Mulla on pöydällä viinirypälerasia ja hedelmäkarkkipussi vierekkäin. Kumpia ottaisit?
Vaikka mä tiedän, että viinirypäleet on terveellisempiä, niin kyllä mä itse taidan noita karkkeja kohta ruveta napostelemaan. 🤗
Tekisitkö itse toisenlaisen valinnan?
Kommentit (31)
Jos on tummia luomuviinirypäleitä niin niitä ottaisin mieluummin. Ne ovat herkullisia :)
Ottaisin viinirypäleitä. En koska olen joku terveyshullu ja karkkivastainen, jotenkin vain tuli lopetettua karkinsyönti pari vuotta sitten.
Rypäleitä, jos ne ovat vaaleita. Makeisia vain ja ainoastaan, jos edellinen ehto ei täyty ja kyseessä on Hedelmä-aakkoset!
Rypäleitä ilman muuta. En syö karkkia.
Rypäleitä. Minulla on himo niihin ja jos saan paketin rypäleitä käsiini syön ne kerralla pois.
Vierailija kirjoitti:
Jos on tummia luomuviinirypäleitä niin niitä ottaisin mieluummin. Ne ovat herkullisia :)
Vihreitä on mutta isoja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Rypäleitä, jos ne ovat vaaleita. Makeisia vain ja ainoastaan, jos edellinen ehto ei täyty ja kyseessä on Hedelmä-aakkoset!
Molemmat ehdot täyttyvät. Rypäleet ovat isoja vihreitä ja karkkipussi on Hedelmäaakkos-pussi. Mistäs arvasit. 😆 Taitaa olla vaikea valinta edessä. 😉 Ap
En kumpaakaan. En syö makeisia enkä pidä viinirypäleistä, jotka kaiken lisäksi sisältävät paljon torjunta-ainejäämiä.
Aloita rypäleillä. Niiden makeus saattaa hyvinkin viedä makean- ja naposteluhimon mennessään. :) Eihän sitä pakkausta ole kerralla pakko syödä, joten siirry rypälekourallisen jälkeen karkkipussiin, jos vielä himottaa.
Viinirypäleitä. Inhoan hedelmäkarkkeja.
Tummat ja pienet viinirypäleet on parhaita! Eli karkkipussin kimppuun!
Viinirypäleissä on paaaaaaljon sokeria!
Minä vetäisin molemmat. Järjestyksellä ei väliä..
Karkkia söisin, en pidä viinirypäleistä.
En kumpiakaan. Ei ole nälkä, joten mitä turhia.
Valitsisin karkit, ilman muuta! Olettaen että ovat sellaisia mistä pidän.
En varmaan kumpaakaan. En tykkää napostella. Jos pakko valita niin viinirypäle, sillä karkki on pahaa ja siitä tulee huono olo.
Rypäleitä ehdottomasti. Karkista tulee ällöttävä ja väsynyt olo.
Viinirypäleitä ottaisin. En tykkää hedelmänameista ollenkaan.