Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Mikä olisi hyvä seisomalauta-vaunu yhdistelmä?
25.03.2006 |
Meillä on nyt tuplat mutta seisomalaudalla kohta pärjatään. Eli täytyy ostaa uudet rattaat. Onko kenelläkään kokemuksia, mitkä olisi hyvä yhdistelmä rattaista ja seisomalaudasta. Tenavien ikäero on 1,5 vuotta. Esikoinen on aika pitkä 94 cm.
Kiitokset etukäteen
Kommentit (2)
Enkä vaihtaisi pois mistään hinnasta, sitten kun tulee vaihdon aika pienempiin rattaisiin niin aion myös hankkia nuo teutonian timmyt, teutoniat on kyllä olleet mun mielestäni aivan erinomaiset!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Meillä oli ensin esikoisen vanhat teutonian rocky-yhdistelmät ja siinä teutonian ilmakumiseisomalauta. Sitten ostin pienemmät rattaat (merkkiä en halunnut vaihtaa,koska pidän henk.koht. teutonioista ja seisomalauta on huippuhyvä), teutonian timmyt tammikuussa -05 (ovat vuoden 05 mallia niihin seisomalaudan voi laittaa vanhempiin ei) ja sama seisomalauta on jatkanut palveluaan ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen! Otimme timmyihin isoimmat ilmakumirenkaat ja vaikka esikoinen täyttää jo 5 elokuussa kulkee vieläkin välillä laudalla ja ei ole raskas työntää.
Timmyissa kasvot on pienellä vain menosuuntaan,selkänoja menee makuuasentoon joten käy ihan vauvalle, joku kyllä täällä palstalla sanoi joskus, et kikkailemalla voi kuomun kääntää toisinpäin, jos esim vauvalle hankkii timmyt ja haluaa et on selkä menosuuntaan. Meillä en ole kokeillut, kun ei ole ollut tarvetta. Olen itse asiassa myymässä noita rattaita ja seisomalautaa, mut en voi myydä ennenkuin elokuussa, kun palaamme Suomeen takaisin (olemme ulkomailla, mies työkomennuksella). Meillä esikoinen ei tuota lautaa enää juurikaan tarvitse ja meillä on mummolassa Suomessa odottamassa brin ponyt nuorimmaiselle, kun lopetti joulun jälkeen ulkona nukkumisen, joten sen takia lähtee rattaat ja lauta myyntiin. Mutta voin lämpimästi suositella tuota yhdistelmää. Eivät ole vaunut,mutta hyvät ja näppärät rattaat, (minä käytin talvella lämpöpussia rattaissa), on ehkä kalliimpi kuin muut, mutta hintansa arvoinen, ainakin minun kokemukseni mukaan. Tulipa pitkä sepustus, mutta toivottavasti oli apua! Onnea ratashankintaan!!