Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko sinulle kova paikka ja tunsit itsesi vanhaksi kun ekan kerran huomasit että miehet katsovat enemmän tytärtäsi kuin sinua?

Vierailija
02.05.2017 |

Minkä ikäinen tytär / sinä olit silloin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kova paikka monelle naiselle. Mutta täytyy vain sopeutua.

Sanoo mies tai joku, jolle ulkonäkö on liian tärkeä. Vain siinä tapauksessa se haittaa. Ne arvot.

Vierailija
22/24 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille ei ikinä tuu käymään näin... Mun äiti on kaunis, energinen, isorintainen ja -pyllyinen mutta kapeavyötäröinen ja naisellinen. Mä oon lauta ja löysä laihaläski. Ja ruma. Itken joka päivä sitä miten kauhealta näytän :( ja sinkkuäitini saa pokausyrityksiä enemmän kuin minä!

N24, äitini 50

No tollasta kannattaakin kovasti miettiä... voi ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain on nyt iso ongelma rupsahtamisesta, kyseli toisaalla että kärsiikö kaunis nainen rupsahtamisesta enemmnän jne. Ihan typeriä kysymyksiä, rupsahtaminen on kaikilla edessä ja sillä ei ole merkitystä. Voi olla helpotuskin se ensimmäinen kerta, kun joku mies katsookin vieressä kulkevaa nuorta naista eikä sinua itseäsi!

Uskon että kaunis kärsii enemmän

Vierailija
24/24 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan se ja sama katsooko ikäiseni kaljupäiset, mahakkaat vanhan näköiset äijät minua vai ei. Nuorempien miesten katseista en välitä. Tyttäreni on kaunis ja suloinen ja toivon hänelle hyvää ja uskollista aviomiestä kaikenmaailman perään killittäjien sijaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi