menu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syötkö joka päivä samaa ruokaa?
Eri ruokaa samassa ravintolassa. Laaja ja monipuolinen menu.
Käytkö bordellissa panemassa? Siellä voi olla laaja ja monipuolinen menu.
Harvoin kun tulee vastaan seksuaalisesti sopiva tyyppi, niin kyllä käytän tilaisuutta hyväkseni. Mielummin olen parisuhteessa, mutta en huonossa edes seksin takia. Ja en ole varsinkaan huonoseksisessä suhteessa vain suhteen takia.
t.kinkylady
Palstalaiset on keskimäärin nuoria ja kypsymättömiä. Joten älä välitä. Moni on niin ruma ettei saisi edes säkki päässä. Kirjoituksesi on helmiä sioille.