Oliko sinulle kova paikka ja tunsit itsesi vanhaksi kun ekan kerran huomasit että miehet katsovat enemmän tytärtäsi kuin sinua?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Meille ei ikinä tuu käymään näin... Mun äiti on kaunis, energinen, isorintainen ja -pyllyinen mutta kapeavyötäröinen ja naisellinen. Mä oon lauta ja löysä laihaläski. Ja ruma. Itken joka päivä sitä miten kauhealta näytän :( ja sinkkuäitini saa pokausyrityksiä enemmän kuin minä!
N24, äitini 50
No tollasta kannattaakin kovasti miettiä... voi ei
Vierailija kirjoitti:
Jollain on nyt iso ongelma rupsahtamisesta, kyseli toisaalla että kärsiikö kaunis nainen rupsahtamisesta enemmnän jne. Ihan typeriä kysymyksiä, rupsahtaminen on kaikilla edessä ja sillä ei ole merkitystä. Voi olla helpotuskin se ensimmäinen kerta, kun joku mies katsookin vieressä kulkevaa nuorta naista eikä sinua itseäsi!
Uskon että kaunis kärsii enemmän
Ihan se ja sama katsooko ikäiseni kaljupäiset, mahakkaat vanhan näköiset äijät minua vai ei. Nuorempien miesten katseista en välitä. Tyttäreni on kaunis ja suloinen ja toivon hänelle hyvää ja uskollista aviomiestä kaikenmaailman perään killittäjien sijaan.
Sanoo mies tai joku, jolle ulkonäkö on liian tärkeä. Vain siinä tapauksessa se haittaa. Ne arvot.