Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko noloa käyttää Louis Vuitton laukkua?

Vierailija
04.05.2017 |

Onko Vuitton-laukun käyttäminen hienoa vai noloa? Aidoista puhe, tietenkin.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tällaisen lahjaksi varakkaammalta sukulaiselta. En kehtaa käyttää, kun ei sovi tippaakaan tyyliini, kaverit varmaan kuolisi nauruun, jos kulkisin vuittonin veskan kanssa :D En ole viittinyt myydä pois, jos ko. sukulainen saa tietää. 

Vierailija
62/68 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyn tyyppisten ihmisten mielestä nämä on varmaan hienoja, mutta ainakin mun (akateemisessa ja hyvin toimeentulevassa) ystäväpiirissä näille nauretaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin se ruskea laukku lv-logoineen on minusta ruma ja halvan näköinen. Makuasia tämäkin.

Vierailija
64/68 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyn tyyppisten ihmisten mielestä nämä on varmaan hienoja, mutta ainakin mun (akateemisessa ja hyvin toimeentulevassa) ystäväpiirissä näille nauretaan.

Ystäväpiirisi kuulostaa harvinaisen nuivalta. Itsekin olen akateeminen ja hyvin toimeentuleva, eikä minun opiskelu- ja työkuvioiden kautta muodostuneessa ystäväpiirissäni juurikaan keskustella mistään laukuista tai pukeutumisesta yleensä. Ihmisillä on merkkilaukkuja ja muita merkkituotteita, mutta enemmän me puhumme ajankohtaisista aiheista, matkailusta ja kulttuurista. Miehet saattavat keskustella kelloista, mutta siinäpä se. Koska olen itse kiinnostunut muodista ja, hui, jopa kauneudenhoidosta, joudun nämä keskustelut sitten käymään  muita kanavia pitkin tulleiden ystävien kanssa.

Ja noin yleisesti, ihmisille yleensä naureskellaan todella vähän ainakin minun kuulteni. Voi toki olla, että kun en ole paikalla, alkaa kamala juoruaminen myös siitä minun ainokaisesta Vuittonistani, jonka ostin, kun minusta tuli hyvintoimeentuleva opiskelijaköyhälyn jälkeen, ja jota edelleen käytän.

Vierailija
65/68 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi ny on, mäkin kehtaan ajaa mun eukon isolla Jaggella!

Vierailija
66/68 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä ovatko suorastaan noloja, mutta minusta ne ovat aika rumia. Ei kaikki Vuittonit tietenkään, mutta etenkin ne hyvin tunnistettavat logolaukut ovat omaan silmääni tosi rumia. En muutenkaan tykkää laukuista joissa näkyä merkki, ajattelen että ihminen joka käyttää sellaista on vähän lammas, tekee niinkuin muutkin eikä omaa kovin persoonallista tyyliä. 

Feikkilaukut ovat aina noloja. 

Vierailija
67/68 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika wt.

Vierailija
68/68 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh,

Vuittonin laukku on niin kauan nolo teille kunnes se on teillä, suomalaiset ovat niin pirun kateellisia toisilleen että se on niin hauska lukea näitä kateellisia kommentteja. Mitä sitten jos jollakin on lv laukku, antaa olla se on vain laukku muiden joukossa jonka hinta on mitä on.

Ettekö te tajua että kaikki lv laukun käyttäjät ei osta laukkua sen vuoksi että se on LV laukku vaan ehkä sen takia että se on hyvän kokoinen, siinä on hyvät taskut yms... Minun mielestä LV laukut ovat melko samanlaisia kuin kaikki muutkin Gucci, mk (michael kors)... Joten jos sinulla on joku mk laukku se on melko sama asia kun lv koska niissä on samat värit ainakin joissain. Luulen että kaikki jotka lukevat tätä kommenttia alkaisivat heti väittämään. Mutta mitä jos tulisi se päivä kun te löytäisitte kirppikseltä 5€ lv laukun ottaisitteko vai jättäisittekö. Itse ottaisin ja myisin voitolla eteenpäin.