Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko sinulle kova paikka ja tunsit itsesi vanhaksi kun ekan kerran huomasit että miehet katsovat enemmän tytärtäsi kuin sinua?

Vierailija
02.05.2017 |

Minkä ikäinen tytär / sinä olit silloin?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin viesti kulkee. Nuori nainen ottaa vanhemman paikan. Jotkut pyristelevät pidempään vastaan mutta pakkohan se on todeta että nelivitonen nainen ei enää samalla tavalla kiinnosta kuin nuoremmat.

Vierailija
2/24 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ei ole vielä tapahtunut, täytän 42v ja olen aika hyvässä kunnossa;). Tytär 16v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on iso kriisi monelle.

Vierailija
4/24 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kova paikka. Tytär oli siinä parikymppinen, kun huomasin sen. Hän oli vähän pyöreä nuorempana, kunnes innostui kuntoilusta ja on nyt todella upea. Iloitsen hänen puolestaan. Mutta silti toivon, etteivät miesten katseet merkitsisi hänelle paljon mitään, koska toivon hänelle unelmien toteutumista, onnea ja tyytyväisyyttä, ehkä uramenestystäkin ja mahdollisimman vähän henkistä riippuvaisuutta miesten katseista.

Vierailija
5/24 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla ei ole tytärtä.

Vierailija
6/24 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän iässä aikuiset miehet alkavat katsomaan tyttöjä? Joku 16-v luulisin.

Vierailija
7/24 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun loppuisikin joskus! Olen saanut niin tarpeekseni näistä seksin vonkaajista joka paikassa. Haluan vain elää rauhassa oman mieheni kanssa. Eli en ole kateellinen tyttärelleni. Olen saanut oman osani mittassa täyteen.

Vierailija
8/24 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tytöllä on hirveä akne, kuten oli itsellänikin, hän on nyt 23 ja olen edelleen häntä kauniimpi

Vierailija
9/24 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni vanhaksi, olen 34 v. Tyttäreni on 3 kk, eli toivottavasti ei kukaan kato vielä pitkään aikaan "sillä silmällä" :D

Vierailija
10/24 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut eikä ole. Tyttäriä nyt teinistä aikuiseen.

Olin juuri reissussa vanhimman tyttäreni kanssa ja hän nauroi ettei ole ikinä käynyt tällainen flaxi kuin äidin kanssa reissatessa:) Näytän suht nuorekkaalta eikä meitä tunnistettu äidiksi ja tyttäreksi ennen kuin sanoimme. Saan yhä paljon huomiota miehiltä jos sattuisi kiinnostamaan. Ei tosin ole tarvetta.

Vierailija
11/24 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan luonnollista että tytär on kauniimpi kuin äitinsä.

En tunne itseäni vanhaksi eikä minua todellakaan häiritse tyttären (20v.) kauneus vaan päin vastoin olen ylpeä hänestä kaikin tavoin.

Vierailija
12/24 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa tytärtä ei ole, mutta kun lähdin 19-vuotiaan upean siskontyttäreni kanssa liikenteeseen, niin olihan siinä vähän nielemistä, että hän sai enemmän huomiota kuin minä. =D En ole kuvitellut että näin nelikymppisenä olisin mitenkään kuuminta hottia, mutta kun ikätovereideni kanssa olen ollut ulkona, niin aika tasaisesti huomio on jakautunut meidän kesken.

No en aidosti ole tästä pahoillani, mulla on ollut aikani ja totta puhuen hyvä näin. Kunpa hän silti säästyisi niiltä räävittömimmiltä iskuyrityksiltä, mutta taitaa olla turha toivo.

Vierailija
13/24 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus kertoo enemmän ap:n olettamuksista ja asenteista kuin mistään muusta. Entäs jos ei  kertakaikkiaan halua miesten huomiota niin eihän se silloin kova paikka ole?

Miksi ap kuvittelee että olisi? Tai jos asia on kertakaikkiaan ihan evvk? Miksi ap kuvittelee kaikki naiset samanlaisiksi?

Mä oisin vaan helpottunut jos mua ei  katseltais ja lapselle se on ihan samantekevää koska sitä  ei miehet kiinnosta.

Vierailija
14/24 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäköhän iässä aikuiset miehet alkavat katsomaan tyttöjä? Joku 16-v luulisin.

Voi kuule, mä taisin olla 13-vuotias, kun ekan kerran mulle lähemmäs kolmekymppiset miehet vislaili ja huuteli auton ikkunasta, kun olin kesällä lenkittämässä koiraa shortsit ja toppi päällä. Ja mä en edes ole ikinä ollut mitenkään muodokas vaan ainakin 15-vuotiaaksi lähinnä täysi lauta ja tosi hoikka lapsi, eli näköjään niille miehille riittää kun vaan vähän on säärtä näkyvissä...

Vierailija
15/24 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten huomio on yhtä mukavaa kuin roska silmässä.

Vierailija
16/24 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo olihan se kriisi, lapsi oli silloin eskarilainen. Itseä oksetti.

Onneksi jäi vain tohon yhteen kertaan.

Vierailija
17/24 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei ikinä tuu käymään näin... Mun äiti on kaunis, energinen, isorintainen ja -pyllyinen mutta kapeavyötäröinen ja naisellinen. Mä oon lauta ja löysä laihaläski. Ja ruma. Itken joka päivä sitä miten kauhealta näytän :( ja sinkkuäitini saa pokausyrityksiä enemmän kuin minä!

N24, äitini 50

Vierailija
18/24 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä on lähinnä kuvottavaa jos ikäiseni miehet katselee tytärtäni "sillä silmällä". Ja itse en miesten huomiota vailla ole :D, nelikymppinen onnellisesti naimisissa oleva.

Vierailija
19/24 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova paikka monelle naiselle. Mutta täytyy vain sopeutua.

Vierailija
20/24 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain on nyt iso ongelma rupsahtamisesta, kyseli toisaalla että kärsiikö kaunis nainen rupsahtamisesta enemmnän jne. Ihan typeriä kysymyksiä, rupsahtaminen on kaikilla edessä ja sillä ei ole merkitystä. Voi olla helpotuskin se ensimmäinen kerta, kun joku mies katsookin vieressä kulkevaa nuorta naista eikä sinua itseäsi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi