SOTELI-tulokset kevät 2017
Paljon tuli pisteitä ja pääsitkö valintakokeeseen? Jos pääsit, mikä koulu ja mikä tutkinto?
Iltapäivällä pitäisi tulla sähköpostiin tulokset esivalinnasta.
Kommentit (329)
Nyt tuli mulle ainakin. Katsokaa sähköpostit ettei oo roskaposti kansioon mennyt. 15.10 tuli ja pisteitä 25/80 voiiiiii eii. Omasta mielestä toi materiaaliversio oli vaikea. Laittakaa vaan palautetta kans.
48,8/80 kuopioon fysioterapiaan hain
51,2 pistettä. Viime vuonna sama prosentti (64%) riittänyt Diakin sairaanhoitaja/diakonissa linjalle. Sormet ristissä odotan kutsua..
Mä hain kanssa :D 49,9pistettä tuli katotaan riittääkö pääsemään valintakokeeseen.
47,8pistettä. Nyt jännittää saanko kutsua. Hain laureaan sosionomiksi ja tarkaksi.
Vierailija kirjoitti:
47,8pistettä. Nyt jännittää saanko kutsua. Hain laureaan sosionomiksi ja tarkaksi.
Siis terkaksi :D
42,6 pistettä. Hain Xamkiin sosionomiksi.
Miksei minulle ole vielä tullut...
Sosionomiksi Salo ja Lohja 40,7 eipä usko....
Äääh 47 pistettä, hain Helsinkiin ja Turkuun terkkariksi ja sairaanhoitajaksi. Ei taida kutsua tulla :(
Vierailija kirjoitti:
Miksei minulle ole vielä tullut...
Ei mullekaan! Pelästyin jo että olen ainoa... Nimen alkukirjain on kyllä aakkosten loppupäässä, voiskohan johtua siitä?
Mullekaan ei oo vielä tullu. Sain kyllä niin vähän pisteitäkin varmaan että kai ne toivottomat tapaukset on viimesenä :,D
Ei ole tullut vielä mullekkaan. :/ missäköhän järjestyksessä ne oikein tulee?
Ei ole aakkosjärjestyksessä ainakaan..
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aakkosjärjestyksessä ainakaan..
Okei. Varmaan sitten se paremmuusjärjestys. Voi apua.. 😂
Minulle tuli soteli linkkikin 3h myöhemmin ku kaverille. Kaveri sai tulokset 15:21. Mulle ei oo tullut vielä.
55,4 pistettä... hain tamkiin terkaksi ja sosionomiksi, jamkiin toimintarapeutiksi jaja hamkiin terkaksi... Tamkiin taitaa ainakin terkaksi turha odottaa kutsua, varmaan ton jamkin kanssa sama juttu... hamkista olen kuullut niin paljon negatiivista ettei hirveästi innosta vaikka sinne saisikin kutsun...
Pettynyt olen. Harmittaa kun laajojen kokonaisuuksien ja yhteyksien osaamisella ei ollut mitään merkitystä, vain ulkoa opettelulla...