Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, oletko himoinnut ikinä ketään miestä niin paljon, että

Vierailija
02.05.2017 |

haluaisit joka päivä antaa hänelle suikkari tai käsihoidon (ilman vastapalvelusta).

Onko tällaisia naisia olemassa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mutta sinä et ole sellainen mies joka sellaisen ansaitsisi.

Vierailija
2/21 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin hetkellä.

Lojan kiitos olen kyseisen miehen luona atm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilanteen huomattuani himoitsisi ketään miestä joka haluaisi vain käyttää palveluksiani. Vaikuttaa kieroutuneelta ja todella ylimieliseltä & itsekeskeiseltä.

Vierailija
4/21 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan himoinnut ketään ihmistä. Kenkiä, laukkuja kylläkin.

Vierailija
5/21 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle himo on juuri niitä seksuaalisia tekoja puolin ja toisin ilman vaatimusta vastapalveluista.

Vierailija
6/21 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan himoinnut ketään miestä erityisen paljon. Muutenkin ihmetyttää tuo kysymyksen asettelu. Jos himoitsisin miestä, siis seksuaalisesti, niin haluaisin kyllä nimenomaan itselleni tyydytyksen, ja sitä en saisi noilla keinoin. Älyttömän huono kauppa.

Vierailija
7/21 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haluaisit joka päivä antaa hänelle suikkari tai käsihoidon (ilman vastapalvelusta).

Onko tällaisia naisia olemassa?

Ex-tyttöystävä oli, mutta kyllästyin kumitisseihin ja leikeltyyn nokkaan.

M41

Vierailija
8/21 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ainoa vaihtoehto saada fantasioimansa nainen, on kääntyä prostituoitujen puoleen. He eivät vaadi vastapalveluksia.

Vierailija
9/21 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minulla on mielessä eräs mies, jolle haluaisin antaa ihanimman mahdollisen suuhoidon. Tiedän, että hän haluaisi tehdä saman minulle, ehkä siksi himoitsenkin häntä niin paljon...

Vierailija
10/21 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma aviomies. Himoitsen häntä niin valtavasti. Teen mielelläni hänelle mitä vaan seksuaalisia juttuja ;)

Vierailija
11/21 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap itse jotenkin erityisen himoittava? En nimittäin tiedä että olisi kovinkaan paljon naisia jotka "antaisivat suu- ja käsihoitoa" vain omaa horniuttaan. Eihän sellaisesta mitään itse saa, jos oikein panettaa.

Vierailija
12/21 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miestä. Varsinkaan alussa en antanut olla yhtään rauhassa :)

Vierailija
13/21 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä onnistuisi. Olen niin itsekäs varmaan sitten.

Vierailija
14/21 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mutta koen, että tuo on osittain myös rakkautta, tahtoa tehdä toiselle hyvää.

Vierailija
15/21 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Se vaan toimii kumpaankin suuntaan ja hän on pitkä, komea, lihaksikas, tyylikäs ja varakas. Niiden lisäksi huumorintajuinen, huomioonottava, kunnianhimoinen ja palomies.

Oletko sinä?

Vierailija
16/21 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa miestä. Aika harvoin sitä tosin pääsee yksipuolisesti vain tuottamaan nautintoa, vaan kyllä ne vaatteet lentää nurkkaan molemmilta.

Vierailija
17/21 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä jotain lahnaa himoitsisin? On erittäin epäseksikästä vain maata aloillaan ja odottaa palveluksia toiselta.

Vierailija
18/21 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Vielä näin 30v jälkeenkin himoitsen, haluan ja rakastan! Toimii tietty molempiin suuntiin.

Pelkällä hipaisulla tai viestillä saa mut  ihan suunniltani:D

Vierailija
19/21 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo ajatus, että olisin valtavan himon vallassa mutta en sitten saisi minkäänlaista tyydytystä. Vai itsekö minä itseni sen jälkeen aina hoitelisin, kun olisin miehen hoidellut? Vai mikä tuossa olisi pointtina - siis muu kuin alistaminen? Oletko liian laiska vai niin huono, ettet osaa tyydyttää naista? Oletko se sama kirjoittaja, joka aina jankuttaa, että jokainen (= nainen) on itse vastuussa orgasmeistaan ja miehen kuuluu korkeintaan antaa hänelle yhdyntää?

Vierailija
20/21 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minä jotain lahnaa himoitsisin? On erittäin epäseksikästä vain maata aloillaan ja odottaa palveluksia toiselta.

Tää. Meillä mies ei pidä suuseksin antamisesta, minä pidän, enkä edes haluaisi että hän vasten tahtoaan tekisi sitä(kään), aina eivät halut vain mene ihan yksiin ja minua ei haittaa tehdä enemmän kuin toinen - olen myös aloitteellisempi seksin suhteen. MUTTA jos mies ei tyydyttäisi minua muulla tavalla vaan odottaisi vain itselleen nautintoa seksistä, homma olisi loppunut alkumetreillä. Yhden ihastukseni kanssa kävi niin - kun vihdoin pääsimme seksiin asti, mies makasi ja odotti että teen kaiken, hyvä kun hipaisi. Jäis siihen kertaan se suhde, harmitti kyllä että olin edes ihastunut moiseen itsekkääseen ruumista leikkivään tyyppiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi