Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aamuvirkku miesystävä ja minä iltavirkku. En usko että tämä toimii :/

Vierailija
02.05.2017 |

Vietän vapaapäivääni täällä sängyn pohjalla yöpuvussa, yritän nukkua miesystävän lähdettyä töihin. Miehen työpäivä alkaa vasta klo 7 mutta silti heräsi viideltä ja minäkin tietysti heräsin kahvintuoksuun ja mikron ääneen !
Eilen illalla mies yritti katsoa kanssani telkkaa mutta nuokkui niin pahasti, että komensin kahdeksalta petiin.. normaali nukkumaanmeno aika miehellä siis 19.30-20.00. Itse taas valvon kymmeneen, jos aamulla töihinlähtö ja jopa kahteentoista, jos seuraavana päivänä vapaata.

Kerran meillä oli pari yhteistä vapaapäivää ja mies halusi yhdeksältä aamulla lähteä kahvilaan istuskelemaan ! Minä taas olisin halunnut köllötellä yhdessä peittojen alla..

En todellakaan tiedä, voiko tämä toimia! :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi Ap, et sinä mikään iltavirkku ole, jos ja kun menet klo 22 aikaan nukkuman! Iltavirkku on varmaan sellainen, joka menee nukkumaan tuossa aamuyön tunteina, luulisin.  

Mutta miehesi nukkumisrytmi on kyllä sellainen, että se voi tavallaan hankaloittaa elämää, jos kaikki on "poissuljettua" klo 19 jälkeen. Tuo, että hän haluaa heti klo 9 olla viikonloppuna jossain kahvilassa voi myös olla ärsyttävää. Luulen, että tuollainen tosi aikainen ja hieman epänormaalikin päivärytmi aiheuttaisi ongelmia jokaisessa suhteessa. 

Usko tai älä meillä iltavirkuillakin on työ. Jos mulla on loma ja elän omassa rytmissäni menen nukkumaan kolmen ja viiden välillä ja herään puolilta päivin, mutta työaikoina on vaan pakko yrittää nukahtaa järkevään aikaan eli 22-23 sänkyyn, että pääsee aamulla kello 5:30 ylös ja on kello 7 töissä.

Vierailija
22/23 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle muuten sama, että unirytmit miehen kanssa erilaiset, mutta kun hänen mielestään minun pitäisi ruveta elämään hänen rytmiinsä. On siis ihan ok, että hän käy imuroimaan klo 4 aamulla, mutta illalla kahdeksasta eteenpäin pitää minun kulkea varpaillaan ettei herkkä mies herää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä kyllä iltavirkulta kuulosta, jos noin aikaisin menet nukkumaan. Itse pyrin työpäivää edeltävinä iltoina nukkumaan puoleen yöhön mennessä, viikonloppuna sitten valvotaan pikkutunneille. Tässä tapauksessa onneksi miehen kanssa, jolla on sama vuorokausirytmi.

En taitaisi voida olla miehen kanssa, joka menee nukkumaan iltakahdeksalta, koska emme käytännössä arkisin ehtisi tavata lainkaan. Itse menen töistä salille, uimahallille tai lenkille 3-4 kertaa viikossa, ja sieltä palattua kello on ainakin noin 19. Ei tietenkään seurusteluaikana tarvitsekaan joka ilta olla yhdessä, mutta voisiko siitä edes kehittyä hyvä suhde, jos ei juuri lainkaan nähtäisi. Entä sitten lomalla ja esimerkiksi matkoilla? Itse tykkään mennä iltaisin syömään vasta iltakahdeksan jälkeen, siihen aikaan syön kotonakin päivällisen. Jos toinen olisi jo torkkumassa hotellissa, niin ei tulisi kovin mukava reissu.