Lue keskustelun säännöt.
tuleeko teille tollainen errorsafe joka etsii virheitä tietokoneelta
25.03.2006 |
meille tulee joka kerta kun kone avataan ja mua ärsyttää se ja se aina jumittaa koneen. mitä sille pitäis tehdä?? pitäisikö se ladata koneelle vai miten sen poistan? onko se mainos vai mikä?????
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla