Mitä mieltä Ti-Ti nallen Riitasta?
Kommentit (13)
Riitta on viehättävä ja reipas nainen ja todella sympaattinen kun hänet on tavannut. Viimeksi pari viikkoa sitten konsertissa. Hän jaksaa välittää lapsista kovasti.
mutta kesäisin tuolla Ikaalisissa olen nähnyt hänet todella monia kertoja, ja hän on tosi mukava ja todellakin ottaa lapset huomioon. Meidänkin tytön heti otti syliinsä, ja jutteli hänen kanssaan pitkän tovin. Ei mitään diivan elkeitä todellakaan.
kun meidän poika on ihan hullaantunut titeihin,ja niitä saa siis katsella,ja itse olen aivan kypsä:)))
meillä on jotain 7 eri tit dvd:tä ja jännää kun ovat pitkältä aikaväliltä,että miten Riitta on muuttunut aikojen saatossa.
Tässä viimeisimmässä,joku lelulaatikko ja sveitsin matka,niin hän on laihtunut ihan hirveästi ja tuplannut meikin määrän edelliseen verrattuana.
Mitkä ovat teidän lasten titi suosikkivideot muuten?Meillä varmaan seikkailuleiri on suosituin.
Mitäs siitä, hyvä kun lastentarhanopettaja on keksinyt keinon tienata rahaa.
Ne on isoja ja silmät tyhjät mustat lätkät.
Mutta tuo Riitta on tosi teennäinen. Hän ei lapsiani kammoksuta, äiteetä sitäkin enemmän.
Mutta tyttö 2,5v tykkää Ti-Tistä yli kaiken, joten Riittakin menee siinä sivussa.
Olin aikaisemmin ihan samaa mieltä edellisten kanssa: teennäinen, laskelmoiva, ylimeikattu, ällömakeileva jne. Ajattelin, että on just sellainen, joka heti kameroitten pysähdyttyä alkaa tiuskia lapsille.
Kunnes sitten kesällä Ikaalisissa tapasimme Riitan livenä Ti-Ti Nallen talossa. Oli aidosti hymyilevä, jaksoi jutella lasten kanssa ja olla kiinnostunut näistä. Omat hermoni olisivat menneet monen monta kertaa siinä ajassa ja sen muksulauman kanssa. Enpä voinut kuin ihailla ja muuttaa omaa käsitystäni.
lapset ja kuinka oikeasti ihastuneita lapset Riittaan olivat muuttivat munkin käsityksen hänestä erittäin positiiviseksi!!!
Eikä kovin viehättävästi ilmeisesti omia lapsiaan kohtaan käyttäytynyt. Sen jälkeen on puistattanut koko nainen.
Itse tykkään ti-ti Riitasta, on kaunis ja pirteä naisellinen nainen. Itellekin tulee hyvä mieli, kun riittaa ja titejä katselee:) positiivinen
mutta Titinalle Riittoineen on vähän niin ja näin... Paitsi että ne puhumattomat nallet ovat lasten mielestä outoja, on myös se emäntä itse. No, aika outo ja lapsia ylenkatsova se on minustakin, ja monesta muusta vanhemmasta. Siis se nainenhan suunnilleen hyppii vaikka lasten päällä ketkuttelemassa ja rallattamassa lauluntekeleitään, jotka eivät tekijältään kummoista sävelkorvaa vaadi.
Tuttavapiiriimme kuuluu myös ko. emännän opiskelukaveri (se asia paljastui vasta äskettäin) ja aika samankaltainen mielikuva on hänelläkin. Itse otti puheeksi. Mutta kyllähän tämä titinalleleidi osaa tehdä rahaa ;)
Kyllä sitä rahasta varmaan tekee mitä vaan. Tuskin pk:n opet/hoitajatkaan jaksaisivat olla ihan yhtä sydämmellisiä vapaa-ajallaan...
Ti-ti-nallet ovat hyviä lastenvideoita, koska niissä on musiikkia ja helposti opittavia lastenlauluja. Ovat myös lasten ajatusmaailmaan sopivia ja väkivallattomia.
Riitan ulkonäkö taasen...meikin määrä lisääntynyt vuosien varrella, ja Riitta näyttää uusimmissa videoissa kuin olisi yökerhoon lähdössä. Ylilyöntejä on tapahtunut!
Bisnesnainen...voi olla, ovathan nallet Riitan työ ja elantonsa saa niistä.