SOTELI-tulokset kevät 2017
Paljon tuli pisteitä ja pääsitkö valintakokeeseen? Jos pääsit, mikä koulu ja mikä tutkinto?
Iltapäivällä pitäisi tulla sähköpostiin tulokset esivalinnasta.
Kommentit (329)
Viimein! 57,9 pistettä. Hain toimintaterapeutiksi Jyväskylään ja Kuopioon. Vaikka olin valmistautunut todella hyvin (luin materiaalit huolella kahteen kertaan ja tein niiden pohjalta omat muistiinpanot), aineisto-osio oli kyllä todella haastava eikä aikaa jäänyt ollenkaan vastausten tarkistamiseen. Toivottavasti nyt kuitenkin se pääsykoekutsu tulisi. Hämmentynyt olo edelleen.
Hei...mulle ei vieläkään ole tullut pisteitä. Odottaako joku muu vielä tuloksia?
Nyt tuli. 31 pistettä. Jooh. Se siitä sitten.
41.9!! Laskun et saan yli 50 ja miinukset vähennetty!!
51,4 pistettä ja laurean rikosseuraamusalan sosionomi ^^
53,9. Hain terveydenhoitajaksi TAMK ja XAMK.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan millä pistemäärällä päässyt viime vuonna Hamkiin sosionomin (monimuoto) pääsykokeisiin?
http://www.hamk.fi/hakijalle/Hakuohjeet-HAMKiin/haku-ammatilliseen-opet…
Sain 64.4 pistettä ja haen Lamkiin fysioterapeutiksi :)
37,4 ja Kareliaan joensuuhun terveydenhoitajaksi.. tietääkö kukaan, onko mahista päästä? En löytänyt mistään karelian aiempia pisterajoja.. vituttaa..
Paljon viime vuonna tarvinnu kamkiin sairaanhoitajakoulutukseen? Tietääkö kukaan :D pisteitä 32,6 :'D
Olisiko ollut 60, 4. Hain myös hamkin sosionomin monimuoto koulutukseen. Pisteitä tuli 59,9...Pelottaa etten pääse jatkoon.
Mulle ei ole tullut pisteitä. Olenko ainoa, joka vielä odottaa?
48,6 ja sosionomiksi hain metropoliaan sekä laureaan..
Vierailija kirjoitti:
Olisiko ollut 60, 4. Hain myös hamkin sosionomin monimuoto koulutukseen. Pisteitä tuli 59,9...Pelottaa etten pääse jatkoon.
Vastaus siis kysymykseen hallin sosionomikoulutuksen pisterajoista viime vuonna.
56,6/80 pistettä. Sosionomiksi hain Metropoliaan. Se ei tosin ole ykkösvaihtoehto, vaan haen ensisijaisesti yliopistoon. AMK:n esivalintakokeeseen valmistautuminen oli sitä, että luin edellisenä päivänä artikkelit kerran läpi, joten kai koe siihen verrattuna meni ihan hyvin.