Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehteletko aina painosi lääkärillä, jos hän kysyy sitä?

Vierailija
03.05.2017 |

Rehellinen vastaus kiitos!!

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätellen deittisivujen valehtelijoiden määrästä painoon liittyen sanoisin, että todella moni valehtelee. 

Ai kerrotaanko siellä paino? Mutta eikö siellä ole myös kuva mukana? Vähän noloa jos menee ristiin se, minkä kertoo painoksi ja se, mitä kuvassa näkyy...

Vierailija
42/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ikinä kysyny lääkäri painoa, koulun terveystarkastuksissakin on paikan päällä punnittu.

Mä painan 60 kg, mutta kun kerran merkkasin sen painokseni harrastukseen liittyvään lomakkeeseen, kaveri rupes nauramaan ja sano "hahah 60 kiloo, no joo mäki painan sitt 100 kg!" Oon 170 cm, kaveri vähän lyhyempi. Katoin sen paperia, paino jotain 48 kg. En tiedä pitikö se paikkaansa mutt mä ja se ollaan vartalon mallilta hyvin saman näkösiä ja oon mielestäni hoikka joten mua vähän ihmetyttää mistä mun paino oikein tulee. Kerran yks sukulainen arvuutteli mun painoa ja se siis lähti alhasesta painosta ylöspäin ja ku sanoin 52 kilonki kohalla "väärin" nii se lopetti ja sano ett en varmasti paina enempää.

En tajua, miks näytän kevyemmältä mitä oikeesti oon, lihaksia mulla nyt ei oo ku harrastan vain juoksua, hiihtoa ja kävelyä, eli en tee mitään lihasmassaa kasvattavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti olisi pakko sanoa etten tiedä. Viimeksi minut punnitsikin lääkäri, joskus 15 vuotta sitten.

Vierailija
44/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi näin, kun hain roaccutan-kuuria. Ulkomaalainen mieslääkäri. Kysyi painoani, vastasin 56 kiloa. Lääkäri: "en usko, olet isokokoinen" ja komensi vaa'alle, no se näytti kilon enemmän. Olen n.170cm pitkä, en ole mielestäni isokokoinen. :DD

Vierailija
45/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon sen painon, mikä oli viimeksi punnitessa ja siitä on aikaa. Vaatteiden mielestä painoni heittelehtii muutaman kilon, syksyllä nousee keväällä laskee. Ei ole vielä ruvennut tarkistusmittausta ottamaan joten kai se sitten on close enough.

Vierailija
46/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt kuitenkaan valehtele mikäli olet menossa operaatioon johon kuuluu nukutus.  itse ainakin pelkäisin saavani liian pienen määrän nukutusainetta tai jopa liian suuren, ehkä ehkä heräisi nukutuksesta. 

Itse olin lääkärillä vatsavaivojeni takia ja yllättäen lääkäri kysyi painoani. Sanoin, että viimeksi vaaka näytti xx kg.  Lääkäri pyysi vaa`alle ja painoni oli iltapäivän aikaan kilon verran enemmän, vaikka päällä oli työvaatteet ja kengät jalassa. Olin hyvilläni, etten sortunut valehteluun vaikka omasta mielestä minulla oli noin 5kg ylipainoa.   😀

Vatsa tähystettiin koepaloja otettiin ja ilmeni, että kipuni aiheutti  Helikobakteeri,  joka sitten häädettiin tuhdilla lääkityksellä. Onneksi Helikobakteeri ei ehtinyt aiheuttaa vakavampaa vauriota mm. vatsahaavaa, (pohjukas-suolessa oli jotain vaurioita) joten säästyin leikkaukselta. 

Älä valehtele lääkärille, mikäli et halua avatua ja olla rehellinen, niin etsi lääkäri johon voit/uskallat luottaa. Etusijalla ja  tärkeintä on oma terveytesi ja se saatko siihen oikeanlaista apua.  ♡

Vierailija
47/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Hukkaan menisi valehtelu, koska minut punnitaan syöpälääkärin luona. :D

Vierailija
48/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaalla sairaanhoitaja punnitsee joka kerran ennenkuin paasee laakarin puheille. Voihan esim. raju painon pudotus olla merkki sairaudesta.

Mita muita oireita jatatte arvailujen varaan?  t. usalainen

Vierailija
49/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi valehdella? Lääkäri kyllä näkee oletko lähempänä sataa vai viittäkymmentä kiloa.

Vierailija
50/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä valehtelisin? Yleensä vastaan rehellisesti, että en tiedä paljonko painan kun lääkäri kysyy. Käyn sitten sillä puntarilla mikä siellä lääkärinhuoneessa on. Itse en omista puntaria ja paino pysynyt suunnilleen samassa vuosikausia, joskus tosin hieman laskee tai nousee.

Vierailija
51/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vastaan vain etten tiedä. Neuvolan täti ei ymmärtänyt ollenkaan, miten voi olla mahdollista, etten tiedä paljonko painoin ennen raskautta. Ei millään uskonut, etten ole ainakaan viiteen vuoteen käynyt vaa'alla ja piti mua omituisena. Kyllä kuulemma pitäisi tietää oma painonsa. 😁

Vierailija
52/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole valehdellut. Joskus lääkäri itsekseen totesi että sinähän painat jotain 60 kiloa. Sanoin että painaisinkin, mutta ei lääkäri sitten edes kysynyt paljon painoa on oikeasti. 60 kiloa olisi minulle ihannepaino ja todellisuudessa painoin 80 kiloa ja näytin myös siltä.

Vierailija
53/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, vastaan vain etten tiedä. Neuvolan täti ei ymmärtänyt ollenkaan, miten voi olla mahdollista, etten tiedä paljonko painoin ennen raskautta. Ei millään uskonut, etten ole ainakaan viiteen vuoteen käynyt vaa'alla ja piti mua omituisena. Kyllä kuulemma pitäisi tietää oma painonsa. 😁

Miksi se pitäisi tietää? Jotta voisi alkaa panikoimaan ja vahtaamaan sitä painoa, niinkö? Ja syömään huonosti tai jotain sellaista. Miksi vaa'alla pitäisi käydä?

Vierailija
54/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olen vaikka leikkaukseen menossa, ja anestesialääkäri kysyy painoa, ei todellakaan tulisi mieleen valehdella! Eipä olisi kiva kesken leikkauksen heräillä, jos nukutuslääke on annosteltu alakanttiin.

Vierailija
55/55 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan keksinyt mitään syytä miksi valehtelisin kellekään, saatika lääkärille painoani. Mä olen ollut nyt toistakymmentä vuotta n. 130kg, eikä se siitä mihinkään muutu vaikka sanoisin mitä. Tänne kerran laitoin kuvani ja hyvin harva osasi veikata mun painoa oikein, yleensä olivat itsekin saman kokoisia, itse laihat sanoivat että sata kiloa tai jopa alle, heille jotka itse painaa jotain 50kg joku satakiloa on ihan maksimi mitä ihminen voi painaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan