Vierailija

Lupasi maksaa kuun lopussa takaisin ja lainasin jotta ei tarvii ottaa pikavippiä.
Eipä oo vielä rahaa näkynyt.
Ihmekös se on ollu hiljaa eikä oo soitellu.
Ikinä en lainaa enää jos nyt venkoilee.
Ei mullakaan rahat riitä ikuisesti!

• ylös 22
  • alas 0

Sivut

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Muistuta päivittäin 1 kk ajan. Jos et hävinnyt paljon, niin anna sen jälkeen olla. Eipähän tarvitse toista kertaa lainata eikä pitää muutenkaan mitään yhteyttä enää koskaan. Kerro myös kaikille muille sukulaisille, millainen pummi ko. tyyppi on, että osaavat varoa.

• ylös 41
  • alas 0
Vierailija

Tää aloitus olis pitäny tehdä ennen sitä "en aio maksaa velkaani sukulaiselle" -aloitusta. Ihan ei nyt mennyt putkeen.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Itse lainaan enää sellaisia summia, ettei mun talouteni heilahda mihinkään, jos rahoja en saisikaan takaisin. Muutaman kerran oppirahoja maksellut.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Heillä on kyllä tosi huono rahatilanne kun puoliso ei oo saanu rahaa.
Katson huomenna saldoa mutta pistää vihaksi jo nyt.

Vierailija

Nyrkkisääntö on, ettei koskaan pidä lainata enempää (kaverelle, tutuille, sukulaisille) kuin mitä on valmis menettämään. Tuskin se maksaa takaisin, ei sillä ole. Jos oli, ne on tuhlattu.  Jouduit maksamaan oppirahat, mutta pääsitpähän tyypistä helpolla eroon. 

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

En itsekkään maksaisi takaisin jos ei olla tehty virallista sopimusta. Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka antaa.

• ylös 1
  • alas 30
Vierailija

Toisessa ketjussa kerrotaan sukulaisesi olevan Rhodoksella. Ihmeteltiinkin miten on varaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toisessa ketjussa kerrotaan sukulaisesi olevan Rhodoksella. Ihmeteltiinkin miten on varaa.

Ja vaikea on tavoittaa kun puhelinliittymän kanssa on jotain häikkää. Operaattori vahingossa sulkenut.

Vierailija

Kantapään kautta on opittu ettei kellekkään, jolla on rahan käytössä ongelmia, kannata lainata rahaa.. Mun äitikin menetti tonnin siskolleen lainatuista rahoista, kun hän väittää vieläkin maksaneensa velat mun edesmenneelle isälle, joka ei sit muka maininnu mitää. Nii varmaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kantapään kautta on opittu ettei kellekkään, jolla on rahan käytössä ongelmia, kannata lainata rahaa.. Mun äitikin menetti tonnin siskolleen lainatuista rahoista, kun hän väittää vieläkin maksaneensa velat mun edesmenneelle isälle, joka ei sit muka maininnu mitää. Nii varmaa.

Yleensä maksellaan takaisin sille jolta on lainannut mutta tyhmiähän vedätetään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nyrkkisääntö on, ettei koskaan pidä lainata enempää (kaverelle, tutuille, sukulaisille) kuin mitä on valmis menettämään. Tuskin se maksaa takaisin, ei sillä ole. Jos oli, ne on tuhlattu.  Jouduit maksamaan oppirahat, mutta pääsitpähän tyypistä helpolla eroon. 

Ei se tuhlaa mutta kun sillä on paljon laskuja ja puoliso ilman rahaa toistaiseksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Etkö ymmärrä että muillakin on sukulaisia?

Vierailija

Jos on sovittu maksu kuun lopussa, niin ei rahat vielä voi näkyä tilillä ellei sama pankki. Huomenna iltapäivästä jos eivät ole tilillä niin rupea vasta huolestumaan.

Vierailija

Luvattiin maksaa mutta ei vielä näy tilillä.
Jos ens viikolla se raha ei tuu, en enää lainaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En itsekkään maksaisi takaisin jos ei olla tehty virallista sopimusta. Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka antaa.

Onneksi velan voi myydä eteenpäin....
Sellaisille henkilöille jotka todellakin perivät saatavansa.

Vierailija

Mulla kävi samoin. Hyvää hyvyyttäni lainasin rahaa sukulaiselle muutama vuosi sitten. Maksoi pienen osan velasta takaisin puoli vuotta lainan jälkeen. Sen jälkeen ei olekaan kuulunut hänestä mitään :(

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat