Vierailija

haluaisit joka päivä antaa hänelle suikkari tai käsihoidon (ilman vastapalvelusta).

Onko tällaisia naisia olemassa?

• ylös 16
  • alas 31

Sivut

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En tilanteen huomattuani himoitsisi ketään miestä joka haluaisi vain käyttää palveluksiani. Vaikuttaa kieroutuneelta ja todella ylimieliseltä & itsekeskeiseltä.

• ylös 46
  • alas 4
Vierailija

Minulle himo on juuri niitä seksuaalisia tekoja puolin ja toisin ilman vaatimusta vastapalveluista.

• ylös 20
  • alas 2
Vierailija

En ole koskaan himoinnut ketään miestä erityisen paljon. Muutenkin ihmetyttää tuo kysymyksen asettelu. Jos himoitsisin miestä, siis seksuaalisesti, niin haluaisin kyllä nimenomaan itselleni tyydytyksen, ja sitä en saisi noilla keinoin. Älyttömän huono kauppa.

• ylös 37
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
haluaisit joka päivä antaa hänelle suikkari tai käsihoidon (ilman vastapalvelusta).

Onko tällaisia naisia olemassa?

Ex-tyttöystävä oli, mutta kyllästyin kumitisseihin ja leikeltyyn nokkaan.

M41

• ylös 8
  • alas 10
Vierailija

Ap:n ainoa vaihtoehto saada fantasioimansa nainen, on kääntyä prostituoitujen puoleen. He eivät vaadi vastapalveluksia.

• ylös 21
  • alas 1
Vierailija

No kyllä minulla on mielessä eräs mies, jolle haluaisin antaa ihanimman mahdollisen suuhoidon. Tiedän, että hän haluaisi tehdä saman minulle, ehkä siksi himoitsenkin häntä niin paljon...

Vierailija

Oma aviomies. Himoitsen häntä niin valtavasti. Teen mielelläni hänelle mitä vaan seksuaalisia juttuja ;)

• ylös 19
  • alas 1
Vierailija

Oletko ap itse jotenkin erityisen himoittava? En nimittäin tiedä että olisi kovinkaan paljon naisia jotka "antaisivat suu- ja käsihoitoa" vain omaa horniuttaan. Eihän sellaisesta mitään itse saa, jos oikein panettaa.

• ylös 23
  • alas 1
Vierailija

Kyllä. Mutta koen, että tuo on osittain myös rakkautta, tahtoa tehdä toiselle hyvää.

Vierailija

Todellakin. Se vaan toimii kumpaankin suuntaan ja hän on pitkä, komea, lihaksikas, tyylikäs ja varakas. Niiden lisäksi huumorintajuinen, huomioonottava, kunnianhimoinen ja palomies.

Oletko sinä?

Vierailija

Omaa miestä. Aika harvoin sitä tosin pääsee yksipuolisesti vain tuottamaan nautintoa, vaan kyllä ne vaatteet lentää nurkkaan molemmilta.

Vierailija

Miksi minä jotain lahnaa himoitsisin? On erittäin epäseksikästä vain maata aloillaan ja odottaa palveluksia toiselta.

Vierailija

Kyllä!

Vielä näin 30v jälkeenkin himoitsen, haluan ja rakastan! Toimii tietty molempiin suuntiin.

Pelkällä hipaisulla tai viestillä saa mut  ihan suunniltani:D

Vierailija

Outo ajatus, että olisin valtavan himon vallassa mutta en sitten saisi minkäänlaista tyydytystä. Vai itsekö minä itseni sen jälkeen aina hoitelisin, kun olisin miehen hoidellut? Vai mikä tuossa olisi pointtina - siis muu kuin alistaminen? Oletko liian laiska vai niin huono, ettet osaa tyydyttää naista? Oletko se sama kirjoittaja, joka aina jankuttaa, että jokainen (= nainen) on itse vastuussa orgasmeistaan ja miehen kuuluu korkeintaan antaa hänelle yhdyntää?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi minä jotain lahnaa himoitsisin? On erittäin epäseksikästä vain maata aloillaan ja odottaa palveluksia toiselta.

Tää. Meillä mies ei pidä suuseksin antamisesta, minä pidän, enkä edes haluaisi että hän vasten tahtoaan tekisi sitä(kään), aina eivät halut vain mene ihan yksiin ja minua ei haittaa tehdä enemmän kuin toinen - olen myös aloitteellisempi seksin suhteen. MUTTA jos mies ei tyydyttäisi minua muulla tavalla vaan odottaisi vain itselleen nautintoa seksistä, homma olisi loppunut alkumetreillä. Yhden ihastukseni kanssa kävi niin - kun vihdoin pääsimme seksiin asti, mies makasi ja odotti että teen kaiken, hyvä kun hipaisi. Jäis siihen kertaan se suhde, harmitti kyllä että olin edes ihastunut moiseen itsekkääseen ruumista leikkivään tyyppiin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat