Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset miesten uikkarit istuvat silmäänne parhaiten?

Vierailija
04.05.2017 |

Niin, kesä ja rantakelit lähestyy. Millaisia uikkareita katselet mieluiten miesten päällä uimarannalla? :)

Millaiset miesten uikkarit istuvat silmäänne parhaiten?

Vaihtoehdot

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tasa-arvo kunniaan ja nirunarut miehillekin!!!

Ei sentään naruja eikä mitään liian tanga-mallista, menee hassun puolelle. :D

Nauratko sä niille naisillekkin? Jos et, niin miksi et?

Vierailija
62/99 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on aika hassu ilmiö, että nainen on rohkea, itsevarma ja seksikäs, kun pukeutuu rannalla minimalistisiin naruihin, joilla just peittyy nännit ja häpärit. Tämä vielä melkein kropasta riippumatta on näin.

Mies kun vetää perus speedot jalkaan, niin johan on noloa, puhumattakaan siitä, että haluaisi myös mahdollisimman rajatonta aurinkoa ja olis vaan kalukukkarossa.

Muuttuukohan tää ilmiö koskaan. On tuntunut menevän vaan tää kuilu isomaksi, eli naiset pienempiin ja miehet isompiin rantavaatteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen bodusheimaus on vain epävarmojen ja seksuaalisesti arkojen ihmisten tapa käsitellä ristiriitaisia halujaan ja peittää omaa epämukavuuttaan. Aikuinen mies ei arastele sitä, että hänellä on penis, joka saattaa jollain tavalla erottua uima-asussa. Aikuiselle ja seksuaalisesti normaalisti kypsyneelle naiselle se ei myöskään ole mikään naurunaihe tai iljetyksen asia. Osittain nämä uskomukset liittyvät suomalaiseen ahdasmieliseen kulttuuriin, jossa naista voidaan pitää objektina, mutta jossa miehen kuuluu näyttää rumalta. Suomalaisten olisi vähän jo aika mennä eteen päin näiden tuntojensa kanssa.

Vierailija
64/99 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on aika hassu ilmiö, että nainen on rohkea, itsevarma ja seksikäs, kun pukeutuu rannalla minimalistisiin naruihin, joilla just peittyy nännit ja häpärit. Tämä vielä melkein kropasta riippumatta on näin.

Mies kun vetää perus speedot jalkaan, niin johan on noloa, puhumattakaan siitä, että haluaisi myös mahdollisimman rajatonta aurinkoa ja olis vaan kalukukkarossa.

Muuttuukohan tää ilmiö koskaan. On tuntunut menevän vaan tää kuilu isomaksi, eli naiset pienempiin ja miehet isompiin rantavaatteisiin.

Ylioäätänsä kaikissa vaatteissa menee näin. Naisilla on shortsit jo pienemmät kun hipsterit, mutta miehellä ei saa näkyä polvet shortseissa.

Vierailija
65/99 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti briefit eli "speedot". Eihän niille hihittele kuin penskat. Aikuinen nainen (olen 31-vuotias) ymmärtää mieskomeuden päälle, eikä hyvää runkoa tule kätkeä minnekään löysiin shortseihin, mitkä tekevät pellen ja epäsporttisen näköiseksi. Myös lyhyehköt pyöräilyshortsityyliset ovat makeet.

Jotkut vastaajat ovat jämähtäneet lapsuuteensa, jolloin coolit jäbät käytti isoja lökäshortseja ja oikeille seksikkäille uimahousuille yököteltiin koska kikkeli. Hohhoijaa.

Vierailija
66/99 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministinä olen aika herkkä puuttumaan vastenmieliseen, miesruumiiseen kohdistuvaan pilkkaan. Kasvakaa aikuiseksi. Miesten ei tarvitse kysyä yhdeltäkään naiselta, miten rannalle tai uimahalliin sopii pukeutua.

Vierailija
67/99 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministinä olen aika herkkä puuttumaan vastenmieliseen, miesruumiiseen kohdistuvaan pilkkaan. Kasvakaa aikuiseksi. Miesten ei tarvitse kysyä yhdeltäkään naiselta, miten rannalle tai uimahalliin sopii pukeutua.

Kiitos tästä viestistä. Tuli hyvä mieli!

M36

Vierailija
68/99 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina tykännyt käyttää speedoja joka paikassa, koska mun mielestä ne on kätevimmät ja seksikkäimmät, siitäkin huolimatta, että trendit on mitä on. Siis tällainen hoikka nuori mies olen. Kiva huomata täällä, että löytyy edelleen paljon naisia, joiden mielestä ne näyttää parhaalta. :)

Vierailija
69/99 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis omaan makuuni tangat ja narut vaan on hassun mallisia miehen päällä. Speedot on muodoltaan mun mielestäni paljon tyylikkäämmät, kunhan se sivusauma on edes 4-5 cm. En mä kenellekään naura, jokaisella meillä vaan on omat mieltymykset.

Vierailija
70/99 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikilla miehillä olis biitsillä shortsit, niin mitä katseltavaa siellä enää olis? ;)

Taidat olla limainen kuolaaja jos rannalla ei muuta tekemistä ole kuin miesten uikkarit.

Mitä sä selität? Limainen kuolaaja? Onhan nuorten naisten peput ja rinnat rannalla upeita, jos kunto on hyvä - miksi asia on tabu?

Vierailija
71/99 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskettuneet pakarat on paljon paremman näköiset, kun vitivalkoiset, sukupuolesta riippumatta. Naiset sentään saa nykymuodin mukaan kannikoita aurinkoon, mutta miehet ei. Tässä olisi tasa-arvomellakan paikka.

Vierailija
72/99 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
73/99 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina tykännyt käyttää speedoja joka paikassa, koska mun mielestä ne on kätevimmät ja seksikkäimmät, siitäkin huolimatta, että trendit on mitä on. Siis tällainen hoikka nuori mies olen. Kiva huomata täällä, että löytyy edelleen paljon naisia, joiden mielestä ne näyttää parhaalta. :)

Mä käytän speedoja myös puvun housuina.

Vierailija
74/99 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yleensä laita uimahousuja silmääni.

Onpa joillain huono suomenkielen taito. Tosin ymmärrettävää, jos suomi ei ole äidinkieli, mutta äidinkielenään suomea puhuva ymmärtää mitä "istua silmään" tarkoittaa. Näsäviisaat erikseen, mutten jaksaisi uskoa aikuisilta niin rasittavaa käytöstä, kuuluu lapsuuteen 3-12 ikään.

Vierailija
75/99 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikilla miehillä olis biitsillä shortsit, niin mitä katseltavaa siellä enää olis? ;)

Taidat olla limainen kuolaaja jos rannalla ei muuta tekemistä ole kuin miesten uikkarit.

Mitä sä selität? Limainen kuolaaja? Onhan nuorten naisten peput ja rinnat rannalla upeita, jos kunto on hyvä - miksi asia on tabu?

Epävarmat ihmiset ei uskalla ja osaa nauttia elämän pienistä iloista, vaan naljailevat ja naureskelevat niille, jotka uskaltavat.

Vierailija
76/99 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis omaan makuuni tangat ja narut vaan on hassun mallisia miehen päällä. Speedot on muodoltaan mun mielestäni paljon tyylikkäämmät, kunhan se sivusauma on edes 4-5 cm. En mä kenellekään naura, jokaisella meillä vaan on omat mieltymykset.

Aikas saman malliset ne on kun naisillakin. Ainoastaan edessä on enempi kangasta.

Vierailija
77/99 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikas saman malliset ne on kun naisillakin. Ainoastaan edessä on enempi kangasta.

Ja varmaan juuri siksi eivät näytä mun mielestä hyvältä. En tykkää miesten päällä vaatteista, jotka näyttävät naisellisilta.

Vierailija
78/99 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Speedot ovat tyylittömät. Mies yrittää näyttää mahdollisimman paljon.

Bokserit ok ja shortsimalliset. Lähtökohtana kuitenkin mies, jolla on kroppa kunnossa.

Vierailija
79/99 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt naisten vaatteisiin pukeutuneille naisille nauraisi, ja ei naureta juuri siksi että naisten vaatteet kuuluvat naisille ja näyttävät hassuilta miesten päällä.

Vierailija
80/99 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan