Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehteletko aina painosi lääkärillä, jos hän kysyy sitä?

Vierailija
03.05.2017 |

Rehellinen vastaus kiitos!!

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

että silleen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ite olet Porvoosta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi edes keksiä tuollaista? Jotain rajaa provoihinkin. Juu, valehtelinpa tuossa lääkärille painoni... haloo.

No just joo.... Kyllä minä ainakin olen sitä tehnyt, ylipainoinen kun olen. Hävettää sanoa oikea paino. :((

Aivan kuin se sinun ylipainosi siitä miksikään muuttuisi! Mieti nyt mitä se lääkäri ajattelee, kun varmaan tajuaa että valehtelet.

Ei muutu ei, mutta ei hävetä niin paljoa ainakaan ja 10 kg valehtelua ei huomaa minussa ainakaan. :(

Eikö sinua hävetä se valehtelu! Onko logiikkasi se, että voit valehdella koska sitä ei huomaa? Millä muilla tavoilla petät itseäsi tai olet valheellinen?

Nyt puhuttiinkin painosta!!! Älä sinä rupea siinä lässyttämään ja syyttelemään minun muista asioistani jotka eivät tähän asiaan millään tavoin kuulu ja vähiten sulle.

Alentavaa käytöstä sinulta!!

Ketju kertoo kyllä ihan valehtelusta. Sinä sanoit valehtelevasi.

Ja sinä olet totuudentorvi joka ei koskaan valehtele edes valkoisia valheita. Olin rehellinen kertoessani että valehtelin lääkärille painostani.

Muu asia ei sinulle kuulu.

Valehtelin väittäessäni olevani rehellinen vaikka olenkin itse asiassa rehellinen valehdellessani. Onko selvä?

Vierailija
22/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

että silleen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi edes keksiä tuollaista? Jotain rajaa provoihinkin. Juu, valehtelinpa tuossa lääkärille painoni... haloo.

No just joo.... Kyllä minä ainakin olen sitä tehnyt, ylipainoinen kun olen. Hävettää sanoa oikea paino. :((

Aivan kuin se sinun ylipainosi siitä miksikään muuttuisi! Mieti nyt mitä se lääkäri ajattelee, kun varmaan tajuaa että valehtelet.

Ei muutu ei, mutta ei hävetä niin paljoa ainakaan ja 10 kg valehtelua ei huomaa minussa ainakaan. :(

Eikö sinua hävetä se valehtelu! Onko logiikkasi se, että voit valehdella koska sitä ei huomaa? Millä muilla tavoilla petät itseäsi tai olet valheellinen?

Miten alastomuus liittyy valehtelemiseen?

Mikään ei hävetä. Ei siellä lääkärissä sitä paitsi alasti seistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

että silleen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun tunnustit olevasi vit*uilija.

Nyt puhuttiinkin painosta!!! Älä sinä rupea siinä lässyttämään ja syyttelemään minun muista asioistani jotka eivät tähän asiaan millään tavoin kuulu ja vähiten sulle.

Alentavaa käytöstä sinulta!!

Ketju kertoo kyllä ihan valehtelusta. Sinä sanoit valehtelevasi.

Ja sinä olet totuudentorvi joka ei koskaan valehtele edes valkoisia valheita. Olin rehellinen kertoessani että valehtelin lääkärille painostani.

Muu asia ei sinulle kuulu.

Valehtelin väittäessäni olevani rehellinen vaikka olenkin itse asiassa rehellinen valehdellessani. Onko selvä?

Vierailija
24/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelin väittäessäni olevani rehellinen vaikka olenkin itse asiassa rehellinen valehdellessani. Onko selvä?[/quote][/quote]

Onneksi paljastuit provovittuilijaksi.

Vierailija
25/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävä kysymys, ei ole koskaan tullut mieleenkään valehdella.

Vaikka esim. häpeäisi painoaan, tuntuisi tosi oudolta valehdella juuri lääkärille, joille on luultavasti pakko kuitenkin vähintään jossain vaiheessa elämää kertoa oikeastikin noloja asioita.

Vierailija
26/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi paljastuit provovittuilijaksi.

Täällä aina muut pitävät itseään parempina ihmisinä kuin muut ja ärsyttelevät tahallaan.

Vierailija
27/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut tarvetta.

t entinen laiha, nyk normaalipainoinen

Vierailija
28/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se paino ja ulkomuoto ei oikeasti muutu yhtään, ilmoitti painokseen sitten viisi kiloa tai vaikka sata. Siksi kuulostaa niin käsittämättömältä, että joku missään tilanteessa kertoisi väärän painon. Kertooko aloittaja sitten myös muille väärän painon kuin lääkärille?

Vierailija
29/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se paino ja ulkomuoto ei oikeasti muutu yhtään, ilmoitti painokseen sitten viisi kiloa tai vaikka sata. Siksi kuulostaa niin käsittämättömältä, että joku missään tilanteessa kertoisi väärän painon. Kertooko aloittaja sitten myös muille väärän painon kuin lääkärille?

Sehän jää totuudentorville mietittäväksi.

Vierailija
30/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ihme, että ylipainoisilla on keskivertoa enemmän ongelmia lääkkeiden tehoamisen kanssa. Kun valehtelette painonne 10 kiloa pienemmäksi, saatte 10 kiloa pienemmälle mitoitetun lääkemäärän, ja teho ei sitten välttämättä ole toivotunlainen. Infektio ei parane -> bakteerista kehittyy antibiootille vastustuskykyisiä kantoja. Ehkäisy pettää. Jne.

Vierailija
31/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette ikinä saa tietää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän jää totuudentorville mietittäväksi.

Ei tänne kannata mitään itsestään kirjoittaa näin siinä käy heti, haaskat kimpussa.

Vierailija
32/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan kysytty :( Paitsi magneettikuvaukseen mennessä piti täyttää lappunen johon piti myös paino laittaa. Tein kamalan rikoksen ja pyöristin painoni ylöspäin tasalukuun.

Vierailija
33/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon 50 kiloa vaikka painan 47 kiloa.

En tiedä miksi. Kai se on jotenkin helpompi. Eri asia jos kymmenellä heittäisi.

Vierailija
34/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ihme, että ylipainoisilla on keskivertoa enemmän ongelmia lääkkeiden tehoamisen kanssa. Kun valehtelette painonne 10 kiloa pienemmäksi, saatte 10 kiloa pienemmälle mitoitetun lääkemäärän, ja teho ei sitten välttämättä ole toivotunlainen. Infektio ei parane -> bakteerista kehittyy antibiootille vastustuskykyisiä kantoja. Ehkäisy pettää. Jne.

10Kg ei vaikuta suuntaan eikä toiseen ainakaan antibiooteissa, koska todennäköisesti lääkäri on jo antanut vahvan a-biootin hänelle painonsa takia.

Vierailija
35/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelen välillä viitisen kiloa ylöspäin, koska olen muutaman kilon alipainoinen (ollut jo 20 vuotta) enkä aina jaksa sitä päivittelyä ja kyselyä painostani.

Vierailija
36/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 52kg ja sanon aina painavani 55. En tiedä miksi.

Vierailija
37/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo? Kannattaisko tehdä asialle jotain eikä hävetä jopa _lääkärin_ edessä? Silmät auki.

Vierailija
38/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleko ihmiset että lääkärit tosissaan räätälöi antibiotiit just ihan tarkan painon mukaan. Sitä annetaan mitä apteekissa on myynnissä eikä jotain ihme 125,62mg antibioottia.

Vierailija
39/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätellen deittisivujen valehtelijoiden määrästä painoon liittyen sanoisin, että todella moni valehtelee. 

Vierailija
40/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, sanon painoksi sen mitä se on viimeksi vaa'alla käydessä ollut. Ja olen ylipainoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä