Oletteko koskaan käyneet Porvoossa?
Kommentit (11)
Porvoossa on hyvin vahvat omat wt-asuinalueet että sinänsä kyllä sinne roskasakkikin sopii :D
20 vuotta sitten hain pussillisen lakritsia - siinäpä se sitten oveluudessaan...
Olen monesti, suuri osa sukuani asuu siellä. Monesti on tullut myös vaan piipahdettua kahvilla vanhassa kaupungissa, kaunis paikka.
Vierailija kirjoitti:
Provoilevatko siellä ihmiset paljonkin?
Provoilu tapahtuu porvoossa, se on eri paikka.
Brunbergillä nameja hakemassa toissa kesänä. Pieni kaupunki/kylä. Ihan ok mesta.
Jaha, kommenttini on poistettu.
Porvoon pikkuporvarillisuus, tuppukylämäisyys ja ihmisten toisistaan selän takana jauhaminen näennäisen kaveeraamisen ohella ei kuitenkaan vaikuta poistuvan vuosien saatossa mihinkään.
Vastasin myös aloittajan kysymykseen: jos juoruaminen ja valehtelu lasketaan provoiluksi niin kyllä, Porvoossa provoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaha, kommenttini on poistettu.
Porvoon pikkuporvarillisuus, tuppukylämäisyys ja ihmisten toisistaan selän takana jauhaminen näennäisen kaveeraamisen ohella ei kuitenkaan vaikuta poistuvan vuosien saatossa mihinkään.
Vastasin myös aloittajan kysymykseen: jos juoruaminen ja valehtelu lasketaan provoiluksi niin kyllä, Porvoossa provoillaan.
Ok.
Naurattaa kun ihmisten käsitys Porvoosta on joku vanhan kaupungin idylli. Tervemenoa sinne WT-alueille laajentamaan näkemystä. Harmi kun keskustan alueelta on kaikki hyvät räkälät hävinneet, niihin olis voinut kaikki jokirannassa turistikuvia räpsivät lähettää tutustumaan karuun todellisuuteen.
Olen asunut 27 vuotta ja 4 päivää, en muuttaisi muualle.
Olen käynyt. Kaunis paikka, Suomen toiseksi vanhin kaupunki. Hyvä päiväretkikohde Helsingistä, turisteja näkyykin paljon erityisesti kesäaikaan. WT-porukalla ei ole sinne mitään asiaa, eivät kuitenkaan osaa käyttäytyä sivistyneesti.