Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miten tilannetta voisi korjata kun suurin ongelma on se, ettei miestä kiinnosta seksi? Olen varma että tilanteen pitkittyessä alan suuntautua suhteen ulkopuolelle, sillä en aio elää väljähtynyttä elämää loppuikääni.

• ylös 3
  • alas 4

Kommentit (12)

Vierailija

Sinä olet parisuhteen toinen osapuoli, joten sinun tekemisesi tai tekemättä jättämisesi on nyt tässä avainasemassa. Voit tietenkin hyväksyä tilanteen ja etsiä muualta mahdollisen onnesi, mutta mitä luultavimmin menet ojasta allikkoon siinäkin. Nyt lähdit heti syyttämään miestäsi niin kuin itse olisit täysin viaton suhteenne tilaan. Katso peiliin ensin ja mieti vasta sitten mitä voisitte tehdä yhdessä asian hyväksi.

• ylös 15
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sinä olet parisuhteen toinen osapuoli, joten sinun tekemisesi tai tekemättä jättämisesi on nyt tässä avainasemassa. Voit tietenkin hyväksyä tilanteen ja etsiä muualta mahdollisen onnesi, mutta mitä luultavimmin menet ojasta allikkoon siinäkin. Nyt lähdit heti syyttämään miestäsi niin kuin itse olisit täysin viaton suhteenne tilaan. Katso peiliin ensin ja mieti vasta sitten mitä voisitte tehdä yhdessä asian hyväksi.

Olen jo vuosia yrittänyt saada miestä kiinnostumaan seksistä kaikin mahdollisin keinoin. En ole onnistunut. Ap

Vierailija

Puhukaa, keskustelkaa...
Onko läheisyyttä, halauksia, hellyyttä, huomiontia, koskettelua ja rakkautta?

Voitte lämmittää väljähtäneen suhteen, jos yhdessä niin päätätte ja haluatte.

Ei meilläkään ole seksiä, mutta tuota kaikkea muuta on. Yhdessä on tarkoitus olla, kunnes kuolema erottaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Puhukaa, keskustelkaa...
Onko läheisyyttä, halauksia, hellyyttä, huomiontia, koskettelua ja rakkautta?

Voitte lämmittää väljähtäneen suhteen, jos yhdessä niin päätätte ja haluatte.

Ei meilläkään ole seksiä, mutta tuota kaikkea muuta on. Yhdessä on tarkoitus olla, kunnes kuolema erottaa.

Vähän. Mutta jos miestä ei kiinnosta puhua parisuhteesta, niin mitäs sitten? Olen sitä paitsi päättänyt etten tyydy seksittömään suhteeseen. Ap

Vierailija

Meillä tilanne oli sama mutta vaimo ei koskaan tehnyt aloitetta.

Itse olin kyllästynyt tekemään aloitteita. Ei kiinnostanut kuulla kielteisiä vastauksia.

Yllätys olikin kova kun vaimo sitten jätti kun ei saanutkaan seksiä. Ja minä jouduin hoitelemaan itseni aina iltaisin että saisin unta.

T: Runkkaava exäsi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä tilanne oli sama mutta vaimo ei koskaan tehnyt aloitetta.

Itse olin kyllästynyt tekemään aloitteita. Ei kiinnostanut kuulla kielteisiä vastauksia.

Yllätys olikin kova kun vaimo sitten jätti kun ei saanutkaan seksiä. Ja minä jouduin hoitelemaan itseni aina iltaisin että saisin unta.

T: Runkkaava exäsi

Hah hah, en ole koskaan antanut miehelle pakkeja paitsi yhden kerran kun oli juuri loukannut haukkumalla ulkonäköäni. Olen myös tehnyt viimeisen kolmen vuoden aikana suurimman osan alotteista. Ja minä olen se joka yksin iltaisin runkkaa, ei mies. Ap

Vierailija

Sama tilanne kuin ap:lla. Seksiä ei yli 2,5 vuoteen. Ei kosketuksia. Mies torjuu, joten enpä ole yrittänytkään koskea häneen kolmeen kuukauteen. Eipä mieskään ole lähennellyt. Ei nukuta yhdessä, ei tehdä mitään yhdessä. Minä kärsin, mies kai on tyytyväinen tai mistä tiedän, kun ei puhu. Itse en jaksa aloittaa keskusteluita enää, kun ne johtaa vain siihen, että mies vetäytyy enemmän kuoreen, ja mulla olo pahenee.

Vierailija

En ajatellut aikanaan rahaa. Elämä on liian ainutkertainen, että ajattelisi vain, että onko varaa erota. Tietenkin kustannukset nousi puolella. Piti tinkiä huolettomuudesta ja typeristä ostoista. Mutta kyllä se oli sen arvoista. Opin myös itsenäisyydestä ja vapaudesta paljon.

Vierailija

Itselläni on sam tilanne. Seksi on vähentynyt kauheasti ja en tiedä mutta hän ei koskaan sano rakastavansa. Hellyydenosoitus kestää muutaman sekuntin ja sitten hän taas menee etäämmäs. Mistä voi olla kyse? Mutta eihän tätä ikuisesti jaksa 😔