Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytön isä oli käynyt leikkauttamassa tyttärellemme lyhyen poikatukan :(

Vierailija
02.05.2017 |

Ollaan erottu ja tyttö on siis vuoroviikoin kummallakin vanhemmalla. Arvatkaa yllätyinkö kun isänsä toi tytön minulle eilen ja hän oli käynyt leikkauttamassa tytölle lyhyen poikatukan.. Sanoin asiasta samantien ja hän väitti sen olleen tytön oma idea. Just joo. Tuskin kukaan 7v prinsessoita fanittava tyttö haluaisi leikata pitkiä kultakutrejaan. Eipä tässä mitään ole tehtävissä, mutta arvatkaa v*tuttaako..

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset kasvaa takaisin.

Vierailija
2/114 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä kysyt lapsen isältä mielipidettä kun leikkautat tytön hiukset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on sööttejä joka tapauksessa. Hiukset ehtivät vielä kasvaa.

Vierailija
4/114 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies... helvetti mistä niitä sikiää?

Mitä tyttö sanoi asiasta? 

Vierailija
5/114 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi hiukset on uusiutuva luonnonvara. Lekkaamisesta ne vaan vahvistuu. Pyydä kuitenkin, että seuraavalla kerralla mies keskustelee asiasta ensin sinun kanssa.

Lasten halut ja toiveet ei aina mene aikuisten päättelykyvyn ja ratkaisujen edelle.

Vierailija
6/114 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Vierailija
7/114 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan lapselle näytä pettymystäsi.

Vierailija
8/114 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy tytöltä oliko hänen idea. Saattoi ollakin. Kesällä lyhyet hiukset on varmasti kivatkin, juhlatyyliä pannoilla ym.

Vierailija
9/114 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

7v. on kyllä täysin kykeneväinen sanomaan mielipiteensä joten tuskin lasta on sinne väkisinkään raahattu.

Vierailija
10/114 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kampaaja olisi leikannut, jos lapsi olisi itkupotkuraivarit saanut. Ja eiköhän se ole vielä tytöltä varmistanut, että oletko varma.

Vierailija
11/114 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet miehelle!

Monesti tuon ikäisen hiukset tarvitsevat juuri tuota

Vierailija
12/114 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä kysyt lapsen isältä mielipidettä kun leikkautat tytön hiukset?

Varmasti yhtä varmasti olisi kysynyt, kun nytkin että onko ok, että tytöllä on pitkät hiukset...

Vierailija
13/114 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on vähän vanhempi tyttö, kuin aloittajalla. Jolla on pitkät luonnonkiharat hiukset, jotka on aina takussa, kun niitä ei ole viikkoon harjattu. Niitä sitten selvitellään itkun kanssa ja joka kerta tyttö sanoo, että haluasin leikata, mutta äiti ei anna. Joku kerta me vielä uskalletaan sitä lasta kuulla.

Vierailija
14/114 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli siisti ja lapsi halunnut, niin ei ole vakavaa. Taitaa prinsessatukka olla enemmän äidin haave siellä.. ja hiukset kasvaa kyllä..

Meillä exä käytti pojan äidillään hiusten leikkuussa. Parturissa piti sen jälkeen käyttää, kun mummo oli leikannut varmaan ilman laseja. Tupsuja siellä täällä ja takaa toinen puoli lyhyt, toinen pitkä. Melkein siili, mutta keskellä päätä pitkiä tupsuja. Ja exän mielestä oli aivan hyvä..

Vierailija
15/114 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttäreni halusi myös oikein lyhyen kesätukan. Samanikäinenkin vielä. Lapsen oma päätös. 

Vierailija
16/114 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen isä hermostui, kun 13v tyttö leikkautti sivusiilin.

Aikoinaan minua vähän suretti, kun 4v tytär leikkasi hiuksensa ihan itse - olinhan toivonut pitkätukkaista tyttöä, jolle voisin väkertaa kampauksia ja kalju vauvani alkoi tuossa vaiheessa alkaa ilmentää hiustenkasvua. No, se meni ohi, kuten sitten se ihana prinsessavaihekin.

Kuka niitä prinsessakutreja kaipaa, tyttö vai sinä?

Vierailija
17/114 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan minua vähän suretti, kun 4v tytär leikkasi hiuksensa ihan itse - olinhan toivonut pitkätukkaista tyttöä, jolle voisin väkertaa kampauksia ja kalju vauvani alkoi tuossa vaiheessa alkaa ilmentää hiustenkasvua. No, se meni ohi, kuten sitten se ihana prinsessavaihekin.

Sivusiili nyt onkin inhottava ja lesbotukka.

Vierailija
18/114 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies... helvetti mistä niitä sikiää?

Mitä tyttö sanoi asiasta? 

Puhutko useinkin noin ällöttävästi miehistä?

Vierailija
19/114 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusiili nyt onkin inhottava ja lesbotukka.

Ja sekin kasvoi piiloon.

Vierailija
20/114 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi hiukset on uusiutuva luonnonvara. Lekkaamisesta ne vaan vahvistuu. Pyydä kuitenkin, että seuraavalla kerralla mies keskustelee asiasta ensin sinun kanssa.

Lasten halut ja toiveet ei aina mene aikuisten päättelykyvyn ja ratkaisujen edelle.

Ei vahvistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän