Millaiset miesten uikkarit istuvat silmäänne parhaiten?
Niin, kesä ja rantakelit lähestyy. Millaisia uikkareita katselet mieluiten miesten päällä uimarannalla? :)
Kommentit (99)
tasa-arvo kunniaan ja nirunarut miehillekin!!!
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin joskus munasyndejä rantsulla. Porukka vähän hymyili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin joskus munasyndejä rantsulla. Porukka vähän hymyili.
Mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Ei sentään naruja eikä mitään liian tanga-mallista, menee hassun puolelle. :D
Maskuliinisuus on laskussa; lyhyet uikkarit eivät ole enää parhaat.
Sehän just on maskuliinista ettei miehen tarvi hieroa munaansa puolikovaksi ja patsastella speedoissa että edes joku näkisi joskus seisokin. Alfauroksen ei tarvitse tehdä näin, hänen munalleen on oikeaa käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikilla miehillä olis biitsillä shortsit, niin mitä katseltavaa siellä enää olis? ;)
Taidat olla limainen kuolaaja jos rannalla ei muuta tekemistä ole kuin miesten uikkarit.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Speedot on parhaat hyvärunkoiselle miehelle. Sporttiset ja eniten silmänruokaa. Hyvänä kakkosena tulee bokserimalli. Muista en niin välitä.
Miehet pukeutuvat itseään varten eikä teidän silmillenne.
Vierailija kirjoitti:
Jos on kroppa kuin Adoniksella, niin kaikki käy.
Mutta läskimahalle ehdottomasti nuo löysät urheilushortsit tai pidempikin malli, speedoista teksin rikosilmoituksen.
Lopeta tuollainen! Jokainen saa pukeutua oman mielen mukaan.
Miehille speedot ja naisille ehdottomasti stringbikinit!! Kaikki muut välimallin ratkaisut on niin tanttamaista, että oksettaa! Onneksi naiseni pitääkin ylpeänä narubiksujaan rannalla!
Nyt on kunnon hauska hahmo eksynyt ketjuun, viestit 49 eteenpäin. :D Totta hitossa ihmisiä kiinnostaa katsella toisia rannoilla. Paitsi, jos on joku viettinsä kadottanut tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Miehille speedot ja naisille ehdottomasti stringbikinit!! Kaikki muut välimallin ratkaisut on niin tanttamaista, että oksettaa! Onneksi naiseni pitääkin ylpeänä narubiksujaan rannalla!
Tästä olen täydellisesti samaa mieltä. Uimarannalle kuuluu niukka pukeutuminen sukupuolesta riippumatta. Muu on kukkahattua.
Miesten uikkarit on Suomessa useimmiten sporttisia malleja. Voisi olla enemmänkin tyylikkäämpiä malleja myynnissä. Näitä näkee ulkomailla ja netissä. Bokserimalleista ja speedoistakin löytyy.
Riippuu miehestä. Hyvärunkoisella hoikalla miehellä speedot näyttävät hyvältä, samoin boxerimalliset. Vatsakkaammilla mielellään boxerimalliset tai shortsit. Tuossa on se vaara, että speedot hukkuvat sinne vatsan alle ja puristavat rasvaa ikävästi väärään suuntaan. Pitkät uimashortsit ovat mun mielestä vähän blääh. Henkilökohtaisesti kyllä tiedän, että miehellä on penis, joten en säikähdä sitä. Sellaiset paksut roikkuvat shortsit ovat myös todella epäkäytännölliset ja kuumat. Sama pitää paitaakin päällä, jos haluaa vain puoliksi paljastella.
Esim. tämä on todella hyvännäköistä:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/22/f8/a9/22f8a9121b6bbae1a0f8…
Tässä taas shortsit olisivat "armollisemmat"
http://www.thehulltruth.com/attachment.php?attachmentid=419363&stc=1&d=…
Miksi ihmiset ahtautuvat täpötäysille uimarannoille, jos eivät kaipaisi vähän estetiikkaa ja silmänruokaa? En mä lähde rannalle ainakaan mitään löysiä shortseja ja t-paitoja katselemaan.
Faktahan on että miehestä ei saa näkyä mitään paljasta, jos kroppa ei ole kunnossa.
Minä en laihana ja rumana miehenä käy yleisillä rannoilla. Ei tartte hävetä itseään eikä kukaan nainen pahoita mieltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on kroppa kuin Adoniksella, niin kaikki käy.
Mutta läskimahalle ehdottomasti nuo löysät urheilushortsit tai pidempikin malli, speedoista teksin rikosilmoituksen.
Lopeta tuollainen! Jokainen saa pukeutua oman mielen mukaan.
Tämä koskee vain naisia, ei miehiä!
Öö... eli miehillä pitäs muita huomioidakseen olla peittävät vaatteet rannallakin, kun samaan aikaan naisilla on järjestään mitä pienempiä naru-bikineitä vartalon löysyydestä riippumatta. Mun mielestäni ihmiset pitäkööt rannoilla mitä haluavat, rantojen ulkopuolella sitten eri juttu.