Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa käyttää Louis Vuitton laukkua?

Vierailija
04.05.2017 |

Onko Vuitton-laukun käyttäminen hienoa vai noloa? Aidoista puhe, tietenkin.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeä näiden puolesta, jotka näillä leveilee. Yksi täti iski kerran LV:nsä kahvipöydälle työpaikalla, kuvitteli varmaan herättävänsä kateutta vaikka tunne oli kyllä jotain ihan muuta...

Täti taisi onnistua. Kateellinen sä vaan olet.

Vierailija
22/68 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla logiikalla Prisman pihalla pitäisi olla vain Ladoja. Miksi ostaa kallista autoa, kun halvallakin pääsee? Ja auto on vieläpä paljon huonompi "sijoitus", kuin käsilaukku. Sen arvo laskee nopeammin ja se on jo lähtökohtaisesti todella kallis.

Itse en käytä Vuittoneita, mutta muita merkkilaukkuja kylläkin. Yhden saa jo vuodessa sillä hinnalla, minkä moni laittaa alkoholiin, tupakkaan tai kahvilakahveihin. Kaikki on niin suhteellista. En ymmärräkään siksi kaksinaismoralismia siitä, että on ok törsätä joihinkin asioihin, mutta auta armias, jos joku ostaa tonnin laukun, niin se on heti kauhistelun aihe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumppujen Vi**u- laukku, siitäkö lyhenne laukussa LV?

Huomaan että olet hyvin katkera siitä, ettei sulla ole varaa Louis Vuittoniin. Jos ei oikeasti välitä Vuittonista, ei jaksaisi ottaa aiheeseen  edes kantaa. Luulen tietäväni minkälaisia ihmisiä tällä palstalla 98 % on, kuten joku jo edelle mainitsi, joten en ihmettele näitä reaktioita ;) Louis Vuitton on tyylikkäille ja varakkaille suunnattu merkki, ei AV-mammoille. 

Vierailija
24/68 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehenä voin sanoa että todellakin on noloa. Kannellaan ylpeänä nokka pystyssä jotain muka kallista mikä löytyy joka toiselta vastaantulijalta ja ollaan niin olevinaan jotain. Myötähäpeä on suuri kieltämättä

Vierailija
25/68 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaan että olet hyvin katkera siitä, ettei sulla ole varaa Louis Vuittoniin. Jos ei oikeasti välitä Vuittonista, ei jaksaisi ottaa aiheeseen  edes kantaa. Luulen tietäväni minkälaisia ihmisiä tällä palstalla 98 % on, kuten joku jo edelle mainitsi, joten en ihmettele näitä reaktioita ;) Louis Vuitton on tyylikkäille ja varakkaille suunnattu merkki, ei AV-mammoille. 

Muotimerkithän ovat vain asennevammasille kun ei halpismerkit kelpaa.

Vierailija
26/68 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla logiikalla Prisman pihalla pitäisi olla vain Ladoja. Miksi ostaa kallista autoa, kun halvallakin pääsee? Ja auto on vieläpä paljon huonompi "sijoitus", kuin käsilaukku. Sen arvo laskee nopeammin ja se on jo lähtökohtaisesti todella kallis.

Itse en käytä Vuittoneita, mutta muita merkkilaukkuja kylläkin. Yhden saa jo vuodessa sillä hinnalla, minkä moni laittaa alkoholiin, tupakkaan tai kahvilakahveihin. Kaikki on niin suhteellista. En ymmärräkään siksi kaksinaismoralismia siitä, että on ok törsätä joihinkin asioihin, mutta auta armias, jos joku ostaa tonnin laukun, niin se on heti kauhistelun aihe.

TÄMÄ! Täysin totta

Vierailija
27/68 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeä näiden puolesta, jotka näillä leveilee. Yksi täti iski kerran LV:nsä kahvipöydälle työpaikalla, kuvitteli varmaan herättävänsä kateutta vaikka tunne oli kyllä jotain ihan muuta...

Täti taisi onnistua. Kateellinen sä vaan olet.

Myötähäpeä on se tunne mitä tunsin. Ja tiedoksi, rumaa laukkua (eli tässä tapauksessa LV:n monogrammikuvioitua) en ottaisi ilmaiseksikaan vaikka olisi mikä merkki. On niitä kauniitakin (ja kalliita) laukkuja olemassa ja sellainen kyllä kelpaisi.

Vierailija
28/68 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa. Laukku tuntuu useimpien olalla olevan vain siksi, että voidaan näyttää, että "katsokaa! Mullakin on tällaiseen luksukseen varaa!". Ne joilla on oikeasti luksukseen varaa, eivät halua sitä noin selkeästi kaikelle kansalle kuuluttaa. 

Vierailija
29/68 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olis varaa niin miksi helkkarissa käyttäisin ruskeaa paskanväristä laukkua. Tyhjienpullojen kantokassina ehkä jos vähän rohkaisuryyppyä olisin ottanut.

Vierailija
30/68 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louserit Vuittuun!

Vierailija
31/68 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luikin Vit**uun kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olis varaa niin miksi helkkarissa käyttäisin ruskeaa paskanväristä laukkua. Tyhjienpullojen kantokassina ehkä jos vähän rohkaisuryyppyä olisin ottanut.

Sama juttu. :D

Vierailija
32/68 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän 90-luvun nahkaisia Vuittoneita, jotka eivät huuda merkkiä. Ei ole tullut vielä kertaakaan vastaan (Helsingissä) samanlaista. Lisäksi laukut huomattavasti laadukkaampaa materiaalia, kuin nykyinen tuotanto. En pidä sitä nolona...

Vierailija
33/68 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susta on siis oikein ostaa halpislaukkuja, mutta ei kalliita? Mun mielestä kumpikaan näistä ei ole oikein tai väärin. Ihmiset ovat erilaisia ja tykkäävät eri asioista. Jos mä kannatan menestystä, päämäärätietoisuutta ja pukeudun mielelläni tyylikkäästi - merkkilaukut täydentää mun identiteettiä. Ajatus siitä, että laukku on ansaittu kovalla työnteolla ja se ei ole jokaisen noin vaan satavilla, tekee siitä erityisen. Mulle on ihan sama mitä muut kantaa kädessään, oli se sit Kånken-reppu tai kaupan muovikassi - en välitä pätkääkään. Jokainen tehkööt valintansa oman identiteettinsä mukaan. Mä kannan mun Vuittoneita ylpeydellä, mutta en ylpeilläkseni.

Vierailija
34/68 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luikin Vit**uun kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä juuri näin.

Vierailija
35/68 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa. Laukku tuntuu useimpien olalla olevan vain siksi, että voidaan näyttää, että "katsokaa! Mullakin on tällaiseen luksukseen varaa!". Ne joilla on oikeasti luksukseen varaa, eivät halua sitä noin selkeästi kaikelle kansalle kuuluttaa. 

Niinpä, tunnen oikeasti muutamia todella varakkaita henkilöitä, jotka kulkee sujuvasti kirppisvaatteissa ym., ei todellakaan pröystäile. Sitten mulla on (ihan omassa perheessä) esim. tällainen henkilö, joka elää sossuntuilla, mutta ottaa hirveitä luottovelkoja/vippejä, että voi ostella näitä vuittoneita ym ja päteä niillä. Mikä järki?

Vierailija
36/68 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että kaikki näkemäni Vuittonit ovat feikkejä kun kuljen julkisilla. Paitsi jos olemus muuten harvinaisen siisti.

T. Mies

Vierailija
37/68 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, tunnen oikeasti muutamia todella varakkaita henkilöitä, jotka kulkee sujuvasti kirppisvaatteissa ym., ei todellakaan pröystäile. Sitten mulla on (ihan omassa perheessä) esim. tällainen henkilö, joka elää sossuntuilla, mutta ottaa hirveitä luottovelkoja/vippejä, että voi ostella näitä vuittoneita ym ja päteä niillä. Mikä järki?

Huono itsetunto, jota yritetään pönkittää. Nuorilla naisilla myös ryhmäpaine, kun muilla on niin munkin pitää saada.

Vierailija
38/68 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta noin rumia laukkuja vaikka varaakin on. 

Vierailija
39/68 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa. Ne, jotka pohtivat sellaista, ovat joko kateellisia tai sitten eivät ole ikinä nähneet muita kuin monogrammia huutavia ruskeita laukkuja kyseiseltä merkiltä. Sanoisin, että moni asia voi elämässä olla noloa. Tyylikkäät laadukkaat asusteet eivät ole sitä ikinä. Ai niin, mutta mehän olemmekin Suomessa.

Vierailija
40/68 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susta on siis oikein ostaa halpislaukkuja, mutta ei kalliita? Mun mielestä kumpikaan näistä ei ole oikein tai väärin. Ihmiset ovat erilaisia ja tykkäävät eri asioista. Jos mä kannatan menestystä, päämäärätietoisuutta ja pukeudun mielelläni tyylikkäästi - merkkilaukut täydentää mun identiteettiä. Ajatus siitä, että laukku on ansaittu kovalla työnteolla ja se ei ole jokaisen noin vaan satavilla, tekee siitä erityisen. Mulle on ihan sama mitä muut kantaa kädessään, oli se sit Kånken-reppu tai kaupan muovikassi - en välitä pätkääkään. Jokainen tehkööt valintansa oman identiteettinsä mukaan. Mä kannan mun Vuittoneita ylpeydellä, mutta en ylpeilläkseni.

Sehän se noissa muotilaukuissa on (etenkin Vuittoneissa helpon saatavuuden ja yleisen tunnistettavuuden vuoksi), että nykyään jopa työtön voi ostaa sen pikavipeillä tai pienituloinen voi säästää siihen vaikka syömällä pelkkää nuudelia. LV on myös varmaan kopioiduin merkki. Eli ne eivät ole enää samalla tavalla merkki hyvätuloisuudesta tai "ylimääräisestä rahasta" kuin ennen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme